Haluatko krematorioon vai mullan alle?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Tuhkauksen haluan. Mutta hirvittää sekin ajatus, saatikka että laitetaan syvälle maahan. Kuolema on julma loppu elämälle. 😢
Paitsi jos on pelastavassa , uudestisyntyneessä, elävässä uskossa Jeesukseen Kristukseen! Hän on ainoa Tie!
Mut voi hilata vinssillä männynlatvaan. Korpit nokkii sitten omansa.
Ehdottomasti polttohautaus ja tuhkat mereen.
Meinasin nousta ylösnousemuksessa ylös joten maan alle. Luulen kyllä olevani täällä vielä maan päällä Jeesuksen tullessa. Raamatussa tuhon omat poltettiin. Niin kai nytkin.
Päättäköön muut, en halua tietää.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin nousta ylösnousemuksessa ylös joten maan alle. Luulen kyllä olevani täällä vielä maan päällä Jeesuksen tullessa. Raamatussa tuhon omat poltettiin. Niin kai nytkin.
Polttohautaus ei estä ruumiin ylösnousemusta, Tuomiopäivänä. Jumala on kaikkivaltias, Hän pystyy kokoamaan myös maatuneet ruumiit. Ruumis maatuu ajan mittaan, vaikka olisi arkkuhautaus.
Sielu poistuu kuolinhetkellä, ja ruumis on vain kuori.
En tiiä, mitähän käyttäisin valitsemisperusteeksi, mullassa muutun osaksi epäsivistynyttä Suomea mutta tuhkana en niinkään.
Jumala voi tietysti herättää vaikka kivistä itselleen lapsia, joten hän voi parsia kenet tahansa kokoon, MUTTA hän on myös määrännyt tuhonomaksi vihityn poltettavaksi, joten ehkä hän on paatuneille antanut sydämeen ajatuksen, että haluavat itsensä ja toisensa poltettavan.
Jumala voi tietysti herättää vaikka kivistä itselleen lapsia, joten hän voi parsia kenet tahansa kokoon, MUTTA hän on myös määrännyt tuhonomaksi vihityn poltettavaksi, joten ehkä hän on paatuneille antanut sydämeen ajatuksen, että haluavat itsensä ja toisensa poltettavan.
Eli minulle kertoo ihmisestä kaiken tarvittavan jos kannattaa polttohautausta. Minulle sellainen on yhtä kuin tuhon omaksi vihkiytynyt. Jeesukselle vihkiytynyt ei sellaista kannata.
Vierailija kirjoitti:
Kuolleena tuskin enää kiinnostaa
Mukava herätä liekkien lämpöön, helvettiin astetta nopeammin. Ikuisesti tuliseen järveen grillautumaan.
Mies lupasi polttaa oman kodin Porin Matissa.
Vierailija kirjoitti:
Haluan että ruumiini laitetaan puuveneeseen joka sytytetään tuleen ja sysätään merelle.
Suomessa ei taida onnistua, eli kannattaa valita kuolinpaikka sen mukaan missä tuo on mahdollista.
Jospa nyt tämä ikitietäväinen kuolematon sieluni taivaahaaseen pääsisi uusine ruumeinensa niin siinnä olisi käypä unelma
saapuikin mieleeni: Ovatko nuo alun älinät ja kiekumiset ääniraita elokuvasta Bloody paron vai sieltä Venäjään kairatun syvän reijän pohjaltaVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolleena tuskin enää kiinnostaa
Mukava herätä liekkien lämpöön, helvettiin astetta nopeammin. Ikuisesti tuliseen järveen grillautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikait se halusta ole kiinni?
Kyllä eläessään voi kertoa, miten toivoo kuoltuaan tulevansa haudatuksi. Voi myös olla valmiina esim. suvun hautapaikka, johon toivoo. Se voi olla uurnapaikka tai arkkupaikka.
Tuhkataan. Haluaisin että tuhkat siroteltaisiin mereen.
En kuole koskaan.... Syväjäädytys
Mullan alla! ei tule päästöjä poltosta ja saa maanmatoset syötävää