Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omakotitalossa asuvat! Paljonko maksat jäteastian tyhjennyksestä per kk?

Vierailija
09.05.2026 |

Meillä tällä hetkellä 11 €/kk, käyvät kerran. Viedään itse metallit, lasit ja jätepaperit. Biojäte omaan kompostiin. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta on noin 9 € ja tyhjennys neljän viikon välein.

Tämä on vielä ihan kohtuullinen hinta; vaikka onkin viime vuosina noussut nopeasti. Joskus reilu kymmenen vuotta sitten se ei ollut kuin 5 € per kerta. Huima nousu jos sen ajattelee prosentteina. Minnehän mustaan aukkoon sekin raha katoaa?

Vierailija
22/26 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä paljonko polttoaine on noussut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kylän yhteyskeräys haja-asutus alueella (seka-,kartonkia,metalli,lasi ja paperi astiat). Rovaniemellä maksaa n.20e kuukaudessa.

Vierailija
24/26 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

7,30e/kk

25/26 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tyhjennys 4 viikon välein ja kerta maksaa 6.48e

Vierailija
26/26 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelässä on joku 6€..Maaseudulla melkein 19€.8vk välein toki..kompostorointi sallii tuon tyhjennys välin.Etelässä sekajäteauto ajaa joka toinen VK kk .Enkä kompostoi enää,kompostoin vuosia...kierrätys kompostointi kaikki loppui kun niistä tehtiin elämäntapa.Riitti minulle Hyvin meni eikä enää jaksa kukaan lokeroida asioita.Lasit,maito purkit,metalli,jne siinä on työnsä vie pitkälle kaikki tuo.Kotiin laitettuna pömpelit, haettuna se maksaisi.Naapurilla on paperinkeräys,biojätekeräys,roskis..hirvee työ turha ajelu jäteaitolla saastuttaa.Rahaa toki tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi