Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia yksityisistä päiväkodeista?

Vierailija
11.05.2007 |

Otsikosta jo varmaan kysymys ilmeneekin.. =) Eli minkälaisia kokemuksia teillä on yks. päiväkodeista? Onko päiväkoti ollut jonkun tietyn suuntauksen edustaja, esim. Steiner tms? Plussat ja miinukset?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oli tavallinen yksityinen, ei mikään erikoispäiväkoti.

Vierailija
2/5 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkku-päikyssä, lapsia koko päikyssä noin 30. Ja pelkkää plussaa on sanottavana!

Sehän on yksityisyritys ja tekevät kaikkensa, että lapset ja vanhemmat ovat tyytyväisiä 8muutenhan asiakkaat eli lapset loppuvat ja heidän leipänsä häviää =)). Tekevät paljon enemmän retkiä, askarteluja ym. aktiviteettia kuin kunnallisessa päikyssä. Käyvät teattereissa, elokuvissa jne.

Suosittelen. Mutta tutustu toki etukäteen toimintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin joskus hoitsuna pienessä yksityisessä pk:ssa. Enkä toiste mene!

- onnettomat tilat, vuokrattu halvalla jostain

- ei omaa pihaa, ulkoilemaan piti mennä kauemmaks puistoon

- aina rahahuolia, koska rahoitus tulee vanhemmilta eli hoitomaksuista

- sijaisia ei ollut (kaupungilla on sentään toimiva sijaisjärjestely)

- olin monta kertaa yksin 12 lapsen kanssa, kun työkaveri ei ilmaantunutkaan paikalle

Vierailija
4/5 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut todella tyytyväinen.

Vaihdoimme jokin aika sitten kunnallisesta yksityiseen ja kyllä kannatti! Ei tarvitse katsella enää elämäänsä kyllästyneitä hoitajia, jotka eivät juuri mitään lapsien kanssa viitsineet tehdä. Kenestäkään lapsesta ei koskaan mitään hyvää sanottavaa. Kiitos ei!

Tokihan yksityisyys ei ole kaiken laadun tae. Yksityistenkin joukkoon mahtuu akanoita.

Vierailija
5/5 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajat oli ihania, ja kaikki näytti tosi kivalta ja toimivalta. MUTTA, sitten tapahtui juttu, jota ehkä toivon, että ei olisi tapahtunut: mua pyydettiin vanhempainyhdistykseen mukaan. Ja sitten tajusin asian todellisen laidan. Sain tietää mitä kaikkea siellä " taka-alalla" tapahtuu, ja miten riitaiset välit kaikilla hoitajilla oli keskenään. Mitä tapahtui hoitoaikana (ihan hurjia juttuja näin vanhemman näkökulmasta), ja miten tympääntyneitä kaikki hoitajat oli, ja miten meuhkasivat lapsille kun vanhemmat eivät olleet näkemässä. Onneksi tuon sain tietää, ja otinkin lapseni heti sitten pois sieltä ja vaihdoin hoitopaikkaa. Ilman tätä kokemusta, olisin varmaan tänä päivänäkin ihan tyytyväinen siihen päiväkotiin, mutta onneksi sain tietää asian todellisen laidan, lapseni vuoksi. Eli vaikka kaikki näyttää hyvältä ulospäin, sitä se ei välttämättä ole, näinhän se on joka paikassa -niin yksityisissä kuin kunnallisissa. Mutta ehkä vielä enemmän noissa yksityisissä, niissä kannattaa olla tosi tarkkana, ja tutkia taustat tarkkaan -ja mielellään kuulla suosituksia muilta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan