Paras hetkesi päivässä?
Mulla kun saa kellahtaa nukkumaan ja unohtaa arjen huolet.
Kommentit (47)
Useimmat hetket. Asun yksin, olen vapautettu työvelvoitteesta, mulla on kiva tilava koti jota koko ajan työstän yhä kivemmaksi ja lopulta myyn voitolla kun tämä persunatsihallitus kaatuu ja talous alkaa elpyä viisaampien käsissä. Juuri nyt olen sohvalla selälläni ja ihailen olohuoneen ikkunan takaista valtavaa, neonvihreää koivua, sen takaista puistometsää ja kaunista parvekettani, johon vein suurimman osan ruukkukasveista ja jossa mustan senkin päällä, kahden kasvin välissä istuu buddha. Hänelle antamani nimi on Havukka-ahon ajattelija ja hän on siinä muistuttelemassa, ettei tarvitse hötkyillä.
Lepään. Olen tehnyt kovasti vapaaehtoistöitä yli vuoden putkeen ja nyt otin aikaa itselleni. Moniko voi omalla ilmoituksellaan pitää lomaa juuri niin paljon kuin haluaa, silti nauttien säännöllisiä tuloja? Tajuan kyllä olevani onnekas.
Se kun menee lenkille lähiluontoon tai se kun siemaisee ekat hörpyt kahvista tai se kun kuuntelee musiikkia kuulokkeilla volat täysillä tai se kun saa levittää ihanat kasvoseerumit ja -voiteet kasvoille ennen nukkumaan menoa. Vastaisin jotain muutakin jos en olisi sinkku mutta nyt näin :) N34
Se, kun menen aamulla työhuoneeseen kahvimukin kanssa siinä ennen seitsemää, avaan tietokoneen ja jatkan käsiksen työstämistä ja joka hetki sen jälkeen, jonka saan viettää yksin sanojen kanssa. Mutta yhtä hyviä hetkiä ovat koirien kanssa metsälenkillä vietetyt ja se, kun jutellaan puolison kanssa päivän kuulumiset.
Mun päivät on täynnä parhaita hetkiä.
Päivän paras hetki..on se, kun puoliso lähtee töihin ja mulla 9tuntia aikaa tehdä mitä huvittaa. Voin vaikka lähteä autoilemaan maaseudulle, katsella maisemia, kuunnella musaa...kukaan ei häiritse.
Tänään varmaan se kun nainen tulee töistä, itsellä on vapaapäivä ja siivonnut kotia.
Tiskikone on pyörinyt ja tiskit tiskattu, alakerran ikkunat pesin, vielä imurointi ja nopea kaupassa käynti. Ruokaa teen sitten kun nainen on tullut kotiin. Kylmää juotavaa löytyy jo jääkaapista.
Sit vain nautitaan viikonlopusta.
Aamukahvi, varsinkin kun on kunnolla syötävää, sitten lemppari tallenteita.
Tykkään aamuista.
Ja sitten siitä kun saan pääaterian jälkeen syödä 30 grammaa tummaa suklaata. Jättäisin tämän herkkuhetken muuten iltaan, mutta tummassa suklaassa on sen verran kofeiinia ettei sitä kovin myöhään kannata syödä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/