Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko jaksaisit miehen kanssa, joka ei vaan välitä toisen nautinnosta.

Vierailija
09.05.2026 |

Olen moneen kertaan sanonut miesystävälleni, että en pidä hänen rakastelutyylistään. 

Olen yrittänyt ohjata miestä niin, että molemmat nauttisimme, mutta hän toimii edelleen kuin teini tai pikajuosija. Ja tultuaan hän ryntää vessaan ja siitä omiin hommiinsa. Hänellä tuntuu olevan kova kiire laukeamiseen ja minä jään ilman. Tulee niin käytetty olo.

Nyt hän ehdottaa, että muuttaisimme yhteiseen asuntoon.

En halua, en tällaista elämää itselleni.

Kuinka kauan jaksaisitte odottaa, että hän oppisi ottamaan myös minut huomioon, vai pitäisikö vaan jättää suhde?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nainen tuossa vieressä jo 45v jaksanut

Vierailija
42/86 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla vielä synkempi loppuratkaisu miehesi suhteen ajatuksena?

Haluatko rahaa tai / vai laittaa miehesi kärsimään, vaiko vittuako välität ja sivuutit täysin toisen valtapelipelleilyt ja elät omaa elämääsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietäisin, jos mies kärsisi jostain "pidätyskyvyttömyydestä", ettei vaan kykenisi pitempään fyysisesti. Mutta jos vaan ei edes halua yrittää pitemmän kaavan kautta, niin erohan se olisi. Itsekäs narsisti p.aska!

Vierailija
44/86 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää miettiä, huomioikaa mies muutenkaan sinua. 

Koko ajan vähemmän ja vähemmän. Alussa huomioi, mutta nykyään taidan olla itsestään selvyys. Tunnun jäävän toiseksi ihan kaikille hänen menoilleen. 

Koko ajan kasaantuu tekoja ja sanoja, jotka loukkaavat ja kun sanon niistä hän ei välitä.

Yhteen en muuta. Se on sanomattakin selvää, mutta pitääkö suhde lopettaa vaan siksi, että nämä asiat ei toimi. Voiko nämä muuttua?

Kyllä nuo asiat tosiaankin muuttuvat. Mutta ne muuttuvat koko ajan pahemmiksi. Ei ne parane. Pikku hiljaa joudut sietämään enemmän ja enemmän loukkauksia, sinusta tulee alistettu kynnysmatto, joka ei laita vastaan ja suostuu kaikkeen, mitä mies haluaa. Et lopulta enää edes osaa erota. Siitä on jo vähän merkkejäkin. Kukaan normaalilla itsetunnolla varustettu nainen ei edes kysyisi, vaan lähtisi heti. 

Vierailija
45/86 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole enää vittuakaan kiinnostanut pelleilyt, pelit ja välinpitämättömyys enää vuosiin. Ihan sama. On se nyt itsekin tajunnut, ettei noilla saa valtaa minuun.

Vierailija
46/86 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet yhteistä terapiaa? Asioita voi korjata, ei aina tarvitse juosta pois 

Vierailija
47/86 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sietäisin, jos mies kärsisi jostain "pidätyskyvyttömyydestä", ettei vaan kykenisi pitempään fyysisesti. Mutta jos vaan ei edes halua yrittää pitemmän kaavan kautta, niin erohan se olisi. Itsekäs narsisti p.aska!

Se on aivan eri asia. Pidätyskyvyttömyydestä voi kärsiä, mutta jos miestä yhtään kiinnostaa naisen nautinto, niin kyllä hän silti naisen saa tyytyväiseksi vaikka esileikillä, suuseksillä tai mitä nyt keksiikään. Ei todellakaan ole normaalia vain käydä nylkyttämässä, laueta ja lähteä pois toisesta välittämättä. 

Vierailija
48/86 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan ottanut huomioon, että tuosta hommat ei lähde kuin alamäkeen? Jos partneri ei edes tuon vertaa yritä niin miksi sinäkään? 

