Miksi miehen pitäisi olla karvaton ja poistaa kaikki? Naisillakin ongelma vain tummakarvaiset sääret, 'parta' ja kainalot.
Kommentit (16)
Kyllä te saatte hiukset, kulmakarvat ja silmäripset pitää, vaikka olette miehiä.
No siis, ei ole kiva suudella viikon ruokalistaa (partaa) tai hiekkapaperia (sänkeä).
Parta ja viikset ovat kyllä ällöttäviä ja epähygieenisiä.
Miesten ulkonäköpaineet ovat nousseett todela suuriksi.
Ei tarvi, mutta sitten suikkaria turha odottaa
Vierailija kirjoitti:
EIII !
En halua karvatonta miestä, olisi niljakas
Karvat ovat luonnolliset. Näin lämpimällä eristävät vaatteen ihosta, on ilmavampaa, kun on ohut karvakerros välissä, vähän kuin verkkopaita ennen
Nimenomaan juuri näin! Karvaton aikuinen mies on luonnoton eikä kiihota tippaakaan, vaikka muuten olisi komea ja kroppa kunnossa.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Miesten ulkonäköpaineet ovat nousseett todela suuriksi.
En minä lihaasyövänä heterona ainakaan tunne moisia paineita.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne kyllä epähygieenisiä ole. Emme elä enää keskiajalla.
Naisilla "vain" nuo. Rupea itse poistamaan säärikarvoja, niin huomaat, ettei se ole "vain".
Vierailija kirjoitti:
EIII !
Karvat ovat luonnolliset. Näin lämpimällä eristävät vaatteen ihosta, on ilmavampaa, kun on ohut karvakerros välissä, vähän kuin verkkopaita ennen
Olen mies ja ajelin karvat pois. Helpottaa, ei ole niin kuuma kuin karvojen kanssa. Samoin helpompi pestä kroppa ja pesuainetta kuluu vähemmän. Eikä tarvi minuuttitolkulla hinkata pyyhkeellä että saa itsensä kuivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne kyllä epähygieenisiä ole. Emme elä enää keskiajalla.
Ehkä naiset ei ymmärrä että parran ja viikset voi pestä.
Makuasioita. Monet naiset pitävät karvaisuudesta. Jotkut taas ei. Olemme yksilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Makuasioita. Monet naiset pitävät karvaisuudesta. Jotkut taas ei. Olemme yksilöitä.
Naisen ikäkin tuohon preferenssiin vaikuttaa. Ehkä vahvastikin.
Jos koko kroppa kasvaa karvaa niin on täysin järjetöntä edes yrittää tehdä siitä karvatonta.
EIII !