Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tällainen palsta voi olla olemassa?

Vierailija
06.05.2026 |

Ihan mitä tahansa paskaa saa kirjoitella rekisteröitymättä. Ihmettelen vaan siis että tää on edelleen olemassa tässä muodossaan. 

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti jos nää kaikki huutelijat menis tonne kadulle määkyyn? Nii että tuota, mieluummin täällä, ruksikin on olemassa.

Vierailija
142/144 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti jos nää kaikki huutelijat menis tonne kadulle määkyyn? Nii että tuota, mieluummin täällä, ruksikin on olemassa.

Silloin heitä ehkä voitaisiin auttaa tai ainakin vietäisiin pois häiritsemästä ihmisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä

Vierailija
144/144 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menee digi-id:n taakse. Sitten tulee sosiaalinen pisteytysjärjestelmä. Vääristä kommenteista tippuu kelan tuet, tulee sakkoja ja voi joutua vankilaan. Tätä toivottiin ja se tullaan saamaan.