Hantavirus andes Suomessa
Hollantilainen lentoemäntä testattu. Tanskalainen matkustaja samalta klm lennosta testattu. Mitä tekee suomi? Ohjaa altistuneet omaehtoiseen karanteeniin ilman testiä.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Korona aika oli toisaalta kyllä ihan kiva. Esim nyt kesäksi jos tulisi niin olis hyvä syy jättää sukulaisvierailut ja kutsut väliin.
Mitkä kutsut? Ei mua ainakaan ikinä mihinkään kutsuta.
Vain oireiset testataan. Oireettomat eivät virusta eritä eli eivät näy testissä, mutta eivät myöskään tartuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona aika oli toisaalta kyllä ihan kiva. Esim nyt kesäksi jos tulisi niin olis hyvä syy jättää sukulaisvierailut ja kutsut väliin.
Häät, ylioppilasjuhlat ym. turhuudet.
Kohta taas mennään. Koronasta ei opittu mitään.
Taasko ja Suomi hoitaa tyypilliseen tapaansa kaikki päin persettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi.
Olisi kyllä toivottu juttu, kunhan kuntosalit pysyvät auki.
Ap, nyt pitää mennä torille huutamaan ja anelemaan Orpolta tekoja. Muutakin kuin säästämistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös tykkäsin olla omissa oloissani ihan luvan kanssa.
Kaikille tautipanikoijille tämä kiitos.
Mulla on hyviä uutisia muuten, ylikansoituksen myötä pandemiat räjähtää käsiin koska taudinaiheuttajat sopeutuvat hyödyntämään meitä muiden lajien sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas ei ole omia, eikä mua kutsuta muiden vastaaviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi.
En minäkään.
Hallitukselle taas uusi tekosyy Suomen heikkoon talous tilanteeseen ja työttömyyteen.
2016 Suomessa oli yli 1000 hantavirustapausta. Pahemmastakin on siis selvitty.
Ei hyvää päivää, siinä taas yksi älykääpiö lietsoo paniikkia.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takiahan te oikeasti vouhotatte, koska te saatte syyn vaan olla kotona verhot kiinni kaiket päivät tuntematta siitä syyllisyyttä.
Menkäänytjovittuun häntäviiruksienne kanssa.
Koronan piti tap paa kaksi miljardia ihmistä.
Vanhuksia ja muutoin heikossa hapessa olevia meni hivenen enemmän että tilastoista juuri erotti.
Haluan rahani takaisin.
Hollantilainen lentoemäntä testattiin negatiiviseksi. Se on jo useaan kertaan tälläkin palstalla mainittu. Niistä suomalaisista taas ei ole vielä mitään testituloksia tullut.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää, siinä taas yksi älykääpiö lietsoo paniikkia.
Tulin juuri sanomaan tuota samaa.