Tuliko sulle ennen synnytystä tällaista?
Olen vähän huolestunut kaveristani. Hänellä LA vajaan kuukauden päästä eikä halua enää nähdä tai puhua puhelimessa koska ei halua muuta kun keskittyä synnytyksen ajattelemiseen. Ei siis halua edes puhua siitä tms vaikka olemme läheisiä yleensä olleet.
Itselleni ei tullut tuollaista ollenkaan, olin vaan iloinen kun sain jakaa tunteitani ja mietteitäni esikoista odottaessa.
Onko muita vastaavaa kokeneita? Onko " normaalia" ? Kaikkihan me ollaan erilaisia mutta kuulosti musta vaan aika oudolle...
Kommentit (4)
tapahtui. Kun laskettuun aikaan oli enää viikko, pidin puhelinta koko ajan äänettömällä ja kun laskettu aika meni, en enää edes vastannut uteluihin. Ihan hyvää tarkoittivat joo, mut kun hyvää tarkoittavia on noin 50 ja kaikki kyselee vähintää kerran viikossa, niin siinä pää meinaa räjähtää! Ota siinä sitten rennosti ja nauti viimeisistä ajoista ennen esikoista, kuten niin moni neuvoi tekemään.
minä ainakin vältin sellaisia kavereita, jotka eivät osanneet jauhaa muusta kuin vauvoista ja raskaudesta kun odotin lapsiani. Minä elin ihan normaalia elämää synnytykseen asti, en koskaan tajunnut miksi aivojen pitäisi pehmetä ja muuttua vauvanvaaleapunaisiksi kuukausia ennen synnytystä.
En todellakaan jauha mistään vauvoista vaan puhun ihan mistä vaan, mutta tarkoitin että mun kanssa VOI puhua myös vauvoista jos haluaa...
ap