Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko krematorioon vai mullan alle?

Vierailija
07.05.2026 |

Tuhka vai matojen syötäväksi?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahdon oratorioon

Vierailija
42/67 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieluton ruumis mitään pysty haluamaan, kah ne erkanevat toisistaan kun ajassaoleskelu-jaksomme loppuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan uuniin. Ei hautajaisia. 

Vierailija
44/67 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Ehkä mieluummin polttoon.

Vierailija
45/67 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia kun kukaan perverssi mies ei pääse kuoleman jälkeen enää sairailla taipumuksillaan häiritsemään. Ai niin kun enhän enää tiedä sitä. Eipä silti ole toivottavaa ja hulluja miehiä näyttää olevan kyllä ihan joka lähtöön.

Vierailija
46/67 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt selväksi läheisilleni, että mahdollisimman pienin seremonioin saattelevat uuniin. Tuhkille saavat tehdä mitä haluavat.

Vierailija
47/67 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolleena tuskin enää kiinnostaa

Mukava herätä liekkien lämpöön, helvettiin astetta nopeammin. Ikuisesti tuliseen järveen grillautumaan.

Mun vanha kaveri tosissaan pelkäsi helvettiä. Ehkä siksi kun makasi hyvin monen kanssa ja petti poikaystävääkin random miehen kanssa jossain vessassa 😄

Vierailija
48/67 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivasosassa kiehtoisi se, että pääsee ainakin eroon seksuaalisuudestansa lopullisesti. Helvettiin käyskentänyt taas ei oletettavasti pääse eroon mistään tarpesitaan eikä saa tyydytystä yhteenkään tarpeeseensa koskaan

Vierailija
49/67 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krematorioon. Olen sanonut tämän läheisilleni. Olen sen verran painavakin, etten halua, että sukulaiset joutuvat kantamaan minua. 

No kannetaan sitä tuhlattavaakin siunastilaisuudesta pois. Autoon, mikä kuljettaa vainajan odottamaan tuhlausta. 

Vierailija
50/67 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme ruumiheiltamme kuten häilyvä savu tosiaankin, aika höttöä. Teknillisesti lähes silkkaa tyhjää. Sisällämme asuu joka atomissa samanlainen tyhjyys kuin lienee  maailmankaikkeidessa https://luominen.fi/ihminen-on-kallis-tomumaja

Vierailija
51/67 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan että jäännökseni ristiinnaulitaan torille.

Ei Jeesuskaan ristille jäänyt, idiootti.

Vierailija
52/67 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krematorioon. Olen sanonut tämän läheisilleni. Olen sen verran painavakin, etten halua, että sukulaiset joutuvat kantamaan minua. 

No kannetaan sitä tuhlattavaakin siunastilaisuudesta pois. Autoon, mikä kuljettaa vainajan odottamaan tuhlausta. 

Eikä kanneta. Krematorion kappelista arkku liukuu suoraan poltettavaksi.

Ja mitä helvettiä sinä tuhlauksesta höliset.

Vierailija
53/67 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tehnyt selväksi läheisilleni, että mahdollisimman pienin seremonioin saattelevat uuniin. Tuhkille saavat tehdä mitä haluavat.

Jätät likaisen työn siis heille. Kiva. Jokainen saatanan muistolehtopaikkakin maksaa.

Vierailija
54/67 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan uuniin. Ei hautajaisia. 

Et pysty estämään läheisiäsi järjestämästä sinulle hautajaisia, ellet nimenomaan kiellä sitä. Minä olen sopinut hautaustoimiston kanssa suorasta tuhkauksesta. Arkku on valmiina, samoin uurna ja hautapaikka.

Vierailija
55/67 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mitä tuhlausta!

Vierailija
56/67 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi vaan on halvempaa. Tuhkaus olisi jotenkin siistimpää mielestäni, kuin ne madot ja lahoamiset sun muut.

Vierailija
57/67 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kelpaa niin yliopisto leikkelee palasiksi ja polttavat lopuksi.

Voi kuule ystävä. Eivät ne viitsi tavallisia ihmisiä tutkia. Veljeni oli hoitanut itselleen luvat päästä tutkimuksen kohteeksi. Ei se niin mennyt.

Eivät tarvinneet. Ruumiita oli muutenkin ylen määrin, kaiken ikäisiä ja kaiken kokoisia. Sain käydä sossusta pyytämässä vähän rahaa, että sain hoidettua krematorioon ja sieltä suoraan muistolehtoon. Ei tarvinnut mennä paikalle tai ei saanut mennä. Voi voi velipoikaa, jäi siihen uskoon, että hänestä tehdään tiedettä. Minäkään en totta puhuen välitä hänen uskostaan, mutta otan opikseni kun kirjeitä kirjoittelen.

Vierailija
58/67 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Helsingissä järjestetään arkkuhautauksia enää oikeastaan vain vanhoille ihmisille joilla on sukuhauta. Hautauksia on 1-2 viikossa.

Tosin pari viikkoa sitten haudattiin arkussa vastasyntynyt vauva. Suurin osa tuhkataan. Suurin osa tuhkista joutuu kylläkin mullan alle, joko uurnassa tai sellaisenaan, ellei niitä sirotella maahan. Hietaniemessä on kaksi sirottelualuetta.

Vierailija
59/67 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkaus. Tuhkani sirotellaan merelle. Mitään muistolaattoja ei laiteta.

Vierailija
60/67 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkauksen haluan. Mutta hirvittää sekin ajatus, saatikka että laitetaan syvälle maahan. Kuolema on julma loppu elämälle. 😢

Paitsi jos on pelastavassa , uudestisyntyneessä, elävässä uskossa Jeesukseen Kristukseen! Hän on ainoa Tie!

Ei se sitä hautaamista maahan tai polttohautausta estä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi