Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kape Aihisen ohjelman leivällä elävät: Mikä oli syy osallistua ohjelmaan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mutten kerro.

Ole kaveri ja kerro. Jäi jotenkin outo olo tästä parista. Lapsettomuushoitoihinkin olivat menossa.

Toivottavasti saavat terveytensä ja taloutensa kuntoon, niin on helpompaa perustaa perhe.

Mikäs moukka sinä olet puuttumaan kenenkään elämään..????

Jos joku osallistuu ohjelmaan tarkoituksena oppia tekemään terveellistä ruokaa, on vain kohteliasta toivoa tällaista henkilöä onnistumaan tavoitteessaan. Se on itse joka toista sanoo.

Vierailija
22/24 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, jos joku menee ruokavalion korjausohjelmaan jostain muusta syystä kuin ruokavalion korjaamisen takia.

Ruokavalion korjaamisella on ehkä muitakin motiiveja kuin ohjelmaan osallistuminen tai ylipäänsä pelkkä ruokavalion korjaaminen. Tai jotain.

Emmäjaksa noita median aivottomia klikkiotsikoita ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusivat varmaankin korjata myös parisuhteensa, mutta ei onnistunut ja päätyivät eroon. 

Vierailija
24/24 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, joten en aio alkaa arvostelemaan sen kummemmin. Jotain outoa olin havaitsevinani, ihan OK ei kaikki tuntunut olevan, eli epäilin jo jotain muuta kuin sen, että syövät vain lenkkimakkaraa, leipää, kahvia, jokin hämärä homma siinä oli, mutta jääköön salaisuudeksi, mitä se meille kuuluu.

Onko outoa syödä reissussa lenkkimakkaraa ja leipää, kahvia... ihan normi settiä.

Ihmiset tuppaa syömään mitä itse haluavat eikä mitä joku muu haluaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi