Ihan järkyttävä tuo vapun "naamiomarssin" porukan kohdistama väkivalta naiseen...
Näin äsken A-studion iltapäiväuusinnassa videoklipin siitä. En tiennyt, että se oli noin raju kohtaus. Todella säälittävää sakkia....
Kommentit (600)
Siellä ne jämämiehet riitelee jämänaisten kanssa. Kumpikaan ryhmä ei suostu ymmärtämään, että vastassa on juuri omantasoinen mies/nainen.
Sopisivat riitansa ja voita välliin.
Ei se ole mies vaan raukka, joka kohdistaa väkivaltaa naista kohtaan!
Vierailija kirjoitti:
Joo, enpä tiedä voisiko nuo enemmän mammanpoikia olla. Potkivat maahan kaadettua nuorta naista. Ihan oikeasti, voiko naurettavampaa luuserimiestä olla? Ei taatusti uskalla edes katsoa päin jos olisi itseään isompi mies vastassa.
Kyllä nuo jotkut harrastaa taistelulajeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää järkyttää, mutta ei se että maatut rais kaa mummon niin että toinen makaa verisenä lakanoilla. 🤷
Öööhh, ehkä vaikuttaa, että persut tekivät sen ideologisista syistä🤦🤦
Eli valkoisiin suomalaisiin kohdistuva raaka väkivalta ma mujen taholta ei kosketa mitenkään. Selvä tämä.
Olen eri mutta en hyväksy kumpaakaan. Ei ma mu ongelmiin tule ratkaisua hakkaamalla jotain naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen käyttäytyy kuin mies niin saa saman kohtelun kuin mies
Ei mitään erioikeuksia sukupuolen perusteella
Ja se kohtelu on päähän potkiminen kun toinen on maassa? Sepä asiallista.
Ei ne tainnu olla persuja. Väkivalta on aina väärin, mutta ei sille kannata tieten tahtoen itseään altistaakaan. Tässä ehkä saattoi käydä niin.
Minua lyötiin barcelonaasa ostoskeskuksessa naamaan ja siitä ei seurannut mitään tekijälle ja ketään ei kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kohdistiko tämä nainen väkivaltaa jotakuta kohtaan ja tyytyikö ne miehet vaan kantamaan banderollia?
Vai oonko käsittänyt jotain väärin, kun naiset eikai porukalla hyökännyt yhden miehen kimppuun?
Mutta joo, tosi miehekästä toimintaa kaikilta osanottajilta.
Ja nehän on vaan ne ul ko maalaiset miehet ketkä on vaaraksi tän maan naisille ja kaikki pitäs kivittää mutta suomalaisen väkivaltaisuus siunataan.
Vierailija kirjoitti:
Onks sun mielestä naiset jotenkin heikompia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusfasismia. Ja tätä tulee vastustaa kaikin keinoin.
Tässä oli häivähdys sitä, minkälaiseksi ihminen voi muuttua "massapsykoosissa".
Tämä nähtiin 30-40-lukujen aikaan Saksassa, jossa tavallisetkin ihmiset muuttuivat hirviöiksi.
Kun tuota hurmaa painetaan riittävästi yhteiskuntaan, niin myös minä ja sinä voimme muuttua tuollaisiksi saastoiksi. Vaikka nyt tuntuu, että ei mitenkään mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyykin mennö seuraavaan feministi marssiin kyltin kanssa missä lukee painakaa h*orat takaisin keittiöön kun kerran kaikilla on oikeus sanoa mielipiteensä ilman seurauksia ja katsoa kuinka naiset vain kiltisti kävelee ohi ja hyväksyy mielipiteen mutta ei tee mitään
😄
Mene ihmeessä.
Naiset ei siltikään käy porukalla sun kimppuun, ne vaan tajuaa pysyä kaukana susta, korkeintaan avaa suunsa sanoakseen jotain ihan ilman solvauksia ja herranjestas sentään, eihän se miehelle käy.
