Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äärioikeistolaiset hyökkäsivät Veikon päälle, ja sitten hänet passitettiin putkaan

Kommentit (211)

Vierailija
21/211 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö hänen kimppuun käyty ennen tuota torven heittoa. Hänet siis hakattiin ja hän heitti torven ja poliisit veivät. Eikö tämä ollut se järjestys? Ja jonkun pienen muovitötterön heittoko oikeuttaa hakkaamaan ja potkimaan. Entäs kun kävelen kadulla ja joku mummo ei mua väistä niin saan hakata sen? Okei, selvä juttu.

Jos lähtee provosoimaan räjähdysherkkää tilannette, niin onko suurikin yllätys, kun tilanne eskaloituu?

Erikoisia tekosyitä teillä nasseilla kun pitää puolustella oman maan kansalaisiin kohdistuvaa väkivaltaa. 

Erikoisia tekosyitä teillä vasseilla kun pitää puolustella laillisen mielenilmauksen häiriköintiä. 

Vierailija
22/211 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä hauskaa, että minut yleistetään tyhmäksi ja äo:n matalaksi, jos miellän yo-lakin ärsyttäväksi :D anteeksi vain, olen äo:ltani keskivertoa korkeampi, 35v teatterialan nainen. Typerää ajatella jonkun äo:n kuitenkin merkkaavan mitään, tuossahan se nähtiin - virheen teki.

Lol. Kuinka monta kertaa olet saanut turpiin kun pidät hakkaamista normaalina?

Ps. Teatteriala on höpötutkinto ja se ei kerro mitään älykkyydestä vain kyvystä valehdella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/211 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se lakki päässä täytyy mennä, kun muuten ei tiedä kantajaansa älykkääksi? Itselläni on kyllä älyä, ja osaan sitä käyttää.. en heittele torven osia ihmisten päälle. 

Potkit vaan?

Kuka sanoo että olisin potkimassakaan? Mikä teitä vaivaa.

Vierailija
24/211 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli se lakki päässä täytyy mennä, kun muuten ei tiedä kantajaansa älykkääksi? Itselläni on kyllä älyä, ja osaan sitä käyttää.. en heittele torven osia ihmisten päälle. 

😆😆😆Salli mun nauraa!

Vierailija
25/211 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päähänpotkijoita ei tarvita Suomessa, eikä naamioituneita natsipellejä. Mielestäni teidät voisi lahjoittaa Venäjälle polttouhrattavaksi rintamalla. Sieltähän teille tuota natsipaskaa on syötetty. Toinen hyvä käyttötarkoitus, johon ette kuitenkaan kaikki sovelu roinaamisharrastuksenne ja narkkaamisenne vuoksi, on elintenluovutus.

Miksi vasemmisto sitten vastustaa naamiokieltoa?

Koska vasemmisto, antifa ja muslimit käyttävät myös naamioutumista harjoittaessaan väkivaltaa, vandalismia ja terrorismia. 

Vierailija
26/211 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärivasemmistolainen pilvi-veikko hyökkäsi yhdessä punakaartilaisten tovereidensa kanssa väkivaltaisesti vappujuhlaan, johon oli saatu viranomaisilta lupa. 

Koskeeko logiikkasi myös elotolloja, Hamastiina-aktivismia, antifantteja, takkuja, lankoja, variksia, rasmuksia, silakoita ja muita kommaritransuja?

Sun mutsin naamaa saa/pitää potkia. 

T:Nassevajacit

Nasseilussa ja kainalontuulettelussa ei ole mitään väärää.

T. Antti L.

Onks tää botti kun toistaa melkein joka ketjussa sanaa uskonnollista jarkoniaa?

Vierailija
27/211 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö hänen kimppuun käyty ennen tuota torven heittoa. Hänet siis hakattiin ja hän heitti torven ja poliisit veivät. Eikö tämä ollut se järjestys? Ja jonkun pienen muovitötterön heittoko oikeuttaa hakkaamaan ja potkimaan. Entäs kun kävelen kadulla ja joku mummo ei mua väistä niin saan hakata sen? Okei, selvä juttu.

Että sellainen mummojen hakkaaja siellä. Älä yritä kuitenkaan papparaisia hakata, saat heiltä pataan nössö.

Vierailija
28/211 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarit menevät riehumaan luvallista kulkuetta vastaan ja kun saavat nenäänsä, niin itkevät Yleen ja vassari lehdistöön hirveästä kohtelusta.

Vierailija
29/211 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikko vaikuttaa tukien varassa olevalta kommarilta.

Täällä yhteiskunnan tukipilarit päivystää 24/7 puolustaen äärioikeiston marssia?

Mahdatte olla tuottavassa työssä kun kommentteja ja ylä- ja alaääniä sikiää tuohon tahtiin. Vai tämäkö on se työ johon teidät on palkattu?

Tiesitkö että jotkut käy myös iltavuorossa tai vapaa saattaa osua keskelle viikkoa? 

Vierailija
30/211 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sellainen mummojen hakkaaja siellä. Älä yritä kuitenkaan papparaisia hakata, saat heiltä pataan nössö.

Pikkupojut ei yksin uskalla kuin uhitella vauva-palstalla 🤭

Vierailija
31/211 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päähänpotkijoita ei tarvita Suomessa, eikä naamioituneita natsipellejä. Mielestäni teidät voisi lahjoittaa Venäjälle polttouhrattavaksi rintamalla. Sieltähän teille tuota natsipaskaa on syötetty. Toinen hyvä käyttötarkoitus, johon ette kuitenkaan kaikki sovelu roinaamisharrastuksenne ja narkkaamisenne vuoksi, on elintenluovutus.

Eli olet halukas jakamaan ihmiset eri ryhmiin ja tuhoamaan valitsemasi ryhmät? Kuulostat siltä, että 30-luvun Saksassa ja Neuvostoliitossa olisit ollut kuin kotonasi. Toki sillä riskillä, että olisitkin ollut tekijän sijaan uhrina.

Vierailija
32/211 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä hauskaa, että minut yleistetään tyhmäksi ja äo:n matalaksi, jos miellän yo-lakin ärsyttäväksi :D anteeksi vain, olen äo:ltani keskivertoa korkeampi, 35v teatterialan nainen. Typerää ajatella jonkun äo:n kuitenkin merkkaavan mitään, tuossahan se nähtiin - virheen teki.

Sinun äo on todella matala kun tuo naisen larppaaminenkin on noin surkeaa😂😂😂

Uskoo olevansa Linnea Leino? Kuinka monta persoonallisuutta tuolla tyypillä on?

Vierailija
33/211 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen larppaaminen? Epäiletkö etten olisi nainen? Ja miksi näin epäilet, jos saanen udella. Siksikö kun en hyysää ma*muja?

Harva nainen on noin tyhmä. Normaalit naiset karttavat väkivaltaa. Mutta sä oletkin tottunut hakkaamaan lapsia niin et ne otetaan huostaan.

Vierailija
34/211 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen larppaaminen? Epäiletkö etten olisi nainen? Ja miksi näin epäilet, jos saanen udella. Siksikö kun en hyysää ma*muja?

Ei kenenkään tarvitse epäillä, kaikki tietävät. Matala ÄO:si ei riitä larppaamiseen.

Vierailija
35/211 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen on noin tyhmä. Normaalit naiset karttavat väkivaltaa. Mutta sä oletkin tottunut hakkaamaan lapsia niin et ne otetaan huostaan.

Siis hetkinen. Missä olen sanonut etten karta väkivaltaa? Minähän sanoin, että Veikko vedettiin sivuun jottei homma eskaloidu, tavaroiden heittely ihmisjoukkoon on laitonta. Ja että yo-lakki on ärsyttävä, koska jos saan perustella.. mielestäni kovin mielikuvitukseton asuste, tusinatavaraa.. ja moni käyttäjä kokee ylimielisyyttä lakistaan. T. Se oikeesti nainen

Vierailija
36/211 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs heitti torven osia väkijoukkoon? Poliisit ottivat hänet kiinni, ettei eskaloidu pahemmaksi. Ärsyttää muutenkin noi yo-lakki päässään menevät pellet.

Kokoomuksen unelma: heitetään yo-lakit ja vedetään musta sukka päähän.

Vierailija
37/211 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikko vaikuttaa tukien varassa olevalta kommarilta.

Täällä yhteiskunnan tukipilarit päivystää 24/7 puolustaen äärioikeiston marssia?

Mahdatte olla tuottavassa työssä kun kommentteja ja ylä- ja alaääniä sikiää tuohon tahtiin. Vai tämäkö on se työ johon teidät on palkattu?

Tiesitkö että jotkut käy myös iltavuorossa tai vapaa saattaa osua keskelle viikkoa? 

Niitä sattuu olemaan mihin kellon aikaan tahansa nyt some pullollaan. Kaikki epäilemättä ns. nettoveronmaksajia ja korvaamattomia sellaisia. Niin tunnollisia ovat/olette että silloin kun ette ole töissä, niin yksissä tuumin tuotatte someen sisältöä, jossa naisten päähän potkiminenkin saadaan selitettyä hyväksyttäväksi teoksi. Ja kaikki fasismin nousua negatiivisesti kommentoivat joksikin äärivasemmistolaisiksi terroristeiksi.

Vierailija
38/211 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistun tästä keskustelusta.. te hyysääjät annoitte vaan enemmän todisteita siitä, että olette ihan pimeitä.. minä hakkaan lapsiani ja mitä vielä? Minulla on 13v matemaattisesti lahjakas poika, jolle ei ole edes huudettu kotona. Minä pelkään Suomen puolesta, miten täällä meno riistäytyy käsistä, ottakaa vassarit ne ma*mut ja muut omiin koteihinne. Heippa.

Vierailija
39/211 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Veikko meni häiritsemään luvallista mielenosoitusta? 

Miksi te nasset hakkaatte oman maan kansalaisia? Miehiä sekä naisia. 

Miksi te vassaripaskat jatkuvasti aiheutatte häiriöita ja käytte oman maan kansalaisten päälle. tehkää omia mielenosoituksia ja jättäkää muut rauhaan limanuljaskat. Ja noudattakaa sääntöjä, kyllä ne teitäkin koskevat vaikka muuta luulette.

Eri-  Sinä et vastannut kysymykseen. Olen oikeistolainen, että älä vaivaa päätäsi nimittelemällä minua, vaan vastaa kysymykseen.

Vierailija
40/211 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lähtee provosoimaan räjähdysherkkää tilannette, niin onko suurikin yllätys, kun tilanne eskaloituu?

Erikoisia tekosyitä teillä nasseilla kun pitää puolustella oman maan kansalaisiin kohdistuvaa väkivaltaa. 

Mutta sinähän vihaat kansallisvaltioita, jokaisella on oikeus kuljeskella minne huvittaa eikä valtionrajoja tarvita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi