Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liiallinen itsekkyys=tyhmyyttä

Vierailija
09.05.2026 |

Tähän tulokseen olen tullut, että miten vääränlainen itsekkyys ja oman asian ajaminen ovat loppupeleissä suurta tyhmyyttä. Minkälaisissa tilanteissa olette törmänneet samaan? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistien ajatusmaailma. Heille normaalia, muut kärsivät. Tuota tapahtuu kaikkialla, pois alta

Vierailija
2/3 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan minkälaista ja kehen kohdistuu. Ei kaikki ole itsekkyyttä eikä kaikki sitä että ei osaa tai ymmärrä pitää puoliaan. Siihen ei ainA

Aa ole edes mahdollisuutta.

Niin niin, siitä saat kun joku on itsekäs? Järjestetään tilanteita missä ei ole  kyllä varsinaisesti kyse sellaisesta ollenkaan. On kyse vain rikoksista  sabotoinneista ja äälilmäisestä gang stalkingista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistien ajatusmaailma. Heille normaalia, muut kärsivät. Tuota tapahtuu kaikkialla, pois alta

Niinpä! Itse olen välillä raivon partaalla yhden työkaverini vuoksi. Edistää vain omaa osa-aluettaan eikä ymmärrä, että muillakin on annettavaa työssään. Helpottaisi myös hänen työtään, kun muutkin saisivat paremmat edellytykset työntekoonsa. Katsoo myös aina pahasti, jos olen onnistunut työssäni. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan