Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?

Vierailija
07.05.2026 |

Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan. 

 

Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.

 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus

 

Kommentit (7122)

Vierailija
6881/7122 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä että tarjoamalla esim. 20 000e sille joka paljastaa missä Raisan jäänteet ovat ja voi sen nimettömästi tehdä ja saa rahat haluamallaan tavalla juttu selviää.  Joko rahankeräyksellä tai ellei joku miljönääri innostuisi asiaa selvittämään.  

ja jos ei ketään löydy kertomaan rahallakaan  missä jäänteet ovat niin voi myös olettaa että tietäjä/t ovat jo edesmenneitä.

Tuskin on.

Jos tekijä oli noin 2-5 vuotta Raisaa vanhempi, kuten profiloija sanoi, hän on nyt vasta reilu nelikymppinen.

Profiloija.. ei se mitään todista ja missä tämä profiloija on näin sanonut?  Olen lukenut paljonkin jutusta enkä vielä ole mitään profiloijan lausuntoa missään nähnyt.

Vierailija
6882/7122 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä että tarjoamalla esim. 20 000e sille joka paljastaa missä Raisan jäänteet ovat ja voi sen nimettömästi tehdä ja saa rahat haluamallaan tavalla juttu selviää.  Joko rahankeräyksellä tai ellei joku miljönääri innostuisi asiaa selvittämään.  

ja jos ei ketään löydy kertomaan rahallakaan  missä jäänteet ovat niin voi myös olettaa että tietäjä/t ovat jo edesmenneitä.

Tuskin on.

Jos tekijä oli noin 2-5 vuotta Raisaa vanhempi, kuten profiloija sanoi, hän on nyt vasta reilu nelikymppinen.

Profiloija.. ei se mitään todista ja missä tämä profiloija on näin sanonut?  Olen lukenut paljonkin jutusta enkä vielä ole mitään profiloijan lausuntoa missään nähnyt.

Jossain kirjassa oli profilointi Raisan tapauksesta.

Siitä kirjasta on mainittu tässä ketjussa useaan otteeseen, en muista kirjan nimeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6883/7122 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä että tarjoamalla esim. 20 000e sille joka paljastaa missä Raisan jäänteet ovat ja voi sen nimettömästi tehdä ja saa rahat haluamallaan tavalla juttu selviää.  Joko rahankeräyksellä tai ellei joku miljönääri innostuisi asiaa selvittämään.  

ja jos ei ketään löydy kertomaan rahallakaan  missä jäänteet ovat niin voi myös olettaa että tietäjä/t ovat jo edesmenneitä.

Tuskin on.

Jos tekijä oli noin 2-5 vuotta Raisaa vanhempi, kuten profiloija sanoi, hän on nyt vasta reilu nelikymppinen.

mitään profiloijaa ei ole olemassakaan keksit päästäsi tuon sekoittaaksesi juttua

Vierailija
6884/7122 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä että tarjoamalla esim. 20 000e sille joka paljastaa missä Raisan jäänteet ovat ja voi sen nimettömästi tehdä ja saa rahat haluamallaan tavalla juttu selviää.  Joko rahankeräyksellä tai ellei joku miljönääri innostuisi asiaa selvittämään.  

ja jos ei ketään löydy kertomaan rahallakaan  missä jäänteet ovat niin voi myös olettaa että tietäjä/t ovat jo edesmenneitä.

Tuskin on.

Jos tekijä oli noin 2-5 vuotta Raisaa vanhempi, kuten profiloija sanoi, hän on nyt vasta reilu nelikymppinen.

Profiloija.. ei se mitään todista ja missä tämä profiloija on näin sanonut?  Olen lukenut paljonkin jutusta enkä vielä ole mitään profiloijan lausuntoa missään nähnyt.

Jossain kirjassa oli profilointi Raisan tapauksesta.

Siitä kirjasta on mainittu tässä ketjussa useaan otteeseen, en muista kirjan nimeä.

siis joku on arvaillut jotain, amatöörit erikseen.

Vierailija
6885/7122 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi poistaminen on tyhty noin helpoksi? Yks idiootti pilaa ketjun poistamalla asiallisia viestejä?  Eikö siihen pitäis olla joku syy kuten rasismi? Toi poistattaja täältä pitäis poistaa!

Alaikäisestä  lapsesta puhuminen kielletty,  Nimellä puhumiseen tarvitse sen ihmisen luvan,   vainajan häpäisy ym....Kenestäkäkään EI SAA VIHJAILLA.

Höpö höpö.

Lue  tämän palstan säännöt!!!