Ja kiitos jos tuot mielipiteesi ihan julkisesti niin kukaan erehdy luulemaan että oot ihan normaali mies.
Miksi muuten h. rittelet täysin tuntemattomia? Kutsutko näin myös äitiäsi ja tytärtäsi? Ethän sä voi suuttua jos joku mies haukkuu ja hakkaa sun tyttäres, itse varmaan "nalkutti".
Edustatko vielä mielestäsi keskivertoa suomalaista miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaampa ne asiat järjestykseen.
Viharikos on rikoksena ihan toista luokkaa kuin lievä pahoinpitely.
Nassejen vastustaminen on viharikos mutta nassejen, you know, nasseus ei? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks sun mielestä naiset jotenkin heikompia?
Niin että keskimäärin nainen ei ole pienempi ja mies fyysisesti vahvempi? En mä ainakaan kykene pistämään vastaan jos mua tuplasti isompi mies alkaa pieksemään.
En tiedä susta eikä se ilmeisesti enää meinaa mitään, mutta mulle jo faija opetti että heikompien puolien pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Minua lyötiin barcelonaasa ostoskeskuksessa naamaan ja siitä ei seurannut mitään tekijälle ja ketään ei kiinnostanut.
Taidat olla mies. Ei miehen lyöminen ole kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyykin mennö seuraavaan feministi marssiin kyltin kanssa missä lukee painakaa h*orat takaisin keittiöön kun kerran kaikilla on oikeus sanoa mielipiteensä ilman seurauksia ja katsoa kuinka naiset vain kiltisti kävelee ohi ja hyväksyy mielipiteen mutta ei tee mitään
😄
Mene ihmeessä.
Naiset ei siltikään käy porukalla sun kimppuun, ne vaan tajuaa pysyä kaukana susta, korkeintaan avaa suunsa sanoakseen jotain ihan ilman solvauksia ja herranjestas sentään, eihän se miehelle käy.
Ja kiitos jos tuot mielipiteesi ihan julkisesti niin kukaan erehdy luulemaan että oot ihan normaali mies.
Miksi muuten h. rittelet täysin tuntemattomia? Kutsutko näin myös äitiäsi ja tytärtäsi? Ethän sä voi suuttua jos joku mies haukkuu ja hakkaa sun tyttäres, itse varmaan "nalkutti".
Edustatko vielä mielestäsi keskivertoa suomalaista miestä?
Priden varrella on joka vuosi kristittyjä jakamassa synnistä kertovia lappujaan (minulla on muutama matkamuistoina), mutta kummasti ne väkivaltaiset ääriprideviherwokevassarit osaa vaan rauhallisesti marssia näiden ohi.
Ehkä tässä on sekä nämä pudokasmiehet että epäviehättävät naiset vaan päästelemässä höyryjä sen yleisen tosiasian takia, että kaikille ei riitä kympin naisia eikä miehiä. Nykyaikana kun media esittelee pitkälti vain viehättäviä ihmisiä (usein myös kosmeettisesti kohenneltuja tai toisaalta miesten kohdalla törkeän rikkaita), voi nuoret ihmiset pettyä siihen mitä itselle on tässä maailmassa tarjolla. Sitten tulee tällaisia itkupotkuraivareita, joissa poljetaan jalkaa todellisuuden edessä. Onhan se kurjaa. Mutta ei se oma taso sillä nouse, että haukkuu yhtä lailla heikkotasoisia vastakkaisen sukupuolen edustajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla mies. Ei miehen lyöminen ole kiinnostavaa.
Olen mies mutta siis espanjassa on hyväksyttävää lyödä naamaan ostoskeskuksessa. Lyöjä ei välittänyt kameroista lainkaan. Häikäilemätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaampa ne asiat järjestykseen.
Viharikos on rikoksena ihan toista luokkaa kuin lievä pahoinpitely.
Nassejen vastustaminen on viharikos mutta nassejen, you know, nasseus ei? :D
Hyvä sinä meni aivan oikein.
Emme asu Saksassa.
??