Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?
Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan.
Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus
Kommentit (12641)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei halunnut maksaa narikkamaksua niin ei ottanut takkia. Oli ilmeisesti vähissä varoissa jos kaveri antoi 20 bussiin.Ja näyttäääkseen aikuiselta naiselta pukeutui sen mukaisesti. Takkinsa oli ehkä kaikki nuorisomuotia joka ei sopinut muuhun vaatetukseen.
Nuori nainen pukeutuu miestä varten koska peilailee vielä minuuttaan ja identiteettiään saako niitä katseita vaikka tällä ja tällä. Se on täysin normaali vaihe. Silloin mentiin vaikka ohuissa nyloneissa 30 asteen pakkasella. Napa paljaana 70 -l varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo on oikein
luurankorannikko kin.
Ja Aavedata tutkimassa käynyt, huomasitteko muuten istunnon takana ne vapaarapparitikkaat?
Mitkä?
Siinä tuvassa missä Jupe ja tyttö ja Savukoski ja se muu istui pöydän ääressä oli takana tikkaat jotka ovat vapaamuurareiden symboli niinkuin tuo AAVEHÖPÖTYSKIN on.
Kerro miten? Näistä on kirjoiteltu vuosien ajan. Miksi Raisa Räisänen olisi uhri?
No jos joku boss kuului niihin vaikka ja suoritti.
No huhuja on liikkunut tästäkin. On listoja netissä ja huhuja hämeenkadun alta. Ympäri nettiä. Eli mitä uutta?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon joskus nähnyt sen kuvan ja kun sen hahmon osasi bongata sieltä pohjalta niin olihan se karmiva.
hehehe minä näen jo miten poliisit tuijottavat nelinkontin siihen lammen pintaan kuin Narcissokset kuunaan.
"Ja jos oikeasti luulette, että jonkun vuokrattavan mökkipaikan rantavedessä on vuosikaudet virunut ruumiita ihan pinnan lähellä, miettikääpä uudestaan. Jo vedenkorkeuden vaihtelut tai aurinkoine sää olisivat paljastaneet ruumiin (saati ruumiit...) jo monta kertaa.
Perusjärki!"
Voiko näin tolloja olla olemassa? Kukaan ei ole maininnut sanallakaan, että kyseessä olisi Majaranta.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka on armeijassa tai muualla kaivanut 2-3m syvää hautaa jostain syystä metsään tietää että se on jumalaton urakka pehmeäänkin maahan lapiolla. Kyllä siinä kaivuri on nopein jos on käytössä. Oliko?
Kaivurin kuljettaminen minnekään rämeikköön tai metsään on jumalaton prosessi eli silloin oltaisiin kaivettu siellä missä on kaivuri valmiina ja ehkä omakin. Eli> jälleen Taysin kulma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herntajärven rantavesi täytyy tutkia.
Ei muuhun pääse museoautolla lähelle. Poliisien maja ja kiireessä ranta. Tuo mökki lienee tyhjä lokakuussa 1999?
Kannatta selittää jos poliisi tulee vastaan että etsin sitä luurankoa vaan, tule sinäkin. Se on nyt se The Juttu, tänäyönä.
Tuota aluetta on tutkittu runsaasti myös viranomaisten toimesta, joten uusi vinkki ei varmastikaan ole huono asia eikä sille naureskele muu kuin ne, jotka ovat ketjussa naureskelleet alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon joskus nähnyt sen kuvan ja kun sen hahmon osasi bongata sieltä pohjalta niin olihan se karmiva.
hehehe minä näen jo miten poliisit tuijottavat nelinkontin siihen lammen pintaan kuin Narcissokset kuunaan.
Et taida tykätä poliiseista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos oikeasti luulette, että jonkun vuokrattavan mökkipaikan rantavedessä on vuosikaudet virunut ruumiita ihan pinnan lähellä, miettikääpä uudestaan. Jo vedenkorkeuden vaihtelut tai aurinkoine sää olisivat paljastaneet ruumiin (saati ruumiit...) jo monta kertaa.
