Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tällainen palsta voi olla olemassa?

Vierailija
06.05.2026 |

Ihan mitä tahansa paskaa saa kirjoitella rekisteröitymättä. Ihmettelen vaan siis että tää on edelleen olemassa tässä muodossaan. 

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin. Ota Ukko Ylijumala sydämeesi. Muuta neuvoa ei tule.

Vierailija
42/139 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvähän se on että tällainen paikka on olemassa missä ihmiset voi käydä oksentamassa kaiken pahan olonsa niin ei tarvitse riehua tosielämässä.

Se vain ei ole "joko-tai" vaan "sekä-että." Esimerkiksi Valkeakosken murhaaja Tuomas Salminen kävi ensin täällä riehumassa. Eivätköhän muutkin patologisimmat tapaukset riehu myös ulkomaailmassa. 

Vierailija
44/139 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rekisteröityminen vaatii pidempää koodia ja isompaa serveriä. Molemmat maksavat liikaa.

Rekisteröitymispakko hiljentää koko paikan. Se on jo nähty.

Vierailija
45/139 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa täyttä paskaa ja väkivaltaisia aloituksia ja kommentteja!

Ei kaikkea tarvitse avata. 

Silti aloitusten poistaja avaa näitä ja poistaa kaikki mitkä ei sovi hänen autistihäiriöiselle luonteelleen

Vierailija
46/139 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut valittaa täällä ja sitten ei tarvitse lähteä kylille purkamaan paineita rikollisella tavalla. 

Vierailija
47/139 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteri sulla housussa

Vierailija
48/139 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut valittaa täällä ja sitten ei tarvitse lähteä kylille purkamaan paineita rikollisella tavalla. 

Kun se ei mene noin. Ihan yhtälailla rikollisilla on pääsy internettiin, jossa voivat valittaa ja usein niin tekevätkin. Silti he tekevät myös rikoksia. Eivät nämä ole toisensa poissulkevia asioita. Nimenomaan se uho alkaa ensin pienestä, näkyy keskustelupalstoilla levottomana käytöksenä, pahentuu vuosien mittaan, toki voi pahentua lyhyessäkin ajassa. Käytännössä ihminen voi radikalisoitua vaikka täällä, jos alkaa uskoa jonkin ihmisryhmän olevan häntä vastaan. Ja radikalisoitunut ihminen voi tehdä toisille pahaa myös kasvotusten. 

Vierailija
49/139 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rekisteröityminen vaatii pidempää koodia ja isompaa serveriä. Molemmat maksavat liikaa.

Rekisteröitymispakko hiljentää koko paikan. Se on jo nähty.

Tuo osio vaatii sen Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot

Ja näkyy senkin etusivu olevan täynnä eli ei hiljennä Miksi se muuten tuohon laitettiin ? 

Vierailija
50/139 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten tällainen maailma on ylipäätään olemassa . Täällä saa rellestää ja riehua mielinmäärin . Kaikista sairaimmat tapaukset pärjäävät .

Niinpä. Täällä voi käsitellä tälläisiäkin aiheita.

Eniten palsta vtuttaa niitä joilla ei ole itsellään mitään annettavaa eivätkä he ymmärrä miksi ihmiset haluavat vaihtaa ajatuksia julkisesti keskenään. Heitä suorastaan raivostuttaa moinen omapäisyys!

Minua raivostuttaa vihapuhe, spämmi ja trollaus.

Sama

Vierailija
51/139 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainosten takia tätä paska palstaa pidetään.💩💩💩💩

Mainosten?

Vierailija
52/139 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainosten takia tätä paska palstaa pidetään.💩💩💩💩

Missä on mainoksia? En näe yhtään, haluan nähdä niitä enemmän😭

Kuuntele mainosradioita (ent. paikallisradiota). Ylekin mainostaa nuorisosarjojaan niin aktiivisesti, että alkaa tässä aikuista jo veetuttaa.

Vierailija
53/139 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten tällainen maailma on ylipäätään olemassa . Täällä saa rellestää ja riehua mielinmäärin . Kaikista sairaimmat tapaukset pärjäävät .

Eniten palsta vtuttaa niitä joilla ei ole itsellään mitään annettavaa eivätkä he ymmärrä miksi ihmiset haluavat vaihtaa ajatuksia julkisesti keskenään. Heitä suorastaan raivostuttaa moinen omapäisyys!

Sama

Minua raivostuttaa se että täällä ei ole ylläpitoa estämässä noita vaan saa mesota aivan rauhassa Sinällään törkeä laiminlyönti että tätä ei valvota 

Vierailija
54/139 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se, että täällä moderoidaan ja sensuroidaan kuin tämä olisi jokin Pikku Kakkosen Posti.

Vierailija
55/139 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin muuten taisi olla vähän asiasta poiketen se Poika.net homochat jossa pedaripapat jahtasi vuosia pikkupoikia Se lopulta suljettiin mutta tämän voi verrata samaan eikä mitään tapahdu ?

Vierailija
56/139 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Minua raivostuttaa se että täällä ei ole ylläpitoa estämässä noita vaan saa mesota aivan rauhassa Sinällään törkeä laiminlyönti että tätä ei valvota 

Tee kuten minä ja kirjoita yhdenvertaisuusvaltuutetulle. Lakihan velvoittaa puuttumaan vihapuheeseen ja kun siihen ei puututa, se on viranomaisasia. Kun riittävän moni vaatii puuttumaan, voi alkaa myös tapahtumaan. Sillä että raportoi viestejä ylläpidolle ja ne poistuvat, ei saavuteta muutosta koska sama viesti voidaan lähettää uudestaan vaikka muutaman sekunnin päästä. 

Vierailija
57/139 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Miten niin ei valvota? Takuulla on jokin systeemi jos ei henkilöä moderoimassa. TODELLA usein tulee "ei voida näyttää". Jos ei ole moderointia, tuo on ilmoitus, joka kertoo, että systeemissä on jokin TEKNINEN VIKA:

Vierailija
58/139 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää se, että täällä moderoidaan ja sensuroidaan kuin tämä olisi jokin Pikku Kakkosen Posti.

Ai tekstigeneraattori nyt vähän hupailee kuutamolla kun tämä uusittu versio ei vielä ole oppinut tarpeeksi 

Vierailija
59/139 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Tee kuten minä ja kirjoita yhdenvertaisuusvaltuutetulle. Lakihan velvoittaa puuttumaan vihapuheeseen ja kun siihen ei puututa, se on viranomaisasia. Kun riittävän moni vaatii puuttumaan, voi alkaa myös tapahtumaan. Sillä että raportoi viestejä ylläpidolle ja ne poistuvat, ei saavuteta muutosta koska sama viesti voidaan lähettää uudestaan vaikka muutaman sekunnin päästä. 

Miksi ihmeessä? Tämä palstahan on parhaimmillaankin YHDENTEKEVYYSPALSTA.

Vierailija
60/139 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ideologinen palvelu, femakoncaccaa täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan