Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko maksaa jotenkin osuuteni valtionvelasta pois ja saada verohelpotuksia?

Vierailija
09.05.2026 |

Onhan olemassa myös vuokratontteja jotka saa lunastettua itselleen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit saada

Vierailija
2/6 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi. Verorahoillasi kustannetaan pääosin muuta kuin valtionvelkaa. Terveydenhoito, eläkkeet, puolustus, koulutus tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi. Verorahoillasi kustannetaan pääosin muuta kuin valtionvelkaa. Terveydenhoito, eläkkeet, puolustus, koulutus tms. 

Mutta minun vuokseni sitä velkaa on otettu, joten luulisi että sen voisi takaisinmaksaa jolloin minun ei tarvitse myöskään maksaa korkoa.

Vierailija
4/6 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääosa menee tukiin

Vierailija
5/6 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minun vuokseni sitä velkaa on otettu, joten luulisi että sen voisi takaisinmaksaa jolloin minun ei tarvitse myöskään maksaa korkoa.

Sitä on niin paljon, ettet kuitenkaan pystyisi maksamaan. Tällä hetkellä valtionvelkaa on tekoälyn mukaan noin 35000 euroa jokaista suomalaista kohti. Nelihenkisen perheen valtionvelka siis on mahdollisten omien lainojen lisäksi noin 140000 (sataneljäkymmentätuhatta) euroa.

Vierailija
6/6 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä on niin paljon, ettet kuitenkaan pystyisi maksamaan. Tällä hetkellä valtionvelkaa on tekoälyn mukaan noin 35000 euroa jokaista suomalaista kohti. Nelihenkisen perheen valtionvelka siis on mahdollisten omien lainojen lisäksi noin 140000 (sataneljäkymmentätuhatta) euroa.

Tätähän ei kysytty vaan sitä, että miksi sitä ei voisi maksaa pois ja saada tällä etua itselleen. Köyhät voivat maksaa velkoja ja korkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme