Haluatko krematorioon vai mullan alle?
Kommentit (67)
Ei kumpikaan. Testamentissani olen määrännyt ruumiini muumioitavaksi ja asetettavaksi pyramidiin, joka rakennetaan Kemin keskustaan.
Sevittämätön henkirikos, silloin pysyy otsikoissa vuosikymmeniä ja ukuisa joukko ihmisiä vaalii kohtaloa. Kellä muulla on siihen mahdollisuutta, joillakin superjulkkiksilla ja suurperheiden hommanneilla.
Saa hautaajat päättää. En välitä sitten enää. Itse hautaisin kaikki
Vierailija kirjoitti:
Eikait se halusta ole kiinni?
Tottakai sen voi jo elinaikanaan tehdä kaikille selväksi minkä tavan haluaa! Jotkut jopa haluavat antaa ruumiinsa tutkimuskäyttöön ja siitäkin voi tehdä tiedotteen tai ilmoituksen. Itse haluan polttoon.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi tehdä hautaustestamentin, jossa kertoo miten kuoleman jälkeen haluaa asiat järjestettävän. Helpottaa huomattavasti hautajaisia järjestäviä henkilöitä kun ei tarvitse arpoa mitä vainaja olisi halunnut ja toivonut.
Vierailija kirjoitti:
Vaadita. Sinulla on oikeus Vaatia! Kukaan ei tosin kuuntele enää siinä vaiheessa, kun se on ajankohtaista.
Haluan että jäännökseni ristiinnaulitaan torille.
Vierailija kirjoitti:
Haluan että jäännökseni ristiinnaulitaan torille.
Jesus II
Tuhkauksen haluan. Mutta hirvittää sekin ajatus, saatikka että laitetaan syvälle maahan. Kuolema on julma loppu elämälle. 😢
Krematorioon. Olen sanonut tämän läheisilleni. Olen sen verran painavakin, etten halua, että sukulaiset joutuvat kantamaan minua.
Haluan että ruumiini laitetaan puuveneeseen joka sytytetään tuleen ja sysätään merelle.
Jos kelpaa niin yliopisto leikkelee palasiksi ja polttavat lopuksi.
Polttohautaus, sitten kun aika on.
Vierailija kirjoitti:
Polttohautaus, sitten kun aika on.
"sitten kun aika on"
hyvä täsmennys
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitten ? Isäni halusi uuniin ja sinne pääsi lopulta, minä haluan uuniin ja olen kertonut lapsilleni. Joten mistä muusta se on kiinni ?
Entä jos tärkeän ihmisen kallo pitää käsitellä puhtaaksi ja asettaa kuun valoon joka kevät, kesä ja syksy? Ja muu kremaan.