Pyöräilin tänään 150 kilsaa. Mitä sinä olet tehnyt terveytesi eteen tänään?
Aika hyvä fiilis tuon 150 kilsan jälkeen. Keskituntivauhti 25km/h.
Ja kun joku rutisee ettei tällä ikää enää, niin minä olen 40 vee ja olin pyöräilemässä 50-vuotiaan kollegan kanssa.
Kommentit (67)
On ollut hankala päivä kuukautiskipujen kanssa, joten olen levännyt, venytellyt, nukkunut päiväunet ja käynyt pienellä kävelyllä.
Yöllä join pullon vodkaa, mutta äsken kävelin tunnin kostoksi. Ehkä vielä pyöräily ja kevyt ulkosali, ja koetan harjoittaa itsemyötätuntoa. Ja nyt ei pariin viikkoon ryypiskellä.
Kävelin kauppaan, ostin ruokaa ja kävelin kotiin. Sitten olen syönyt ja surffannut netissä.
Kävin kuntosalilla, tänään oli vuorossa hauis ja selkä. Kova treeni. Nyt illansuussa kävin 40 min kävelylenkillä, tehokävelyä. Ikää 56 v eli 40-vuotiaaseen verrattuna saan 25% ikähyvityksen. Se huomioiden alle 1% nuoremmista omaa saman lihasvoiman. Ja kun rasvaakin on vähän, niin kyllä tässä ollaan teräskunnossa, tai sanotaan niin että kroppa on kuin muinaisen Kreikan veistoksissa. 8-12 treeniä viikossa ja järkevä ruokavalio. Ei ole mitään helppoa kauraa, eikä tähän pisteeseen pääse muutamassa vuodessa. Ylpeä voi olla, mutta jokainen voi tehdä kropallaan ihan mitä haluaa. En tuputa omaa elämäntyyliä, mutta joskus huvittaa kun oman ikäinen työkaveri ei pääse kyykkyyn ja ylös kun minä pystyn siihen 200kg lisäpainolla. Riski jäädä myöhemmin sänkypotilaaksi lienee erilainen kun tässä iässä erot ovat näin valtavia? Aina voi säästää rahaa, niin voi ostaa paremman hoidon vanhuksena, tai sitten sijoittaa omaan fyysiseen kuntoon?
Ostin plus-vettä normaalin lähdeveden sijaan.
Sauvakävellyt puoli tuntia metsäpolulla ja kolme varttia pururadalla. Mummo 80
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin ajelit. Mikä pyörä sulla on. Lähditkö aamulla. Piditkö yhtään taukoa. Söitkö mitään koko aikana.
Jäi vähän vajaaksi toi sun juttu. Mikä tarkoitus, kun et kerro mitäön lenkin tietoja
Ajelin Varsinais-Suomen alueella pikkuteitä. Lähdin kympin jälkeen aamulla rullailemaan ja olin iltakuuden jälkeen kotosalla.
Fillari on Kona Rove al 700 gravelli eli en ole varmaan oikea pyöräilijä kun ei ole kymppitonnin hiilaria.
Eräässä pizzeriassa kävin vetämässä kebut matkan varrella huiteriin ja pidin varmaan tunnin tauon kaikkineen. Keskisyke 140.
Matkan aikana oli karkkia mussutettavana ja urheilujuomasekoitus eli sokeria ja suolaa pulloissa.
Vierailija kirjoitti:
On ollut hankala päivä kuukautiskipujen kanssa, joten olen levännyt, venytellyt, nukkunut päiväunet ja käynyt pienellä kävelyllä.
No sinä oletkin kullin tarpeessa.
Mä kävin Passskalla. Se on erittäin tervellistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinä oletkin kullin tarpeessa.
Ei lerpasta mitään iloa ole.
No siis tuohan on hieno suoritus, mutta ei 40 v. ole mikään ikäloppu. :D Tai 50-vuotias.
Pyöräilen pian 1400 kilsaa kun lähden pyöräilee suomea utsjoelta hankoon. 26 päivä lähden kohti utsjokea ja kesäkuun eka päivä lähden kohti hankoo sähköpyörällä.
Ja tänään sitten emännän kanssa 50 kilsaa.
Jaa sä lonkkaleikkaukseen tahdot lähivuosina. Paina vielä 10 vuotta ja sit lonkkanivelet vaihtoon.
Olen juonut koko päivän olutta.B-vitamiinia ja kuntoilua kerrakseen.
Siivosin kaksi tuntia,a