Jos toisen nautinto ei tuoreessa suhteessa kiinnosta, niin mitäpä veikkaat, kuinka käy jatkossa? Paraneeko? 

Vierailija
49/86 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tuollaista sietää yhtään minuuttia. Ei siis edes aktin loppuun.

En ymmärrä miksi sinä roikut hänessä vielä nyt????

Koska se on komea ja kiltti.

Ja tunneälytön ja tyhmä

Vierailija
50/86 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 sekuntia. Et muuta ja tuollainen hirviö kadulle välittömästi. Tikatkoon jatkossa jotain toista ukkoa peräreikään.

Vierailija
51/86 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanl miehelle, että hän on huono sängyssä.

Vierailija
52/86 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes pystyisi päätymään sekstailemaan sellaisen kanssa, joka ei välitä nautinnostani. En vaan pystyis. Mutta jos näin kävisi, niin suuttuisin huonosta seksistä ja jättäisin välittömästi. Siis vaan kävelisin ulos tilanteesta ja blokkaisin kaikissa kanavissa selityksettä. En vaan pystyis enää kohtaamaan sellaista ihmistä. Tuntisin itseni niin kusetetuksi ja satutetuksi. Kertoisin kaikille kavereillenikin, että mies on itsekäs paska sängyssä. 

Vierailija
53/86 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole kiltti ja mitä komeudesta on hyötyä, jos et saa mitään? Laittakaa naiset nämä miehet vaihtoon heti, ei ole onneksi omalle kohdalleni osunut näitä.

Vierailija
54/86 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole enää vittuakaan kiinnostanut pelleilyt, pelit ja välinpitämättömyys enää vuosiin. Ihan sama. On se nyt itsekin tajunnut, ettei noilla saa valtaa minuun.

Ja kun se on tuon tajunnut, niin pelimerkit ovatkin minulla. 

Vierailija
55/86 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kokeilleet yhteistä terapiaa? Asioita voi korjata, ei aina tarvitse juosta pois 

Ei suostu lähtemään terapiaan. Ja varmaan sais halvauksen jos suostuis ja alkaisin puhua toimimattomasta seksielämästä.

Vierailija
56/86 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun se on tuon tajunnut, niin pelimerkit ovatkin minulla. 

Te amatöörit ette vielä tajua todellista julmuutta. Katsokaa elokuva nimeltä Katkera kuu.

Vierailija
57/86 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luulette Niskavuoren Loviisan voiman tulleen?

Sitä satutettiin, se keräsi voimansa ja sitten kosti.

Vierailija
58/86 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan noin suoraan en ole sanonut, mutta olen kertonut, että en nauti. 

Ja pyytänyt, ettei poistu heti suihkuun vaan ei.

Kai se on tässä erottava. On kesä ja kaikenlaista tapahtumaa edessä. Turhaan kait sitä antaa aikaansa miehelle, joka sitä ei vähääkään arvosta.

Vierailija
59/86 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan noin suoraan en ole sanonut, mutta olen kertonut, että en nauti. 

Ja pyytänyt, ettei poistu heti suihkuun vaan ei.

Kai se on tässä erottava. On kesä ja kaikenlaista tapahtumaa edessä. Turhaan kait sitä antaa aikaansa miehelle, joka sitä ei vähääkään arvosta.

Ei kai sulla ole sellainen nylkyttäjäukko, joka kuvittelee nylkyttämisen pituuden olevan nautinnon tae?

Vierailija
60/86 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla vielä synkempi loppuratkaisu miehesi suhteen ajatuksena?

Haluatko rahaa tai / vai laittaa miehesi kärsimään, vaiko vittuako välität ja sivuutit täysin toisen valtapelipelleilyt ja elät omaa elämääsi?

Ei mitään synkkiä ajatuksia. Alku meilläkin oli ihanaa ja se on tässä viime aikoina liukunut yhä rutiininomaisemmaksi ja epätyydyttävämmäksi.

Tuntuu, että koko ajan tulee sietämiskuormaa enemmän ja enemmän. 

Taidan jatkaa paremman puolison etsimistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä