Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan parisuhdetta niin ei tarvitse itse tehdä kaikkia kotitöitä

Vierailija
09.05.2026 |

Mukavaa kun työt ja ruuanlaiton voi jakaa puoliksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minullekin ilmainen renki kelpaisi, joka maksaisi vielä lisäksi puolet talouden kuluista sekä tarjoilisi minulle orgasmeja itse sellaista saamatta, mutta parisuhdehan sellainen ei ole vaan hyväksikäyttösuhde.

Miten omien jälkien siivoaminen ja muu osaltaan osallistuminen tekee kenestäkään renkiä?

Sellainen ihminen, jolle sinkut kotityön on liikaa, ulkoistaa parisuhteessa ne työt kumppanille.

Vierailija
22/23 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan se ihanne olisi, mutta käytännössä usein lopulta käy niin, että nainen tekee kaikki kotityöt ja mies löhöää sohvalla. Mielummin sinkkuna niin ei tarvitse ainakaan passata toista. 

Pitää siis etsiä hyvä mies ja tehdä selväksi ettei suvaitse tuota käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen eukko joka siivoaa, pyykkää ja kokkaa. Hyvin kätevä, mutta karmeen kallis. Ostaa ainakin 200 eurolla ruokaa itselleen kuussa ja vaatteita viikkorahallaan. Asunnon omistan minä, mutta eukko saa maksaa sähkön ja veden. Ja kesämökin veron.

Minulla on kello jota kilitän, jos tarvitsen apua kyljen käännössä tai jos sattuu pieru pääsemään varren kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi