Kauanko jaksaisit miehen kanssa, joka ei vaan välitä toisen nautinnosta.
Olen moneen kertaan sanonut miesystävälleni, että en pidä hänen rakastelutyylistään.
Olen yrittänyt ohjata miestä niin, että molemmat nauttisimme, mutta hän toimii edelleen kuin teini tai pikajuosija. Ja tultuaan hän ryntää vessaan ja siitä omiin hommiinsa. Hänellä tuntuu olevan kova kiire laukeamiseen ja minä jään ilman. Tulee niin käytetty olo.
Nyt hän ehdottaa, että muuttaisimme yhteiseen asuntoon.
En halua, en tällaista elämää itselleni.
Kuinka kauan jaksaisitte odottaa, että hän oppisi ottamaan myös minut huomioon, vai pitäisikö vaan jättää suhde?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanl miehelle, että hän on huono sängyssä.
Ihan noin suoraan en ole sanonut, mutta olen kertonut, että en nauti.
Ja pyytänyt, ettei poistu heti suihkuun vaan ei.
Kai se on tässä erottava. On kesä ja kaikenlaista tapahtumaa edessä. Turhaan kait sitä antaa aikaansa miehelle, joka sitä ei vähääkään arvosta.
Ei kai sulla ole sellainen nylkyttäjäukko, joka kuvittelee nylkyttämisen pituuden olevan nautinnon tae?
Luulen, että on.
Jos nainen kuuma ja haluttava niin homma on minuutissa ohi! Joskus voi tulla jopa reisille! Naiset ei tätä vissiin ymmärrä?
Minä olen elämäni aikana pari hyvää miestä opettanut. Ihan olen sanonut ääneen, missä mättää ja mitä voisi olla.
Molemmat suhteet kestivät kauan ja puhumalla parani, kun vaistoaa, että toinen on erittäin kehityskelpoinen.
Et ole miehen kanssa vaan jonkun keskenkasvuisen pojan. Onneksi ei ole tullut vastaan tuollaista. Älä muuta yhteen! Ihme, että olet noinkin pitkään jaksanut katsella miesystävääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kokeilleet yhteistä terapiaa? Asioita voi korjata, ei aina tarvitse juosta pois
Ei suostu lähtemään terapiaan. Ja varmaan sais halvauksen jos suostuis ja alkaisin puhua toimimattomasta seksielämästä.
No eiköhän olis jo sjp. Sianjättöpäivä.
Henkisen väkivallan suunta muuttuu, kun kohde ei enää välitä.
Laitan upean asun päälle. Et huomioi ja sano mitään positiivista.
Ihan sama, kadulla kyllä huomataan.
Henkisen väkivallan voima häviää, kun kohde tajuaa henkistä väkivaltaa käytettävän ja haistattaa sille paskat.
Vierailija kirjoitti:
Laitan upean asun päälle. Et huomioi ja sano mitään positiivista.
Ihan sama, kadulla kyllä huomataan.
Psykologiassa opetetaan ihmisen tarpeesta tulla nähdyksi ja kuulluksi. Jos noita ei huomioida, niin vain sinä vastaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää miettiä, huomioikaa mies muutenkaan sinua.
Koko ajan vähemmän ja vähemmän. Alussa huomioi, mutta nykyään taidan olla itsestään selvyys. Tunnun jäävän toiseksi ihan kaikille hänen menoilleen.
Koko ajan kasaantuu tekoja ja sanoja, jotka loukkaavat ja kun sanon niistä hän ei välitä.
Yhteen en muuta. Se on sanomattakin selvää, mutta pitääkö suhde lopettaa vaan siksi, että nämä asiat ei toimi. Voiko nämä muuttua?
Miksi ihmeessä tuhlaat ainoata elämääsi tuollaisessa?
Henkisen väkivallan voi ymmärtää, jos hiihtää alakoululla 5 km sivuun vain siksi, ettei kohtaisi kiusaajiaan.
Vain tyhmät ei tiedä koulukiusattujen olevan vahvoilla monissa asioissa. Koulukiusatuilla on kaikista herkimmät tuntisarvet aivan kaikkeen. Koulukiusatut tuntevat kropallaan ihmistyyppiin. Vain kävellessään ohi ja ilman sanaakaan vaihdettavan
Olen viisikymppinen nainen. Pelkäsin poikia koulumatkalla. Minun säärissäni on vieläkin jälkiä siitä, kun minut pysäytettiin koulumatkalla ja potkittiin sääriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, ei se muuru. Minun ja mieheni seksi on 2-5min jyystöä ja hän tulee ja siinä se...
Ja sinä vaan jaksat kestää sitä vuodesta toiseen hamaan hautaan?
No en haluisi tietenkään. Ja olenkin alkanut puhua siitä mutta en tiiä muuttuuko.
Ihminen ei yleensä muutu parempaan suuntaan. Sitä tapahtuu harvoion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kokeilleet yhteistä terapiaa? Asioita voi korjata, ei aina tarvitse juosta pois
Ei suostu lähtemään terapiaan. Ja varmaan sais halvauksen jos suostuis ja alkaisin puhua toimimattomasta seksielämästä.
Ehkä se halvaus johtaisi johonkin. Ja jos ei johda, niin silloin ainakin tiedät ettei asia tule paranemaan
Vierailija kirjoitti:
Henkisen väkivallan voima häviää, kun kohde tajuaa henkistä väkivaltaa käytettävän ja haistattaa sille paskat.
Voi tehdä paskoja temppuja ikään kuin sylkee päin pläsii.
Taasko nylkyttäjämies kuvittelee olevansa rakastaja
Vierailija kirjoitti:
Et ole miehen kanssa vaan jonkun keskenkasvuisen pojan. Onneksi ei ole tullut vastaan tuollaista. Älä muuta yhteen! Ihme, että olet noinkin pitkään jaksanut katsella miesystävääsi.
Hauku se pystyyn. Kuse päälle. Raavi. Rienaa. Naura. Syle. Ei seiso ei edelleenkään.
No sen yhden kerran olen katsonut. Jos ei edes ekalla kerralla vaivaudu yrittämään, niin ei se muutu jatkossakaan.