Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?
Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan.
Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus
Kommentit (14219)
Kannattaa kuunnella YleAreenasta podcast Viimeinen johtolanka, Raisa Räisänen. Siellö kuvaillaan tytön ominausuudet, joten turhaan raivoat täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kuunnella YleAreenasta podcast Viimeinen johtolanka, Raisa Räisänen. Siellö kuvaillaan tytön ominausuudet, joten turhaan raivoat täällä.
Kuka täällä raivoaa, ?? Muuta kuin tuo, joka vääristelee minun sanomisiani. Lihaksikas R ei ollut ainakaan siinä klipissä minkä katsoin. Voimasta vain oli kyse, ihmettelin, kun R puhutaan voimakkaasta henkilöstä, mitä se sitten käsittääkään, pelikentällä voikin olla vomaksa, fyysisesti voikas pelaajaa pelikentällä. koripallo painaa 510–567 g ja voi olla kanssapelaajiinsa nähden voimakkaampi. Pelaatahan on erilaisia.
Mutta, jos puhutaan alkoholia nauttineesta 16-vuotiaasta koripalloilijasta, joka ehkä joutuu usemmana henkilön kanssa kamppailuun tai yhden mieshenkilön niin mitäpä lottoot, kumpi häviää?
Oliko R juuri ennen katoamistaan pumpannut itsensä lihaskimpuksi ja jolla äääärettömät voimat ja siksi sitä nyt pähkäillään ja puhutaan ikään kuin ihmetytöstä jota ei niin vaan kukaan pysty taltuttamaan?
Täälläpä on aapeellä kiivas rikostutkinta meneillään kun lupasi että ratkeaa tänä kesänä.....ja ja kesä on kohta ohi......voi, voi voi 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuunnellut sen useammin varmaan, kuin kukaan muu täällä.
Huom! R oli pelikentällä fyysisesti voimakas pelaaja, hän ei ollut painija eikä nyrkkeilijä vaan koripalloilija, 16-vuotias teini.
Nuo miehet, kenet tunsi, olivat täysi-ikäisiä.
Fyysinen pelaaja, meni rohkeasti tilanteisiin. Keitä miehiä tarkoitat?
Joo, mää meen takaisin Casablancaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mää meen takaisin Casablancaan.
Vaihda tena lähtiessäsi ja sifonkirusetti kaulaan. 🎀😊
Klo 23.53 Raisa nähty varmuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä raivoaa, ?? Muuta kuin tuo, joka vääristelee minun sanomisiani. Lihaksikas R ei ollut ainakaan siinä klipissä minkä katsoin. Voimasta vain oli kyse, ihmettelin, kun R puhutaan voimakkaasta henkilöstä, mitä se sitten käsittääkään, pelikentällä voikin olla vomaksa, fyysisesti voikas pelaajaa pelikentällä. koripallo painaa 510–567 g ja voi olla kanssapelaajiinsa nähden voimakkaampi. Pelaatahan on erilaisia.
Mutta, jos puhutaan alkoholia nauttineesta 16-vuotiaasta koripalloilijasta, joka ehkä joutuu usemmana henkilön kanssa kamppailuun tai yhden mieshenkilön niin mitäpä lottoot, kumpi häviää?
Oliko R juuri ennen katoamistaan pumpannut itsensä lihaskimpuksi ja jolla äääärettömät voimat ja siksi sitä nyt pähkäillään ja puhutaan ikään kuin ihmetytöstä jota ei niin vaan kukaan pysty taltuttamaan?
Kuuntele podcast, voit yllättyä. Ja mitä vtun vikaa lihaksikkaissa tytöissä on?
Taaas vääristelet sanomaani. Vääristelijä.
Luetun ymmärtäminen , se on taitolaji.
Vierailija kirjoitti:
Missä? Lähde väitteellesi, kiitos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele podcast, voit yllättyä. Ja mitä vtun vikaa lihaksikkaissa tytöissä on?
Olen kuunnellut vaikka kuin monta kertaa, enkä ole yllättynyt yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele ykkösjakso podcastista, jospa ymmärtäisit puhetta paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti , eikö teillä ole muuta elämää.
Höperö täyteviesti. Ei näy sullakaan olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään varma näköhavainto, ei todellakaan ole.
Oli fyysisesti voimakas pelaaja, kertoo valmentaja. Kuuntelen just kakkosjaksoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoria, pitkiä, kevyesti pukeutuneita tyttöjä vilisi kaupungilla keskiyöllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoria, pitkiä, kevyesti pukeutuneita tyttöjä vilisi kaupungilla keskiyöllä?
Niitä vilisee joka kaupungissa yöllä ja päivällä. On isoja on pieniä , on hameita , on housuja ja erväriziä hiuksia.. 🤭😊
Ihme riitelyksi ja jankkaamiseksi mennyt tämäkin ketju! Älykkäät pohdinnat loistaa poissaolollaan! Olisiko tämä nyt tässä? Ei näitä viestejä ole enää mielekästä lukea; alun terävät pohdinnat puutuu!
Vierailija kirjoitti:
Täälläpä on aapeellä kiivas rikostutkinta meneillään kun lupasi että ratkeaa tänä kesänä.....ja ja kesä on kohta ohi......voi, voi voi 🤔
Joo kun vain tietäisi minkä väriset sukkahousut. 👮
Jospa katsoisit korispallo pelejä, siellä on eri kokoista pelaajaa. Minä katsoin areenasta. Taas haastamassa riitaa, minulle väitettiin, että minä olin väittänyt ettei ole lihasta, en ole niin kirjoittanut vaan ei kukaan voi sanoa kenellä on voimaa kenellä ei ellei tunne pelaajaa ja miten voimakas , voimakaa pelaajana, ei se mikään betonipallojen heittäjä ole, lihaksikas on eri juttu, eivät ole lihaksikkaita koripallopelaajat siis naiset.
Miehet ehkä, nehän haluaa muutenkin käydä salilla ja näytttää maskuliinisilta.
Paitsi, että, jos joku täällä tietää R olevan lihaksikas, on hän nähnyt hänet ennen katoamistaan ja tuntee ihmisen, jos voi sanoa , että kyllä siinä tytössä voimaa riittää, mutta mihin sitä voimaa riittää, ehkä johonkin pisteeseen saakka, mutta, jos miehen kanssa joutuu kamppailemaan niin onko sitä voimaa siihen kamppailuun riittävästi.
Älä kuule ala minun kirjoituksiani vääristelemään, muka haastamassa riitaa, sanon omat mielipiteeni ja niitä aletaan vääristelemään eli kukahan se on täällä se riidan kylväjä??