Missa haluaisit ostaaTupperware-tuotteita? Jos kukaan lahipiirissasi ei jarjesta kutsuja, niin missa muualla halauaisit ostaa tuotteita?
Kommentit (24)
Olen juuri alkanut myyjäksi, ja mietin parhaillaan muitakin madollisuuksia myydä, kuin kotiesittelyt.
Esim. päiväkodin pihalla lapsia hakiessa?
Työpaikalla? Yms yms. Miltä kuulostaa.
Tosin meidän esimiehet ei ikinä sallis sellaiseen käytettävän työaikaa ja työajan jälkeen tuskin jäisin. Samoin en kyllä päiväkodilla jäis vaan menen mieluummin nopsaan kotiin työpäivän jälkeen.
niitä voi pk:n pihalla ostella, en usko että saisi lupaa ja toisaalta väki haluaa kotiin (ellei tädit osta...). Töissä pitäisi olla jossain yleisessä tilassa " aina esillä" ja vieressä tilauslista, että voi vilkaista lounastauolla ja merkitä haluaako ostaa. Mutta ei mitään " esittelyjä" siellä voi pitää.
Voithan laittaa nettiin omat sivut, kuvia ja hintoja ja kerrot osoitteen tutuille (jotka ei muuten pääsisi tupper-kutsuille). yleiseen jakoon et voi laittaa sellaista nettiosoitetta, koska sulla ei ole lupaa.
voisin itse tilata esim. sähköpostitse, jos saisin hyvän luettelon ja kuvaston tuotteista jotenkin, ja hinnta, niin voisin tilata.
kutsut ei ole koskaan kiinnostaneet.
ja vois siitä napata kotiin mukaan sellaisen... (vaikka myyjän sähköpostiosoitteen kera jos tulee kysyttävää) ja täyttää ja tutkia rauhassa... Ja seuraavana päivänä myyjä hakis valmiit tilaukset?
Tai sama sieltä päiväkodilta? Sit olis vaikka joku kiva arvontajuttu kaikkien tilanneiden kesken? Ja ehkä jopa emännän ' kiitoskukka' lahja suurimman tilauksen tekijälle?
Vierailija:
niitä voi pk:n pihalla ostella, en usko että saisi lupaa ja toisaalta väki haluaa kotiin (ellei tädit osta...). Töissä pitäisi olla jossain yleisessä tilassa " aina esillä" ja vieressä tilauslista, että voi vilkaista lounastauolla ja merkitä haluaako ostaa. Mutta ei mitään " esittelyjä" siellä voi pitää.Voithan laittaa nettiin omat sivut, kuvia ja hintoja ja kerrot osoitteen tutuille (jotka ei muuten pääsisi tupper-kutsuille). yleiseen jakoon et voi laittaa sellaista nettiosoitetta, koska sulla ei ole lupaa.
[b]voisin itse tilata esim. sähköpostitse, jos saisin hyvän luettelon ja kuvaston tuotteista jotenkin, ja hinnta, niin voisin tilata.[/b]
kutsut ei ole koskaan kiinnostaneet.
Tupperilla on omat nettisivut, joten voit katsoa luettelon ja ajankohtaiset tarjoukset myös sieltä! ;)
Täytyy miettiä muita keinoja?
Mitäs olisit mieltä jos lapsesi toisi koulusta kutsun esittelyyn vaikka luokkakaverin (ja myyjän) kotiin... siis niin ettet itse kamalasti vanhempia tunne... menisitkö? Olisko törkeetä?
ap
niillä on jotakin esitteitä? Olen luullut, että tuotteita voi ostaa ja nähdä VAIN kutsuilla. Jos on esitteitä, niin vie ihmeessä töihin ja kysy pk henkilökunnalta voitko viedä sinnekin. Eihän siitä haittaakaan ole.
Minä olisin ihan kiinnostunut esitteestä.
terv. se joka ei välitä kutsuista
Vierailija:
ja vois siitä napata kotiin mukaan sellaisen... (vaikka myyjän sähköpostiosoitteen kera jos tulee kysyttävää) ja täyttää ja tutkia rauhassa... Ja seuraavana päivänä myyjä hakis valmiit tilaukset?Tai sama sieltä päiväkodilta? Sit olis vaikka joku kiva arvontajuttu kaikkien tilanneiden kesken? [b]Ja ehkä jopa emännän ' kiitoskukka' lahja suurimman tilauksen tekijälle?[/b]
Kiitoskukka on tarkoitettu vain kutsujen EMÄNNÄLLE tai tilausten kerääjälle ( ts. " puhelinesittelyn" pitäjälle ), ei mikään yksittäisen suuren tilauksen tehneen lahja... =0/
tarkoittanut nettisivuehdotuksellani avointa nettimarkkinointia, vaan sitä että esim. tutut, jotka on kiinnostuneet muttei pääse kutsuille voisi " selata" tuotteita ja ostaa sitten myyjältä. Jos on olemassa " paperinen esite" niin varmaan olisi sähköinenkin?
