Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten tällainen palsta voi olla olemassa?
06.05.2026 |
Ihan mitä tahansa paskaa saa kirjoitella rekisteröitymättä. Ihmettelen vaan siis että tää on edelleen olemassa tässä muodossaan.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Mieti jos nää kaikki huutelijat menis tonne kadulle määkyyn? Nii että tuota, mieluummin täällä, ruksikin on olemassa.
Silloin heitä ehkä voitaisiin auttaa tai ainakin vietäisiin pois häiritsemästä ihmisiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaikki menee digi-id:n taakse. Sitten tulee sosiaalinen pisteytysjärjestelmä. Vääristä kommenteista tippuu kelan tuet, tulee sakkoja ja voi joutua vankilaan. Tätä toivottiin ja se tullaan saamaan.
Alue: Aihe vapaa
Mieti jos nää kaikki huutelijat menis tonne kadulle määkyyn? Nii että tuota, mieluummin täällä, ruksikin on olemassa.