Vierailija
6886/7122 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se nousi kaveriporukan autoon, tai autoporukan kaveriin. Ehkä meni länteen tai vietiin itään. Lähti pohjoiseen tai kulkeutui etelään. Tyhjänpäiväistä arpomista.

Jospa se meni sine?  Kuka näki, vai näkikö kukaan  , nousiko autoon vai oli nosemaattta, oliko menossa kotiin vai olko menemättä.  Tippuko puhelin vai eikö tippunut.  Kuka soitti vai soittiko kukaan.  Jne..... paskan pälinää.  27 vuotta ovat Rikospoliisit kaiken kääntäneet ja lisäksi miljoonat ihmiset.😝😝😝

🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6887/7122 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä että tarjoamalla esim. 20 000e sille joka paljastaa missä Raisan jäänteet ovat ja voi sen nimettömästi tehdä ja saa rahat haluamallaan tavalla juttu selviää.  Joko rahankeräyksellä tai ellei joku miljönääri innostuisi asiaa selvittämään.  

ja jos ei ketään löydy kertomaan rahallakaan  missä jäänteet ovat niin voi myös olettaa että tietäjä/t ovat jo edesmenneitä.

Tuskin on.

Jos tekijä oli noin 2-5 vuotta Raisaa vanhempi, kuten profiloija sanoi, hän on nyt vasta reilu nelikymppinen.

älä puhu paskaa, koska ei mitään tietoa kuinka raisalle on käynyt ei ole mitään profilointia.

Vierailija
6888/7122 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olet AP selvittänyt sen Huittisten suopalon? 🤭

Menen sinne huomenna rollaattorin kanssa tiukalla kammalla haravoimaan.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6889/7122 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista on se, miten joku jaksaa koko ajan poistattaa viestejä täältä. Piliisin sivuilla on nettivinkki-lomake, kaikki joita ärsyttää tuo poistattaja, käykää täyttämässä se. Ihan oikeaa kohtaa ei ollut, mutta varmasti vähän väärän valikon kauttakin ohjautuu oikeean paikkaan.

Jos vaikka 10 lomaketta saadaan porukalla laitetettua ketjun poistelijasta, noussee ketju tarkistettavaks ja ehkä poistajan motiivit kiinnostavat viranomaisia myös.

Samalla vääräntiedon levittäjät ilman todistettua lähdettä  ja vihjailijat tarkistetaan ja tämän palstan  säännöt. Ilmoita heti ja pyydä mukaan sukulaiset ja tuttavat. Heti huomenna!!!

Vierailija
6890/7122 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistattelija taisi nyt pelästyä. 

Jospa haistat 💩💩💩💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6891/7122 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä että tarjoamalla esim. 20 000e sille joka paljastaa missä Raisan jäänteet ovat ja voi sen nimettömästi tehdä ja saa rahat haluamallaan tavalla juttu selviää.  Joko rahankeräyksellä tai ellei joku miljönääri innostuisi asiaa selvittämään.  

Kyllä ne innostuu kun lukevat sinun juttusi vauva palstalta. Seikka on seletti. 

Vierailija
6892/7122 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä että tarjoamalla esim. 20 000e sille joka paljastaa missä Raisan jäänteet ovat ja voi sen nimettömästi tehdä ja saa rahat haluamallaan tavalla juttu selviää.  Joko rahankeräyksellä tai ellei joku miljönääri innostuisi asiaa selvittämään.  

Mä oon sitä mieltä, että summan pitää olla huomattava. 20 000 euroa ei ole mitään.

Jos tarjottaisiin 50 000 euroa, voisi joku alkaakin laulamaan.

Juu juu  se on hyvä summa. Olet tosi nero etsivä. 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6893/7122 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä että tarjoamalla esim. 20 000e sille joka paljastaa missä Raisan jäänteet ovat ja voi sen nimettömästi tehdä ja saa rahat haluamallaan tavalla juttu selviää.  Joko rahankeräyksellä tai ellei joku miljönääri innostuisi asiaa selvittämään.  

Mä oon sitä mieltä, että summan pitää olla huomattava. 20 000 euroa ei ole mitään.

Jos tarjottaisiin 50 000 euroa, voisi joku alkaakin laulamaan.

Aluksi tietenkin jos ei ala mitään kuulumaan niin voisi sitä kai nostaa

Juu, sinä olet tosi nero. Kiitos.

Vierailija
6894/7122 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten rahan saisi anonyymisti itselleen?