Perusjärki!
Mutta käyköön joku (miel. poliisi) tutkimassa niin ei jää epäselvyyttä. Droonin omistava voisi käydä toki lennättämässä tuolla myös.
Pidän kyllä aivan hupsuna ja mahdottomana ajatuksena.
Pidät hupsuna ja mahdottomana myös 16-vuotiaan tavallisia bilevaatteita. Voi sun.
Mistä ihmeestä puhut? En ole kommentoinut Raisan bilevaatteita lainkaan. Olen kirjoittanut koko tähän ketjuun nelisen- viitisen kommenttia, joista kaksi jo joku sata sivua sitten.
Jos sillä mitään merkitystä on, olin teini ysärin lopulla ka Raisan bilevaatteet olivat ihan peruskauraa.
Noin, palataanko itse aiheeseen.
MIettikää
Casablancan edestä ajellut auto EI ILMOITTAUDU
Armonkallion kirkaisuauto EI ILMOITTAUTUNUT
Vitelin kuski autoineen EI ILMOITTAUTUNUT
Jos ja minusta kun on sama auto jossa vielä V8 nenällä niin se on se äijä. The Boss.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida tykätä poliiseista?
en tunne yhtään
Siinä klo 6 työmaakonemökässä on vain se ongelma, että kyseessä olisi ollut sunnuntaiaamu, joten kyllä se vähän huomiota olisi herättänyr.
Tämäkin on täällä kyllä jo aiemmin huomautettu.
23:00 Raisa poistuu Casablancan edestä. Museoauto seilaa siellä.
23:05–23:10 Raisa kävelee kohti Koskipuistoa ja siitä Armonkalliolle päin.
23:10–23:15 Raisa nähdään vanhemman naisen kanssa kävelemässä Multisillan / Armonkallion suuntaan.
23:15–23:20 Armonkalliossa kuullaan kirkaisu ja auto lähtee nopeasti. Raisa ei enää vastaa puhelimeen. Napattu.
23:20–23:30 Auto ajaa TAYSiin (5–10 min matka). TAI ensin suoraan lammen rantaan?
23:30–23:40 raisan kanssa The Boss rannalla tai jo Ruumis viedään työmaa-alueen tuntumaan.
Siinä oli sitten kokonaista 5 tuntia 10 minuuttia ainakin aikaa tehdä mitä vaan ruumille
06:00- 06.15- 6.30 Hervantajärven automies järvellä ja kohtaa Vitelin.
06:30 tai jo aiemmin, Kaivinkone kauhoo maata Taysissa ja kätkee.
Tässä Raisa oltaisiin ensin viety Armonkalliolta rantaan aj vasta sit multiin Taysiin.
Vierailija kirjoitti:
"Ja jos oikeasti luulette, että jonkun vuokrattavan mökkipaikan rantavedessä on vuosikaudet virunut ruumiita ihan pinnan lähellä, miettikääpä uudestaan. Jo vedenkorkeuden vaihtelut tai aurinkoine sää olisivat paljastaneet ruumiin (saati ruumiit...) jo monta kertaa.
Perusjärki!"Voiko näin tolloja olla olemassa? Kukaan ei ole maininnut sanallakaan, että kyseessä olisi Majaranta.
Ranta on kasvanut umpeen. On alueita jossa joku voi käydä. Mutta kuvasta näkee, osa alueista on ryteikköä, johon muu kuin m..... Ei menisi.
Lisäksi on muistettava, ettei puut olleet näin isoja vuonna 1999. Pihaan on ollut helppo ajaa, lähellä rantaa. Poliisien maja.
Tuskin kukaan menee rantaan ryteikön kohdalta.
Vierailija kirjoitti:
Siinä klo 6 työmaakonemökässä on vain se ongelma, että kyseessä olisi ollut sunnuntaiaamu, joten kyllä se vähän huomiota olisi herättänyr.
