Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden miesystävän kanssa väärinymmärryksiä, oletanko vain liikaa vai missä vika?

Vierailija
25.07.2024 |

Esim eilen laitoin päivällä viestin: Täällä olis ruoka valmiina klo 16. Mies vastaa: kiitos, tulen. Odottelin aikani, sitten söin yksin. Klo 18 soitin ja hän kertoi, että on vielä yks homma kesken, mutta tulee kyllä. Mulle klo 16 on klo 16.00. Pitääkö jatkossa varmistella, että pääsetkö ennen viittä, koska mulla on sitten joku oma meno. Vaikka ei siis ole, mielelläni viettäisin kaiket illat hänen kanssaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat puheeksi, että ilmoittaa muutoksista. Ei sen kummempaa. Toki aikuisen pitäisi itse huomata tuollainen, mutta ota nyt puheeksi eikä kahden vuoden kuluttua. 

Vierailija
2/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaasi. Olet kertonut ruoasta ja mies kuittasi sen. Sen jälkeen hän tekee itse valintansa, tekeekö ensin hommat loppuun ja syö kylmät ruoat myöhemmin vai jättääkö hommat kesken seuraavaan päivään roikkumaan saadakseen lämmintä.

Mies ei ole mikään lapsi joka tulee käskystä paikalle vaikka olis just jotain muuta kesken ja on raportointivelvollinen olemisistaan ja tulemisistaan minuutilleen.

Ja jos nyt asia oikeesti on sulle tärkeä niin olet kai aikuinen joka osaa itse kysyä. Missä olet, monelta tulet, voisitko olla paikalla klo 17.00 viimeistään koska X Y Z. Ennen näitä omia toimiasi ei ole mitään järjellistä aihetta availla keskusteluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edes päivä sovittu? Sehän olisi kätevää jos tietäs edes päivän ja aika voisi sitten olla suunnilleen jos ei lämmin ruoka ole odottamassa.

Vierailija
4/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko ärsyttävää että ei edes itse ilmoittanut mitään vaan sinun piti soittaa. Ei kaikki ruuat ole enää hyviä monta tuntia myöhemmin. 

Tämä olisi minulle redflag, jos on toistuvaa. Osaako oikein muutenkaan ottaa huomioon toiset ihmiset? Ja jos toinen on aina ajoissa ja toisella joku monen tunnin aikaikkuna niin ei siitä arjesta mitään tule.

Vierailija
5/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ongelmaasi. Olet kertonut ruoasta ja mies kuittasi sen. Sen jälkeen hän tekee itse valintansa, tekeekö ensin hommat loppuun ja syö kylmät ruoat myöhemmin vai jättääkö hommat kesken seuraavaan päivään roikkumaan saadakseen lämmintä.

Mies ei ole mikään lapsi joka tulee käskystä paikalle vaikka olis just jotain muuta kesken ja on raportointivelvollinen olemisistaan ja tulemisistaan minuutilleen.

Ja jos nyt asia oikeesti on sulle tärkeä niin olet kai aikuinen joka osaa itse kysyä. Missä olet, monelta tulet, voisitko olla paikalla klo 17.00 viimeistään koska X Y Z. Ennen näitä omia toimiasi ei ole mitään järjellistä aihetta availla keskusteluja.

Jos ei asuta yhdessä ja sopii, että neljältä syödään, niin ei silloin ajasta voi poiketa monta tuntia.

Minusta miehen viesti selvästi kuittasi, että tulee neljältä. 

Vierailija
6/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin oletan, että jos kellon aika on mainittu ja toineen sanoo tulevansa, niin tarkoittaa myös tuota kellonaikaa. Ja jos ko kellonaika ei sovi, niin sitten ilmioitaa tämän esim. voin tulla 18.00 mennessä. 

Vierailija
7/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi. Liian monta asiaa omasta menneisyydestä joista huonoja kokemuksia.

Vierailija
8/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa suusi ja sano, että voitko jatkossa ilmoittaa millaisella aikaikkunalla pääset paikalle. Ja lisäksi ilmaista, että on sinulle tärkeää. En tunne ketään kuka osaisi ajatuksia lukea.

Vierailija
9/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois etukäteen kysyä mieheltä, että milloin ehdit syömään! Teeb sinulle ruuan valmiiksi siihen mennssä.

On hommia ja töitö, joita ei kesken voi jättää, jos ne on hankalassa vaiheessa.

Vierailija
10/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhu sille miehelle, älä meille.

Vierailija
11/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois etukäteen kysyä mieheltä, että milloin ehdit syömään! Teeb sinulle ruuan valmiiksi siihen mennssä.

Jep, luontevampaa olisi ollut kysyä sen töissä olevan aikataulua, ja valmistaa ruoka sen mukaan.

Vierailija
12/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että jälkiruokana on piirakkaa niin tulee minuutilleen ja minuutissa..

Vierailija
13/13 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, luontevampaa olisi ollut kysyä sen töissä olevan aikataulua, ja valmistaa ruoka sen mukaan.

Ei mies töissä ollut, vaan kotonaan puuhasi jotain hommaa. Miksi ei viestiin vastatessaan voinut ilmoittaa, että tulen kun saan homman x valmiiksi. Me ei sitten nähty sinä iltana lainkaan, päivystin ruuan kanssa turhaan. Tämmöiset lopahduttaa kiinnostusta väkisinkin vähä kerrallaan =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi