Apua! Kävin kampaajalla värjäyttään vaaleat hiukseni kastanjan ruskeiksi, eikä sovi ollenkaan!
Mikä avuksi? saako hiuksia takaisin blondattua millään? saako tätä kevytväriä poistettua jollakin aineella?
Kommentit (10)
niin pesin shampoolla joka tarkoitettu blondille tukalle (sellaista sinistä), niin johan haalistu väri :) muutaman pesun jälkeen väri oli melkeen kokonaan pois. Oli kans kevytväri.
Ja jos on tiukassa niin laita vaaleita raitoja päälle, koko päätä en lähtisi ainakaan vaalentamaan.
Jos väri on suunnitelman mukainen, ei se ole kampaajan vastuulla " korjata" lopputulosta. Olisit miettinyt tarkasti ennen värjäämistä.
mulla ainakin kerran kävi näin.. kun menin ihan kuvan kanssa ettei tule epäselvyyksiä minkälaista väriä tarkoitan. Kampaaja itse vielä " yllytti" että juu hyvä siitä tulee. no ei tullu sinne päinkään mutta ei se korvaansa lotkauttanut vaikka sanoin että ei nyt ihan tulu sellanen mitä tarkotin..
menin ja maskoin satasen tästä vielä! Uskataskohan tota shampoota kokeilla, minun tukka on sellanen lilaan vivahtava, ei oikeesti luonnollisen tumma edes.
ap.
Anna värin olla edes pari päivää rauhassa, niin silmä tottuu siihen. Jos alat pesemään heti värjäyksen jälkeen, sinulla on pian kamala kulahtanut maantienvärinen fleda, tai joku harmaankirjava.
mie soi sitä vastaan että tummennan hiukset mutta minpä menin vaan kampaajalle, mutta huomana nyt itsekkin että hän oli oikeassa, minä väärässä.
Minä olen koko ikäni ollut blondi ja minulla on todella vaalea iho. Kampaaja sanoi minulle että minusta sinä olet vaalea etkä tumma, ennkuin alkoi värjäämään. Mutta minä pidin tyhmän pääni.. tässä tulos. Oma moka.
ap.
Värinpoistoa ei kai uskalla käyttää?
Vierailija:
mie soi sitä vastaan että tummennan hiukset mutta minpä menin vaan kampaajalle, mutta huomana nyt itsekkin että hän oli oikeassa, minä väärässä.
Minä olen koko ikäni ollut blondi ja minulla on todella vaalea iho. Kampaaja sanoi minulle että minusta sinä olet vaalea etkä tumma, ennkuin alkoi värjäämään. Mutta minä pidin tyhmän pääni.. tässä tulos. Oma moka.ap.
Näytän ihan mummolta, jotenkin hailakan oloinen...