Tämäkin on täällä kyllä jo aiemmin huomautettu.
Olisi muttei kukaan kysynyt ihan satasella mitään ei tuommoiseen puuttuisi kukaan eikä kukaan edes muistaisi. Huoltopuuhasteluna menisi. Äijähän on voinut vaikka viedä just sen koneen poiskin niikuin ja vaihtaa toiseen siinä. On niilla useampikin ja haju ei olisi enää tuossa uudessa koneessa. Tai vaihtaa kauhan vaan.
Raisa pakotetaan autoon kirkaisu kännykkä sammuu
Tekijä vie Raisan rannalle
Raisa taistelee tekijä saa naarmuja
Tekijä pesee verta, heittää tavaroita veteen
Tekijä tarkistaa naaman peilistä
Tekijä rynnii ohi hermostunut
Tekijä vie ruumiin TAYSin työmaalle
Piilottaa pressuun
Peittää kuopan klo 06 kun työ alkaa
Raisan känny sammu lopullisesti
Tämä on loogisin, yhtenäisin, psykologisesti uskottavin ja aikajanallisesti paras skenaario.
Tämä selittäisi myös miksi se soi se känny vielä 23 jälkeen muttei enää aamulla- sekin sopii aikajanaan.
Se caddymies saalisti oli riski mies koska uskalsi kajota villikkoraisaan....
Vierailija kirjoitti:
Raisa pakotetaan autoon kirkaisu kännykkä sammuu
Tekijä vie Raisan rannalle
Raisa taistelee tekijä saa naarmuja
Tekijä pesee verta, heittää tavaroita veteen
Tekijä tarkistaa naaman peilistä
Tekijä rynnii ohi hermostunut
Tekijä vie ruumiin TAYSin työmaalle
Piilottaa pressuun
Peittää kuopan klo 06 kun työ alkaa
Raisan känny sammu lopullisesti
Tämä on loogisin, yhtenäisin, psykologisesti uskottavin ja aikajanallisesti paras skenaario.
Tämä selittäisi myös miksi se soi se känny vielä 23 jälkeen muttei enää aamulla- sekin sopii aikajanaan.
Se caddymies saalisti oli riski mies koska uskalsi kajota villikkoraisaan....
Ja siksi tämä sama auto joka nähtiin kolmessa kohtaa sen omistaja ei ilmoittautunut ollenkaan koskaan. Tämä yhdistää sitä tekijäksi? Mutta kuka se on ? Oliko Santapukki sitten (teoriakehitelmä) apurina vai ei. Miksi vasta äidin pakottamana ilmoittautuu?
Vierailija kirjoitti:
Karmivaa joo. Raisa ei ainakaan omaehtoisesti kadonnut tai vapaaehtoisesti sinne joutunut. Ranteet sidottu ja päässä pussi. On hyvä syy olettaa, että siellä tosiaan on nimenomaan Raisan jäänteet, koska Viteli näki tuolloin tumman jenkkiauton tulevan rannasta päin ja koirat haukkuivat rannassa. Oli tuoreet hajujäljet.
Vierailija kirjoitti:
MIettikää
Casablancan edestä ajellut auto EI ILMOITTAUDU
Armonkallion kirkaisuauto EI ILMOITTAUTUNUT
Vitelin kuski autoineen EI ILMOITTAUTUNUT
Jos ja minusta kun on sama auto jossa vielä V8 nenällä niin se on se äijä. The Boss.
Vapaa yrittäjä+ amerikanauto on tavallinen yhdistelmä ihan. Hankala luonne+saalistaja sekin on tavallinen?
Ja tuollainen maansiirtäjä on varmaan älynnyt tulla sitten normiautolla töihin ettei hajuja saa koira jos tulee nuuskimaan ja piilotti caddynsä ja vei sitten rajan yli...