Kuka ostaa käytettyjä vaatteita
Kommentit (23)
Pervot miehet tyttöjen alushousuja.
Vielä karseempaa on, että jotkut ostaa käytettyjä kenkiä.
En tiedä. Mä myyn niitä, joku ne ostaa.
5e ostan käytetyt naisten alusvaatteet
Minä ostan. Viisauden alku on siinä kun tietää mitä ei ymmärrä.
Olisiko sellainen joka tiedostaa että käytetty vaate voi olla hyvinkin kannattava ostos jos se on ehjä?
Minkälainen ihminen ostaa käytettyjä vaatteita - hän on hyväsydäminen ja viisas.
Ei tulisi mieleenkään jonkun vanhoja rytkyjä käyttää. Hyi yäk.
Vierailija kirjoitti:
Mutta uusia muovirytkyjä tulee mieleen käyttää?
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan osta kenenkään vanhoja rytkyjä. 🤣 Ihmiset, jotka harrastavat vaatteita tai pukeutumista, laittavat ison osan garderoobistaan vuosittain kiertoon. Kyllä niistä yleensä riittää toiselle ja kolmannellekin samanlaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan osta kenenkään vanhoja rytkyjä. 🤣 Ihmiset, jotka harrastavat vaatteita tai pukeutumista, laittavat ison osan garderoobistaan vuosittain kiertoon. Kyllä niistä yleensä riittää toiselle ja kolmannellekin samanlaiselle.
Ja juu, kuulemma on ihmisiä jotka käyttää uusia rytkyjä kuten ostavat Prisman, Tokmannin ja Citymarketin omia merkkejä. En käyttäisi, mutta käytettyä hyvää vaatetta ostan kyllä mielelläni.
Ostan lähes yksinomaan käytettyjä, poislukien alusvaatteet, sukat ja kengät. Rahaa jää säästöön monta tonnia vuodessa. Vietän eläkepäiviä cap vedellä sitten joskus.
Luteiden takia pysyn erossa käytetyistä vaatteista.
Mä ostan laadukkaita uusia ja käytän ne itse loppuun. En mitään muovia.
Vierailija kirjoitti:
Luteiden takia pysyn erossa käytetyistä vaatteista.
Ei ole käynyt mielessä pestä ne vaatteet kun tuot ne kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Ostan lähes yksinomaan käytettyjä, poislukien alusvaatteet, sukat ja kengät. Rahaa jää säästöön monta tonnia vuodessa. Vietän eläkepäiviä cap vedellä sitten joskus.
Kuinka paljon sä niitä vaatteita oikein ostst jos säästö on mitattavissa tonneissa?? Itse ostan itselleni kaiken uutena ja vaatteisiin menee ehkä 50-100€ vuodessa. Koko vaatekaapin sisältöä kun ei ole kerralla tarve uudistaa.
Ostan vaatteeni uutena ja käytän ne loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Oikein 👌🏻
Köyhät varmaan. Ei tarvi alasti kuljeksia.