Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on unelmasi

Vierailija
08.05.2026 |

Ja mitä olet tehnyt sen saavuttamisen eteen?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himmata työelämästä 60-vuotiaana. Siihen on n. 6,5 vuotta aikaa. 60%työaika, varhennettu eläke tai viimeisiksi vuosiksi jotain aivan muuta, jos nämä ei onnistu. 

Sain juuri uuden työn, mikä on järjestelyiltään ihan syvältä. Siitä tienaa kuitenkin kohtalaisesti. Teen sitä niin kauan kuin pystyn, pistän rahaa syrjään ja ehkä opettelen jonkun uuden taidon. 

Parempia aikoja odotellessa. 

Vierailija
2/36 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saada unelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säleikkö.

Vierailija
4/36 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmistovapaa Suomi. Canceloin kaikki vihervasemmistolaisesti ajattelevat.

Vierailija
5/36 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ihmiskunnan täydellinen tuhoutuminen

Vierailija
6/36 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARVAA?T.Vihervasemmistolainen vela

Vierailija
7/36 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman parantaminen. En ole tehnyt asialle mitään, luonnollisesti.  

Vierailija
8/36 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että talo olisi tiptop järjestyksessä ja painoa 10 kiloa vähemmän. Nyt talo on kuin kaatopaikka ja painoa 10 kiloa liikaa. Ainoa saavutukseni asian suhteen on se, että istun ja ihmettelen, ostan koko ajan lisää tavaroita ja syön vähän väliä.

Vierailija
9/36 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ihmiskunnan täydellinen tuhoutuminen

Ei mene enää kauaa.

Vierailija
10/36 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koko elämäni ajan ollut toteuttamiskelpoisia haaveita. Olen ponnistellut niitä kohti ja saavuttanutkin niitä. 

Kävin aikoinaan valmennuskeskuksen kurssin, että pääsin opiskelemaan haluamaani tutkintoa. Töissä tein harjoittelut mahdollisimman hyvin, että sain mieleiseni työpaikan. Se taas on mahdollistanut haaveilemani elintason.

Yksi unelmani oli asua ulkomaille, joten sain töistä vuorotteluvapaata ja muutin. Samalla toteutui haaveeni puolisosta. Yhdessä olemme ostaneet unelmieni asunnon.

Nykyisin unelmat liittyvät harrastuksiin ja matkailuun. Ja tietysti haaveissa on tulevat eläkepäivät vuosikymmenen päässä.

Vierailija
11/36 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman parantaminen. En ole tehnyt asialle mitään, luonnollisesti.  

Oletpas, olet jo tuottanut ajatuksen et haluat parantaa maailmaa, olet siis jo aloittanut, hyvä!

Vierailija
12/36 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole oikein koskaan ollut mitään erityisiä unelmia. Olen vaan tarttunut tilaisuuksiin elämässä, kun niitä on tullut vastaan. Antanut elämän virran viedä. Oikein hyvä elämä sitä on näinkin tullut elettyä - nyt jo kesällä 52 vuotta täyttävänä. Toki tietyllä tapaa unelma on että saisi elää terveenä mahdollisimman pitkään, mutta se ei ole sellainen unelma jota tavoitellaan, on paljonkin tuurista kiinni.

Vierailija
13/36 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole oikein koskaan ollut mitään erityisiä unelmia. Olen vaan tarttunut tilaisuuksiin elämässä, kun niitä on tullut vastaan. Antanut elämän virran viedä. Oikein hyvä elämä sitä on näinkin tullut elettyä - nyt jo kesällä 52 vuotta täyttävänä. Toki tietyllä tapaa unelma on että saisi elää terveenä mahdollisimman pitkään, mutta se ei ole sellainen unelma jota tavoitellaan, on paljonkin tuurista kiinni.

Vasta 52.

Puolet voi olla vielä jäljellä. 

Vierailija
14/36 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro. 

Vierailija
15/36 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin hyökkäisi suomeen tekemään hallituksen tuhoaloituksen loppuun 

Vierailija
16/36 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla terve. Tätä varten olen pyrkinyt elämään riskitöntä hyveellistä elämää. Ruokavalio mietitty terveellisyyden mukaan ja kevyttä liikuntaa.

Vierailija
17/36 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon rahaa ilman työntekoa. Laitan pari lottolappua vuodessa, mutta sen enempää en jaksa vaivaa nähdä.

Vierailija
18/36 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurojackpot voitto, ja seikkailu maailmalla kuolemaan asti.

Vierailija
19/36 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaa viimeistään 60-vuotiaana eläkkeelle Thaimaahan.

Vierailija
20/36 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeudenmukainen rauha Ukrainaan.