ku se päivä tulee et haksahdan tupperiin, siihen tupperiin mitä meillä oli lapsuudenkoti täynnä, muovikippoa ja kappoja, kummallisia vempaimpia joilla ei tehnyt yhtikäs mitään tai äiti oli se perheen ainut ihminen joka tarvitsi joka ruokalajille ne 5 omaa laitetta, kuten hillosipulin tupperinlusikan, tai kummallinen pikkukauha se oli jne...
mutta olen kyllä nämät muutamat päivät ihaillut mun löytöjä (mittasarjasta maksoin 50snt ja jätskimuoteista 1e ja molemmat olivat käyttämättömiä) :D ja ollut tyytyväinen, kun eilen leivontaan tarvin mittasarjaa ja tänään laitoin lapsille mehujäät :) AV on ainut jolle kerron, miehellekään en ole vielä uskaltanut tunnustaa :)
Ei hajuakaan mitä maksaa uutena ->> voiks jostain katsoa tai tietääkö joku ? Voiko tupperin tuotteita ostaa netistä?
ainakin nämät tuotteet ovat jotenkin nykyaikaisempia ja oikeestaan trendikkäitäkin muodoiltaan ja kivan värisetkin ->> ei lainkaan sitä tupperia mihin lapsena totuin.
on pakko hehkuttaa :D
en oo edes virallisesti aloittanut. Kunhan pohdin valmiiksi asioita.
Kiitoskukkahan kuuluu minulle jos kerään tilaukset itse? Vai kuinka? Ja kai mä sen saan eteenpäin lahjoittaa jos haluan? Vai enkö saa?
ap
Mikä kumma siinä on vaikeaa, ettei sitä voi selata sieltä ja tehdä sitten sen tilauksen sen perusteella ilman myyjän kotisivuja?
Vierailija:
tarkoittanut nettisivuehdotuksellani avointa nettimarkkinointia, vaan sitä että esim. tutut, jotka on kiinnostuneet muttei pääse kutsuille voisi " selata" tuotteita ja ostaa sitten myyjältä. Jos on olemassa " paperinen esite" niin varmaan olisi sähköinenkin?
kun kirjoitin viestiä numero 14, niin ei ollut vielä tullut sitä viestiä, jossa kerrottiin, että SE ESITE LÖYTYY TUPPERIN NETTISIVUILTA. Kiva kun se piti ihan huutaa.
Joo, kiitoskukka kuuluu sinulle ja saat sillä tehdä mitäs lystäät, mutta teet vain itsellesi hallaa, jos lahjoitat sen tuosta vaan pois isoimman tilauksen tehneelle... Käytä ennemmin mallina itselläsi tai MYY se pois. Ja helpostihan siinä tulee sinua käytettyä myös hyväksi, kun ihmiset huomaa, että pelkällä pienelläkin, ( jos se sattuu olemaan suurin ) TILAUKSELLA voi saada arvokkaan kiitoskukan... Idea kun on kuitenkin se, että järjestetään niitä kotikutsuja ja sinä saisit siitä hommasta jotain itsellesi. Ja parhaiten sitä " ylimääräistä" saa niitä KUTSUJA pitämällä. Usko pois... Ja " puhelinesittelyssä" on muuten sitten raja, mitä pitää olla myyntiä, että " emäntä" ( sinä itse mukaan lukien ) on oikeutettu kiitoskukkaan....
Vierailija:
en oo edes virallisesti aloittanut. Kunhan pohdin valmiiksi asioita.Kiitoskukkahan kuuluu minulle jos kerään tilaukset itse? Vai kuinka? Ja kai mä sen saan eteenpäin lahjoittaa jos haluan? Vai enkö saa?
ap
Vierailija:
Saako myyjät sit ostettua halvalla jotain esim. arvontalahjaksi sopivaa?
ettet turhaan " saa lopareita" tietämättömyyttäsi. Ne kun tupperilla nykyään sanoo aika herkästi väärinkäytösten ja sääntörikkomusten takia sopimukset irti... =0( Esim. jos jäät kiinni huutonetissä tai kirpparilla myynnistä, niin se on soronoo...
Vierailija:
eiköhän asiat ala selvitä.
Saako niitä kuitenkin myydä esim. kaupan parkkipaikalla jos kysyy luvan maanomistajalta? työpaikoilla ainakin saa sen tiedän ja kodeissa... Mut muuten?
vastaan minäkin.