Mitä ihmettä ostaisi äidille, jolla on jo kaikkea?
Kirja, sukat, kukat ja suklaa on niin tavallisia jo. =(
Kommentit (42)
Vien äitin syömään hyvään ravintolaan öitienpäivälounasta. Nähdään harvoin pitkän matkan takia ja vien samalla ruusun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukat on aina tervetulleita
Täällä on yksi äiti, joka ei todellakaan halua saada kukkia. Mieluummin vuohi Afrikkaan kuin muutamassa päivässä kuihtuva kukkakimppu.
Kukkia saa ruukuissakin. Luulisi äitin tietävän.
Kimppu itsepoimittuja valkovuokkoja. Olen joskus pakottanut lapset hakemaan ;).
Yhdessäolo on mukavinta. Jos haluaa välttämättä ostaa jotain, se voisi olla jotain pientä hemmottelua, esim. hyvää kahvia, kasvonaamio, joku pieni herkku, runokirja, aikakauslehti, hyvän tuoksuinen käsivoide.
Luontaistuotteita. - Epäilen, että kellään on "kaikkea".
Timantteja ei voi koskaan olla liikaa.
Onko pressan kunniamerkkikin jo? No sitten toinen.
Ostaa? Miksi pitäisi ostaa aina jotain. Yhdessä oleminen on arvokkaampaa kuin mikään muu koko maailmassa eikä se maksa mitään.
Ei aina tarvitse antaa rahalla ostettua lahjaa. Kerro hänelle mikä on hänen paras piirteensä äitinä tai mitä erityisesti arvostat hänessä.
Mun aikuinen tytär askarteli kerran aivan oikeilta elokuvalipuilta näyttäviä hienoja lippuja 4 kpl, joissa oli elokuvia, joita saan valita ja katsomme yhdessä areenasta tai disneyltä. Eli lahja oli se elokuvaseura mun valitsemiin elokuviin.
Hän on opiskelijana vähissä rahoissa.
Onko hänellä varmasti kaikkea? Esimerkiksi löytyykö häneltä täytetty kenguru jolle on puettu päälle ballerina asu ja joka on täytetty ballerina asentoon? Jos ei löydy, niin siinä sitten lahjaidea.
Vierailija kirjoitti:
Kaivo Afrikkaan. Tai lammas.
Voi hel..tti!
Olisi jo korkea aika afrikkalaisten kaivaa omat kaivossa. Rakentaa omat vessansa. Ja opetella pitämään lahjaksi saadut lampaat, kanat ja vuohet hengissä.
Ja jos joku nainen saa ammatin 30 eurolla, niin jakakoon tietouttaan eteenpäin.
Kankkulan kaivoon menee ja ovat menneet sinänsä hyväätarkoitavat lahjoitukset.
Omalle äidille halaus, jos ei muuhun rahaa riitä.
Itse sain joitain vuosia sitten aikuisilta lapsilta kukka-amppelin ja sanoin, että tämä oli ihan paras lahja, koska olisin joka tapauksessa ostanut semmoisen lähiaikoina. Siitä lähtien siitä on tullut perinteinen äitienpäivälahja ja oikeasti tykkään.
Hortensia kukkaset äidille ja hierontalahjakortti äidille ja isälle. Hyvät äitienpäivän ja läheisenpäivän toivotukset molemmille.
Pese ikkunat hänen kodistaan tai anna siivouslahjakortti, jos sellaiselle on tarvetta.
Jos ei oe allerginen, ruukussa tai amppelissa kasvava mansikka on kiva ja siitä voi syödä kesän aikana tuoreita mansikoita.
Älkää ostako mitään tavaraa, sitä on jo kaikilla kaapit täynnä. Kukkia, "minä kokkaan, syödään yhdessä" tai lahjakortti johonkin hoitoon, jos enemmän haluaa rahaa laittaa
Vierailija kirjoitti:
Kaivo Afrikkaan. Tai lammas.
Tämä on kaikkein tyhmin lahja ikinä. Rahat menee epämääräisiin taskuihin tai jonkun vauraan yhteisön pomojen jättipalkkoihin. Ei myöskään välttämättä ilahduta lahjan saajaa.
Hieromasauvoja ei voi olla liikaa.