Paras hetkesi päivässä?
Mulla kun saa kellahtaa nukkumaan ja unohtaa arjen huolet.
Kommentit (47)
Näin työttömänä se on kun herää luonnollisesti ilman kelloa ja saa venytellä sängyssä ihan rauhassa joka ainoa aamu. Itselläni se on yleensä jo ennen kymmentä.
Aamusuihku. Sen jälkeen alkaa alamäki.
Rauhalliset aamut kahvimukin kanssa.
Miehen aamustondis, ja hyvä äänikirja
Se, kun aamuhässäkän jälkeen tulee rauha, kun kaikki lähtevät töihin ja kouluun. Silloin alkaa minun aikani.
Aamukahvi. Sen jälkeen alkaa taas ahdistaa ja yhtäkkiä on jo ilta ja taas pitää yrittää nukkua.
Se hetki kun kahden aikaan lähden töistä pari tuntia etuajassa, valkkaan maksullisen naisen jonka luokse menen ja vasta sitten ajelen kotiin "raskaan työpäivän jäljiltä".
Se hetki kun herään ja vaimoni vielä nukkuu. Hänen ihana tuoksu, ihon lämpö, sileys ja vartalon kiinteys on jotain todella uskomatonta, vielä 25 vuoden yhdessäolon jälkeenkin. M43
Aamukahvi ja sen kanssa aamupalaa vaihtelevasti.
Tänään lounaspuffetti.
Yleisesti aamu ja aamukahvi.
Viikonlopun aamukahvit kissan seurassa, mies nukkuu vielä. Arkena juon kahvit työpaikallani.
Vierailija kirjoitti:
Se, kun aamuhässäkän jälkeen tulee rauha, kun kaikki lähtevät töihin ja kouluun. Silloin alkaa minun aikani.
Työttömänä oleminen kuulostaa kivalta!
Arkisin joka toinen ilta klo 20 alkaen, kun mies valvoo lasten iltatoimet ja itse saan rauhassa lueskella.
Viikonloppuisin hidas aamukahvihetki.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että olen sinkku ja lapsivapaa!
Illalla sänkyyn ja peitto niskaan😴
Ehkä mukavinta on laitella puolison kanssa yhdessä aamiaista tai yleensä ruokaa, ja istua yhdessä pöytään.
Kun saan tietää että rikkaalla on ollut epäonnea