Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hantavirus andes Suomessa

Vierailija
09.05.2026 |

Hollantilainen lentoemäntä testattu. Tanskalainen matkustaja samalta klm lennosta testattu. Mitä tekee suomi? Ohjaa altistuneet omaehtoiseen karanteeniin ilman testiä.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kahdeksasta ihmisestä kolme on jo kuollut niin mielestäni kyseessä on vakava tauti. Todellakin pitää noudattaa nyt tarkkailua ja varovaisuutta. Nämä suomalaiset ovat varmaan jo käyneet kauppaostoksilla hedelmiin räkimässä ja maksaneet ostokset käteisellä, joita myyjä on kosketellut maksun jälkeen ja pyyhkäissyt nokkaansa. Olen ehkä pessimisti, mutta en ymmärrä miksi muilla mailla toimii kaikki paremmin kuin täällä. Muissa maissa nämä altistuneet joutuivat tarkkailuun, mutta meillä Suomessa pääsevät vaikka mummolaan halutessaan. 

Useampi maa ei kylläkään aseta karanteenia. UK suosittaa eristäytymistä, samoin käsittääkseni Espanja. Irlanti ja Singapore ottaneet tiukemman linjan. Ilmeisesti myös USA

Mitä haittaa tuosta olisi, että suomalaiset oltaisiin määrätty eristykseen kotiin siksi aikaa, että varmistuu ovatko sairastuneet? Ei vaatisi kuin muutaman päivää. Toki en voi tietää ovatko tehneet tämän omaehtoisesti, mutta epäilen että eivät. 

Vierailija
82/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kahdeksasta ihmisestä kolme on jo kuollut niin mielestäni kyseessä on vakava tauti. Todellakin pitää noudattaa nyt tarkkailua ja varovaisuutta. Nämä suomalaiset ovat varmaan jo käyneet kauppaostoksilla hedelmiin räkimässä ja maksaneet ostokset käteisellä, joita myyjä on kosketellut maksun jälkeen ja pyyhkäissyt nokkaansa. Olen ehkä pessimisti, mutta en ymmärrä miksi muilla mailla toimii kaikki paremmin kuin täällä. Muissa maissa nämä altistuneet joutuivat tarkkailuun, mutta meillä Suomessa pääsevät vaikka mummolaan halutessaan. 

Tauti on ehdottomasti vaarallinen. Mutta ei siitä tule pandemiaa. Varotoimet pitäisi olla kyllä kovat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa vouhkata, ei ole tarttunut vielä kenellekään laivan ulkopuolella ja laivallakin vain kouralliseen ihmisiä.

Laivalla yhteensä noin 150 matkustajaa ja henkilökuntaa, ja sairastuneita 8.

Vierailija
84/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain oireiset testataan. Oireettomat eivät virusta eritä eli eivät näy testissä, mutta eivät myöskään tartuta. 

Voivat tartuttaa muuta virusta kyllä. Jos on.

Vierailija
85/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tästä jotain suurempaa kehittyy, niin yksi asia on varma: se ei ole todellakaan ole sattumaa. 

WHO:lla oli pandemiaharjoitus viikkoa ennen laivan virustietoa. Tämä on heidän seuraava kusetusyrityksensä. Kun suhtaudutaan samalla tavalla kuin apinaruttoon niin vaipuu koko juttu unholaan.

Vierailija
86/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kahdeksasta ihmisestä kolme on jo kuollut niin mielestäni kyseessä on vakava tauti. Todellakin pitää noudattaa nyt tarkkailua ja varovaisuutta. Nämä suomalaiset ovat varmaan jo käyneet kauppaostoksilla hedelmiin räkimässä ja maksaneet ostokset käteisellä, joita myyjä on kosketellut maksun jälkeen ja pyyhkäissyt nokkaansa. Olen ehkä pessimisti, mutta en ymmärrä miksi muilla mailla toimii kaikki paremmin kuin täällä. Muissa maissa nämä altistuneet joutuivat tarkkailuun, mutta meillä Suomessa pääsevät vaikka mummolaan halutessaan. 

Oletko ihan normaalijärkinen? 8 miljardia ihmistä ja 8 sairastanut. 

