Sofia Belórfin uusi sarja herättää voimakkaita reaktiota: ”Miksi hänestä on tehty tv-ohjelma?”
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen liian pinnallinen Lyyli. Mies, pakene!!!!
Ihmettelen että mies jolla olisi elämä kunnossa antaisi naisensa tehdä tuollaista ohjelmaa.
Joku mättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää jo 36 v, alkaa olla liirw6 tehdä lapsia jos niitä haluaa.
Jos on tarpeeksi rahaa, noissa piireissä ei pilata kroppaansa, vaan hommataan sijaissynnyttäjä.
Aika tiuhaan tahtiin nämä miljonäärit puolisoitaan vaihtavat. Ei mene kovinkaan kauaa, kun miljonäärillä on uusi, nuorempi ja kauniimpi puoliso kuin nykyinen on.
Veikkaan huumebisnestä tai muuta vastaavaa. Ehkä hän on koko ajan maksettu nainen.
Ei vaikuta normisuhteelta.
Maksettuna hoitona veikkaan minäkin.
Minusta on ihan ok ottaa rikas mies, miksipä ei, jos voi valita. Mutta on vähän eri asia olla miljonäärin kanssa, jos omat tulot nolla ja pääsyy suhteen muodostuksessa on ulkonäkö.
Oliko siis tuolla miehellä 2 tai 3 lasta eri nuorten kauniiden naisten kanssa? Jos olisin Sofia, niin olisin tosi varoillani siinä, että kun lapsi on tehty tämän miehen kanssa, niin mies saattaa taas ottaa uuden nuoren lapsettoman naisystävän.
Eihän tuo mies varmastikaan niin tyhmä ole, että kuvittelisi Sofian tai sen kauniin exänsä hänestä olleen kiinnostuneita, jos hän tienaisi vaikkapa 5000e kuussa ja omaisuutena olisi rivariasunto Espoossa ja uusi Skoda. Kelpaisi monelle, mutta ei näille naisille.
En katso vaikka maksettaisiin. Tyypillistä Seiskan tasoista roskaa.
Taitaa olla aiheet vähissä kun Marokkolaisen taatelin kerääjän tyttärestä täytyy tehdä ohjelma telkkariin.
Kaikkea kaameaa paskaa on tullut vilkaistua wannabe mediatutkijan näkökulmasta, mutta tämä on kyllä yksi niistä harvoista mitä ei vaan pysty katsomaan.
Tyhjänpäiväisin koskaan esitetty ohjelma, en usko tuntevani yhtäkään, joka katsoisi.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjänpäiväisin koskaan esitetty ohjelma, en usko tuntevani yhtäkään, joka katsoisi.
Varmaan tuota katsovat korkeintaan ne jotka saavat viihdettä elämäänsä myös jonkun "Tuksun" tms. sekoiluista. Suurin osa kokee niin vahvasti sääliä ja myötähäpeää ettei pysty
Vierailija kirjoitti:
Maksettuna hoitona veikkaan minäkin.
Tämä kello ranteessa JEFF on siis tosi viriili mies :D
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan huumebisnestä tai muuta vastaavaa. Ehkä hän on koko ajan maksettu nainen.
Ei vaikuta normisuhteelta.
No maksettu tietenkin, ei vaan niin "karkealla" tavalla että panon jälkeen suoraan dollarit käteen 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia Belórfin mukaan Maybach on Dubaissa ihan tavallinen auto. – Rolls-Royce on kauppakassi, hän kuvailee tv-sarjassa.
Varmaan normaali auto siinä kuplassa, missä hän elää, mutta kyllä tuolla tavallinen kansa ajelee ihan samanlaisilla autoilla kuin Suomessakin. Toyota näyttää olevan myydyin merkki Dubain emiirikunnassa.
Dubaissa poliiseilla on mercedes benzit. Että revi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen liian pinnallinen Lyyli. Mies, pakene!!!!
Ihmettelen että mies jolla olisi elämä kunnossa antaisi naisensa tehdä tuollaista ohjelmaa.
Joku mättää.
Sofia tekee tiliä ohjelmallaan Dubain elämäntyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan huumebisnestä tai muuta vastaavaa. Ehkä hän on koko ajan maksettu nainen.
Ei vaikuta normisuhteelta.
No maksettu tietenkin, ei vaan niin "karkealla" tavalla että panon jälkeen suoraan dollarit käteen 😆
Dollarit ojennetaan siististi laukussa ;)
Vierailija kirjoitti:
Mun serkku on miljonääri noin 3-kymppinen, ja ihan omilla ansioillaan. Näkyykö ulospäin? No ei. Ainoa mihin ns. tuhlaavat on matkailu, mutta perusarki, asunto, vaatteet etc. on ihan tavista. Hän on auttanut mummoamme hyvin paljon, esim. järjestänyt parhaan mahdollisen hoidon että mommo voisi elää omassa kodissaan, ja hän myös nimettömänä rahoittaa monia, varsinkin eläinsuojelujärjestöjä. Rahaa on kuin roskaa, mutta se ei ole hännelle, vaimolleen tai lapsilleen noussut päähän. Esim. vanhin tyttärensä tulee kesätöihin enon naapurille mm. taimikon hoitoon, taimien istutukseen, peltotöihin jne. Pröystäily on prceestä. Säälittävää.
Miksi varakkuudesta ei saisi nauttia? Miksi lasten pitää nyppiä rikkaruohoja kesäkuumalla jos vanhemmilla on varaa lomaan aurinkorannan uima-altaalla. Tuo on niin typerää wanna-be köyhäilyä jos kerran varaa on. Moni rikas on helkkarin pihi, mistään ei suostuta maksamaan mitään vaikka miljoonia makaa tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Mun serkku on miljonääri noin 3-kymppinen, ja ihan omilla ansioillaan. Näkyykö ulospäin? No ei. Ainoa mihin ns. tuhlaavat on matkailu, mutta perusarki, asunto, vaatteet etc. on ihan tavista. Hän on auttanut mummoamme hyvin paljon, esim. järjestänyt parhaan mahdollisen hoidon että mommo voisi elää omassa kodissaan, ja hän myös nimettömänä rahoittaa monia, varsinkin eläinsuojelujärjestöjä. Rahaa on kuin roskaa, mutta se ei ole hännelle, vaimolleen tai lapsilleen noussut päähän. Esim. vanhin tyttärensä tulee kesätöihin enon naapurille mm. taimikon hoitoon, taimien istutukseen, peltotöihin jne. Pröystäily on prceestä. Säälittävää.
Mitä ihmeen hyötyä olla varakas jos siitä ei nauti, vaan lapset elää kuin toimeentulotuki-perheessä?
Muka hienoa ja nöyrää laittaa jälkikasvu naapurin taimikkoa nyppimään, että oppivat ettei raha kasva puussa. Tyhmiäkö ne lapset muka on ?
Voi sen muutenkin opettaa. Pihit varakkaat vanhemmat ovat pahimpia. Samoin kuin rikkaat miehet. Esimerkkinä Bill Gates.
Kukaan ei muka aio katsoa mutta ohjelmasta on satoja sivuja keskusteluja ennenkuin ensimmäistäkään jaksoa tullut ulos. Vähän sama kun kukaan ei muka lue Seiskaa ja kaikki seiskajulkkisten jutut on täällä suosituimpia keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia Belórfin mukaan Maybach on Dubaissa ihan tavallinen auto. – Rolls-Royce on kauppakassi, hän kuvailee tv-sarjassa.
Varmaan normaali auto siinä kuplassa, missä hän elää, mutta kyllä tuolla tavallinen kansa ajelee ihan samanlaisilla autoilla kuin Suomessakin. Toyota näyttää olevan myydyin merkki Dubain emiirikunnassa.
Dubaissa poliiseilla on mercedes benzit. Että revi siitä.
Mitäs ne autoja ne ajaa vapaa ajalla?
Tuskin haluaa lapsia oikeasti. Tykkää itsestään niin paljon.