Pohditaan ja spekuloidaan  naiset porukalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6895/7122 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä että tarjoamalla esim. 20 000e sille joka paljastaa missä Raisan jäänteet ovat ja voi sen nimettömästi tehdä ja saa rahat haluamallaan tavalla juttu selviää.  Joko rahankeräyksellä tai ellei joku miljönääri innostuisi asiaa selvittämään.  

Mä oon sitä mieltä, että summan pitää olla huomattava. 20 000 euroa ei ole mitään.

Jos tarjottaisiin 50 000 euroa, voisi joku alkaakin laulamaan.

Aluksi tietenkin jos ei ala mitään kuulumaan niin voisi sitä kai nostaa

Ei kun näissä tapauksissa aloitetaan tosi isolla summalla. Sitten sitä pienennetään pikku hiljaa.

Jotain tietävälle tulee kiire laulaa, ennenkuin summa pienenee liikaa.

Etukäteen voi jo kertoa. Että se joka laulaa xx päivään mennessä ja tapaus ratkeaa tai Raisa löytyy, saa vaikkapa 100 000 euroa.

Sitten sen päivän jälkeen summa on enää 70 000 euroa tietyn aikaa. Jne. jne.

 

Muuten kukaan ei laula, kun odottavat vain kieli pitkällä summan nousemista, jos summaa korotettaisiin, kun vihjeitä ei tule.

Laita tilinumero missä tätä summaa kerätään.🥳

Vierailija
6896/7122 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista on se, miten joku jaksaa koko ajan poistattaa viestejä täältä. Piliisin sivuilla on nettivinkki-lomake, kaikki joita ärsyttää tuo poistattaja, käykää täyttämässä se. Ihan oikeaa kohtaa ei ollut, mutta varmasti vähän väärän valikon kauttakin ohjautuu oikeean paikkaan.

Jos vaikka 10 lomaketta saadaan porukalla laitetettua ketjun poistelijasta, noussee ketju tarkistettavaks ja ehkä poistajan motiivit kiinnostavat viranomaisia myös.

Samalla vääräntiedon levittäjät ilman todistettua lähdettä  ja vihjailijat tarkistetaan ja tämän palstan  säännöt. Ilmoita heti ja pyydä mukaan sukulaiset ja tuttavat. Heti huomenna!!!

;D

Vierailija
6897/7122 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä että tarjoamalla esim. 20 000e sille joka paljastaa missä Raisan jäänteet ovat ja voi sen nimettömästi tehdä ja saa rahat haluamallaan tavalla juttu selviää.  Joko rahankeräyksellä tai ellei joku miljönääri innostuisi asiaa selvittämään.  

ja jos ei ketään löydy kertomaan rahallakaan  missä jäänteet ovat niin voi myös olettaa että tietäjä/t ovat jo edesmenneitä.

Joo sitten ne on jo kuolleet. 🤭

Vierailija
6898/7122 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä tapaus vielä selviää. Ketjuun on selvästi eksynyt jo alkumetreiltä lähtien ihmisiä, jotka tietävät jotain. Keskusrikospoliisi saa tutkia kaikki, saa selville jokaisen kirjoittelijan ja sitten tarkastetaan Raisa-kytkökset ja mitäs tuona yönä tehtiinkään. Mihin televalvontatiedot ja pankkikorttien vingutukset vievätkään. Mitä kiinteistöjä ja mökkejä omistettiinkaan sukulaiset mukaan lukien. Ja erityisesti kaikki poistattelijat käydään läpi tiheällä kammalla.

Vierailija
6899/7122 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä tapaus vielä selviää. Ketjuun on selvästi eksynyt jo alkumetreiltä lähtien ihmisiä, jotka tietävät jotain. Keskusrikospoliisi saa tutkia kaikki, saa selville jokaisen kirjoittelijan ja sitten tarkastetaan Raisa-kytkökset ja mitäs tuona yönä tehtiinkään. Mihin televalvontatiedot ja pankkikorttien vingutukset vievätkään. Mitä kiinteistöjä ja mökkejä omistettiinkaan sukulaiset mukaan lukien. Ja erityisesti kaikki poistattelijat käydään läpi tiheällä kammalla.

Plus mitä autoja oli käytössä lokakuussa 1999, sekä kirjoittelijoilla, heidän vanhemmillaan, kavereillaan ja sukulaisillaan.

Jos Raisa tunsi tekijän, tapaus ratkeaa. Tämä ei ole rakettitiedettä.

Vierailija
6900/7122 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sepä kyllä olisikin ironista, jos poistattaja suolaisi tämän palstan poistojen kautta itsensä ja mysteeri ratkeaisi...!"

 

;D

Ihan oikeesti mitä sinä kuvittelet itsestäsi ?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi