Mikä on unelmasi
Kommentit (36)
Vihervasemmistovapaa Suomi. Canceloin kaikki vihervasemmistolaisesti ajattelevat.
Koko ihmiskunnan täydellinen tuhoutuminen
ARVAA?T.Vihervasemmistolainen vela
Maailman parantaminen. En ole tehnyt asialle mitään, luonnollisesti.
Että talo olisi tiptop järjestyksessä ja painoa 10 kiloa vähemmän. Nyt talo on kuin kaatopaikka ja painoa 10 kiloa liikaa. Ainoa saavutukseni asian suhteen on se, että istun ja ihmettelen, ostan koko ajan lisää tavaroita ja syön vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
Koko ihmiskunnan täydellinen tuhoutuminen
Ei mene enää kauaa.
Minulla on koko elämäni ajan ollut toteuttamiskelpoisia haaveita. Olen ponnistellut niitä kohti ja saavuttanutkin niitä.
Kävin aikoinaan valmennuskeskuksen kurssin, että pääsin opiskelemaan haluamaani tutkintoa. Töissä tein harjoittelut mahdollisimman hyvin, että sain mieleiseni työpaikan. Se taas on mahdollistanut haaveilemani elintason.
Yksi unelmani oli asua ulkomaille, joten sain töistä vuorotteluvapaata ja muutin. Samalla toteutui haaveeni puolisosta. Yhdessä olemme ostaneet unelmieni asunnon.
Nykyisin unelmat liittyvät harrastuksiin ja matkailuun. Ja tietysti haaveissa on tulevat eläkepäivät vuosikymmenen päässä.
Vierailija kirjoitti:
Maailman parantaminen. En ole tehnyt asialle mitään, luonnollisesti.
Oletpas, olet jo tuottanut ajatuksen et haluat parantaa maailmaa, olet siis jo aloittanut, hyvä!
Ei mulla ole oikein koskaan ollut mitään erityisiä unelmia. Olen vaan tarttunut tilaisuuksiin elämässä, kun niitä on tullut vastaan. Antanut elämän virran viedä. Oikein hyvä elämä sitä on näinkin tullut elettyä - nyt jo kesällä 52 vuotta täyttävänä. Toki tietyllä tapaa unelma on että saisi elää terveenä mahdollisimman pitkään, mutta se ei ole sellainen unelma jota tavoitellaan, on paljonkin tuurista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole oikein koskaan ollut mitään erityisiä unelmia. Olen vaan tarttunut tilaisuuksiin elämässä, kun niitä on tullut vastaan. Antanut elämän virran viedä. Oikein hyvä elämä sitä on näinkin tullut elettyä - nyt jo kesällä 52 vuotta täyttävänä. Toki tietyllä tapaa unelma on että saisi elää terveenä mahdollisimman pitkään, mutta se ei ole sellainen unelma jota tavoitellaan, on paljonkin tuurista kiinni.
Vasta 52.
Puolet voi olla vielä jäljellä.
Putin hyökkäisi suomeen tekemään hallituksen tuhoaloituksen loppuun
Olla terve. Tätä varten olen pyrkinyt elämään riskitöntä hyveellistä elämää. Ruokavalio mietitty terveellisyyden mukaan ja kevyttä liikuntaa.
Paljon rahaa ilman työntekoa. Laitan pari lottolappua vuodessa, mutta sen enempää en jaksa vaivaa nähdä.
Eurojackpot voitto, ja seikkailu maailmalla kuolemaan asti.
Muuttaa viimeistään 60-vuotiaana eläkkeelle Thaimaahan.
Oikeudenmukainen rauha Ukrainaan.
Himmata työelämästä 60-vuotiaana. Siihen on n. 6,5 vuotta aikaa. 60%työaika, varhennettu eläke tai viimeisiksi vuosiksi jotain aivan muuta, jos nämä ei onnistu.
Sain juuri uuden työn, mikä on järjestelyiltään ihan syvältä. Siitä tienaa kuitenkin kohtalaisesti. Teen sitä niin kauan kuin pystyn, pistän rahaa syrjään ja ehkä opettelen jonkun uuden taidon.
Parempia aikoja odotellessa.