Oletko itse vähän idiootti. Laivalla oli 150 ihmistä ja niistä kahdeksan sairastunut ja kolme jo menettänyt henkensä. Mutta kukaan ei tiedä mitä tapahtuu, jos tämän annetaan levitä muun väestön joukkoon. Luulisi että korona olisi jotain järkeä takonut päähäsi. Nopeasti pienestä asiasta saattaa tulla iso ja maailman laajuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kahdeksasta ihmisestä kolme on jo kuollut niin mielestäni kyseessä on vakava tauti. Todellakin pitää noudattaa nyt tarkkailua ja varovaisuutta. Nämä suomalaiset ovat varmaan jo käyneet kauppaostoksilla hedelmiin räkimässä ja maksaneet ostokset käteisellä, joita myyjä on kosketellut maksun jälkeen ja pyyhkäissyt nokkaansa. Olen ehkä pessimisti, mutta en ymmärrä miksi muilla mailla toimii kaikki paremmin kuin täällä. Muissa maissa nämä altistuneet joutuivat tarkkailuun, mutta meillä Suomessa pääsevät vaikka mummolaan halutessaan. 

Oletko ihan normaalijärkinen? 8 miljardia ihmistä ja 8 sairastanut. 

Oletko itse vähän idiootti. Laivalla oli 150 ihmistä ja niistä kahdeksan sairastunut ja kolme jo menettänyt henkensä. Mutta kukaan ei tiedä mitä tapahtuu, jos tämän annetaan levitä muun väestön joukkoon. Luulisi että korona olisi jotain järkeä takonut päähäsi. Nopeasti pienestä asiasta saattaa tulla iso ja maailman laajuinen.

Niin tämä noudattaa täsmälleen koronan käsikirjoitusta. Myös siinä aluksi haluttiin levittää virus koko maailmaan. Vasta sen jälkeen pantiin totalitarismi toimeen. Älä herran jumala haksahda tuohon paskaan.

Vierailija
88/91 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin paha juttu olisi kuolla. Kunhan ei olisi kivuliasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/91 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kahdeksasta ihmisestä kolme on jo kuollut niin mielestäni kyseessä on vakava tauti. Todellakin pitää noudattaa nyt tarkkailua ja varovaisuutta. Nämä suomalaiset ovat varmaan jo käyneet kauppaostoksilla hedelmiin räkimässä ja maksaneet ostokset käteisellä, joita myyjä on kosketellut maksun jälkeen ja pyyhkäissyt nokkaansa. Olen ehkä pessimisti, mutta en ymmärrä miksi muilla mailla toimii kaikki paremmin kuin täällä. Muissa maissa nämä altistuneet joutuivat tarkkailuun, mutta meillä Suomessa pääsevät vaikka mummolaan halutessaan. 

Oletko ihan normaalijärkinen? 8 miljardia ihmistä ja 8 sairastanut. 

Oletko itse vähän idiootti. Laivalla oli 150 ihmistä ja niistä kahdeksan sairastunut ja kolme jo menettänyt henkensä. Mutta kukaan ei tiedä mitä tapahtuu, jos tämän annetaan levitä muun väestön joukkoon. Luulisi että korona olisi jotain järkeä takonut päähäsi. Nopeasti pienestä asiasta saattaa tulla iso ja maailman laajuinen.

Entä jos virusta halutaan levittää, sen vuoksi typerät päätökset? ;)

Vierailija
90/91 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako jo jäädä kotiib? kai kesän lentomatkat perutaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/91 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kahdeksasta ihmisestä kolme on jo kuollut niin mielestäni kyseessä on vakava tauti. Todellakin pitää noudattaa nyt tarkkailua ja varovaisuutta. Nämä suomalaiset ovat varmaan jo käyneet kauppaostoksilla hedelmiin räkimässä ja maksaneet ostokset käteisellä, joita myyjä on kosketellut maksun jälkeen ja pyyhkäissyt nokkaansa. Olen ehkä pessimisti, mutta en ymmärrä miksi muilla mailla toimii kaikki paremmin kuin täällä. Muissa maissa nämä altistuneet joutuivat tarkkailuun, mutta meillä Suomessa pääsevät vaikka mummolaan halutessaan. 

Oletko ihan normaalijärkinen? 8 miljardia ihmistä ja 8 sairastanut. 

Oletko itse vähän idiootti. Laivalla oli 150 ihmistä ja niistä kahdeksan sairastunut ja kolme jo menettänyt henkensä. Mutta kukaan ei tiedä mitä tapahtuu, jos tämän annetaan levitä muun väestön joukkoon. Luulisi että korona olisi jotain järkeä takonut päähäsi. Nopeasti pienestä asiasta saattaa tulla iso ja maailman laajuinen.

Niin tämä noudattaa täsmälleen koronan käsikirjoitusta. Myös siinä aluksi haluttiin levittää virus koko maailmaan. Vasta sen jälkeen pantiin totalitarismi toimeen. Älä herran jumala haksahda tuohon paskaan.

Foliohattu Vehkalako se taas vouhottaa? Siis se joka jakoi valheita mm. Schwabin kirjassa muka olevasta suunnitelmasta 4 miljardin ihmisen eliminoimiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme