Kumpi mies, 185 cm / 12 cm vai 160 / 20 cm
Kumman miehen ottaisit jos muut ominaisuudet olisi samat, lyhyen läntä 160-165 cm pikkukaveri joka on kova panomies ja 20 cm pitkä tanakka kalu vai sitten 185 cm komea palomies jolla on 12 cm pienehkö normimuna ja seksitaitot semmosta keskinkertaista, mut ei huonoa ? :)
Kommentit (41)
En kestä noita alle 170 cm mittasia, kun niitten pitää niin yrittää päteä jollain. Ja 12 cm muna riittää mulle ihan hyvin.
En kestä noita alle 170 cm mittasia, kun niitten pitää niin yrittää päteä jollain. Ja 12 cm muna riittää mulle ihan hyvin.
Juu mutta kun kumpikin pätee yhtä paljon tässä ajatusleikissä :)
pointti on se, että lyhyt mies on aika tanakkakaluinen ja kova panemaan/rakastelemaan, pidempi mies on kooltaan normikalun alapuolella (myös ohuehko) ja vähän semmonen perushölmö seksissä muutenkin, ei totaali huono muttei mitään mainittavaakaan.
Juu mutta kun kumpikin pätee yhtä paljon tässä ajatusleikissä :) pointti on se, että lyhyt mies on aika tanakkakaluinen ja kova panemaan/rakastelemaan, pidempi mies on kooltaan normikalun alapuolella (myös ohuehko) ja vähän semmonen perushölmö seksissä muutenkin, ei totaali huono muttei mitään mainittavaakaan.
Seksin toimiminen kuin tulee niin paljon henkisistä puolista ja esim. aloittellisuudesta, itseluottamuksesta, mielikuvituksesta jne... Ei perushölmö seksissä ole muutenkaan kovin innovatiivinen, eikä taas hyvä panija voi olla ihan saapas muuten. Kai? TOsin jos hölmöys on kokemattomuutta, se yleensä petraantuu kouluttamalla.
Mutta edelleen, pariutumismielessä se pitempi mulla, kiitos.
Toisella ei vain ole tarpeeksi pituutta noin kokonaisuudessaan ja kalukin alkaa olla jo liian iso, ei ole kivaa jos pitää jarrutella kun puuhailee.. 12 cm ihan ok, suht keskimittainen, ihan riittävä.
Tykkään perushölmöstä seksistä, joten palomies minulle, kiitos.
peniksen. Joten 185 cm mies minulle.
Seksin toimiminen kuin tulee niin paljon henkisistä puolista ja esim. aloittellisuudesta, itseluottamuksesta, mielikuvituksesta jne... Ei perushölmö seksissä ole muutenkaan kovin innovatiivinen, eikä taas hyvä panija voi olla ihan saapas muuten. Kai? TOsin jos hölmöys on kokemattomuutta, se yleensä petraantuu kouluttamalla. Mutta edelleen, pariutumismielessä se pitempi mulla, kiitos.
No voi pyhä sylvi. Että jos on hyvä seksissä niin muutenkin joka suhteessa fiksu jätkä, ja tylsä mies seksissä on kaikessa muussakin ihan ääliö? :D mistä muita yleistyksiä tehdään? ;)
aika monelle se tappimuna sitten kelpaa vaikka AV-mammat yleisesti kehuvat että 18-20 cm on paras ja omalta mieheltä se löytyykin.
Jos yhdyntä kestää keskinmäärin 7-9 min ja keskiverto penis koko on vajaa 15 cm. Kyllä, silloin nousee muut miehen ominaisuudet, peniksen kokoa tärkeämmäksi ja minä kiinnitän huomiota käsiin, niissä pitää olla kokoa. Miehen pitää jaksaa myös kannatella minua.
munan koolla ei ole väliä.
Seksiä kun kaipaan niin harvoin ;)
tiiä ottaisinko kumpaakaan se 12 vm on kyllä ihan riittävä lähellä pintaahan se tunto on
Minun mielestä 165cm on muutenkin kivempi kuin 185cm, kauhee jättiläinen... Itse olen 170cm.
En ole keksinyt vielä käyttöä noilla munasenteille, 12 senttiäkin riittää ihan vallan mainiosti.
Otan kyllä sen 160 cm + 20 cm, eikä pituusero haittaa.
Huomautuksena, että voi olla tiukkapilluinen, vaikka tykkääkin isosta kalusta.
Vierailija kirjoitti:
Juu mutta kun kumpikin pätee yhtä paljon tässä ajatusleikissä :)
pointti on se, että lyhyt mies on aika tanakkakaluinen ja kova panemaan/rakastelemaan, pidempi mies on kooltaan normikalun alapuolella (myös ohuehko) ja vähän semmonen perushölmö seksissä muutenkin, ei totaali huono muttei mitään mainittavaakaan.
Ei tällainen vanha nainen jaksa enää panna niin paljon. Kuulostaa enemmän rasitteelta. T. Eri
185 / 12 vaihtoehdon ottaisin paljon mieluummin.
Tässä taas mies, jolla harha, että kaikki naiset haluaisivat 20cm penistä. Lisäksi taas näköjään pitää kerrata, että pituus ei ole se olennainen asia, vaan paksuus. Suurimmalle osalle naisista. Montako kertaa tätä sullekin pitää toistaa?
se 12 cm ihanparas ja kiva miehen kropan pituus, just noin
että muut ominaisuudet olisivat samat.
Mutta en voisi seurustella noin lyhyen miehen kanssa (itse 177, mies voi olla lyhyempi, mutta ei noin paljon) ja mulkun koko ei ole kovin oleellista muutenkaan. Eli se pitempi kaveri.