Odotan parisuhdetta niin ei tarvitse itse tehdä kaikkia kotitöitä
Mukavaa kun työt ja ruuanlaiton voi jakaa puoliksi.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Tuohan se ihanne olisi, mutta käytännössä usein lopulta käy niin, että nainen tekee kaikki kotityöt ja mies löhöää sohvalla. Mielummin sinkkuna niin ei tarvitse ainakaan passata toista.
Pitää siis etsiä hyvä mies ja tehdä selväksi ettei suvaitse tuota käytöstä.
Minulla on sellainen eukko joka siivoaa, pyykkää ja kokkaa. Hyvin kätevä, mutta karmeen kallis. Ostaa ainakin 200 eurolla ruokaa itselleen kuussa ja vaatteita viikkorahallaan. Asunnon omistan minä, mutta eukko saa maksaa sähkön ja veden. Ja kesämökin veron.
Minulla on kello jota kilitän, jos tarvitsen apua kyljen käännössä tai jos sattuu pieru pääsemään varren kanssa
Sellainen ihminen, jolle sinkut kotityön on liikaa, ulkoistaa parisuhteessa ne työt kumppanille.