Hyvä mies haluaa pitää naisestaan huolta
Muuten kyseessä on luuseri eikä mikään mies. Valitettavasti näitä on paljon.
Provider ei siis välttämättä tarkoita että mies on rikas, vaan kyseessä on mies joka haluaa pitää naisesta huolta. Se on mentaliteetti.
Provider mies ei ole epämääräinen vaan johtaa. Miten hän toimii esim. ennen treffejä? Hän ei sano että "no katsellaan joskus viikonloppuna" eikä kysele että "öö öö no mitä sä haluaisit?" Provider mies ilmoittaa että haluaisin viedä sut treffeille päivänä x. Sopiiko/miltä kuulostaa? Miehellä on jo suunnitelma.
Jos mies pistää naisen päättämään ja organisoimaan, hän ei ota silloin maskuliinista roolia.
Provider miehellä ei edes ole aikaa mihinkään katsellaan -meininkiin, koska hänellä on visio itselleen ja elämälleen.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taaaaaaaaaaaas tällainen aloitus, joka saa pysymään sinkkuna. Ah, mikä rauha ja siisteys kotona!
Niimutta kuka sun auton renkast sitten vaihtaa?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ja lisää pissapojan nesteen?
Tai vaihtaa sulakkeen? Pölynimuripussin?????
Kuka??????
Voi hyvänen aika. Miten lapsen tasolle sitä voikaan mies jäädä
Nii että kuka sullakin tarkistaa auton öljymäärän? Tai jäähdytinnesteen? Tajuatko yhtään mitä nää vaatii??????
Vastihan ne toki.
Just sinkkuna multa keväällä autosta irrotettiin kardaani ja vaihdelaatikko laskettiin alas. Kyllä, maksoin naismekaanikolle työstään. Auto taas kunnossa.
T N36 sinkku
Tän jälkeen lähdinkin samaisella autolla kolmen kuukauden Euroopan reissulle. Yksin. Ja nautin joka sekunnista.
Ja koska tähän valoa nopeammin juoksee mies kertomaan mulle, etten edes kelpaisi parisuhteeseen, pilaan ilonsa jo etukäteen kertomalla, että olin lasteni isän kanssa yhdessä 28 vuotta ja seuraava suhde eron jälkeen 6 vuotta. Nyt todellakin nautin metimesta ja RAUHASTA elämässäni 🥰
Ap, pliiiis, kerto mulle mihin tarvitsen miestä näiden jälkeen? Kun itse en keksi yhtään mitään. Provaidaamaan mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taaaaaaaaaaaas tällainen aloitus, joka saa pysymään sinkkuna. Ah, mikä rauha ja siisteys kotona!
Kuka??????
Nii että kuka sullakin tarkistaa auton öljymäärän? Tai jäähdytinnesteen? Tajuatko yhtään mitä nää vaatii??????
Voi voi miten vaativaa. Nostaa konepelli ylös. vetää öljytikku esiin ja pyyhi se kuivaksi ja laita uudelleen alas ja nosta ylös ja katso.. Lisää öljyä jos sitä on liian vähän. Ja jäähdytinnesteen näkee useammassa autossa ihan päältä, ei tarvi edes korkkia avata. Tarkistan nää aina jos lähden jonnekin pitemmälle.
Kysymykseen: "Tajuatko yhtään mitä nää vaatii??????"
vastaan että ihan helvetin vähän vaatii.
Imbesillikin selviytyis noista.
Mistä saat konepellin auki???? Vastaa!!!!
En tiedä, mutta "katsellaan" meininki kenen tahansa kanssa on rasittavaa, myös ystävyyssuhteissa.
"Katsellaan huomenna" ja sit mitään ei kuulu, paitsi iltapäivällä klo 15.00 "oisko tunnin päästä lenkille" ja sitten toinen ihmettelee, kun toinen sanoo että tässä oon päivän odottanut, mutta ei ole kuulunut, mulla on nyt jo muuta menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka??????
Mä tiedän, vähintään viiden vuoden koulutuksen ja kolme vuotta käytännön työelämää.
Elona kirjoitti:
En tiedä, mutta "katsellaan" meininki kenen tahansa kanssa on rasittavaa, myös ystävyyssuhteissa.
"Katsellaan huomenna" ja sit mitään ei kuulu, paitsi iltapäivällä klo 15.00 "oisko tunnin päästä lenkille" ja sitten toinen ihmettelee, kun toinen sanoo että tässä oon päivän odottanut, mutta ei ole kuulunut, mulla on nyt jo muuta menoa.
Jaa, itse olen välillä tuollainen katsellaan-ihminen sillä energiatasoni ovat kovin vaihtelevia enkä tiedä onko minulla huomenna energiaa tehdä mitään. Tämän takia en halua lupailla turhia.
Voi luoja että te nuoret olette sekaisin nykyään. Eläkää elämäänne parhaana versiona itsestänne ja todennäköisesti kumppani tarttuu matkaan. Ei tarvitse miettiä mitään hömpänpömppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka??????
Mä tiedän, vähintään viiden vuoden koulutuksen ja kolme vuotta käytännön työelämää.
No nii just!!!! Ja te luulette että mies tekee nää ILMAISEKSI???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka??????
Voi voi miten vaativaa. Nostaa konepelli ylös. vetää öljytikku esiin ja pyyhi se kuivaksi ja laita uudelleen alas ja nosta ylös ja katso.. Lisää öljyä jos sitä on liian vähän. Ja jäähdytinnesteen näkee useammassa autossa ihan päältä, ei tarvi edes korkkia avata. Tarkistan nää aina jos lähden jonnekin pitemmälle.
voi hyvänen aika auton sisältä ja sitten avaan lukon syyläristä ja nostan.
voiko näin tyhmää olla olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka??????
voi hyvänen aika auton sisältä ja sitten avaan lukon syyläristä ja nostan.
voiko näin tyhmää olla olemassakaan.
ei tuo aiempi kirjoittaja ole tosissaan :D
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja että te nuoret olette sekaisin nykyään. Eläkää elämäänne parhaana versiona itsestänne ja todennäköisesti kumppani tarttuu matkaan. Ei tarvitse miettiä mitään hömpänpömppää.
Oman kokemukseni omien lasteni, näiden kavereiden ja kavereiden vanhempien perusteella olen itse aika positiivisella mielellä. Kaikki tavallisia nuoria miehiä, kuka mitäkin tekee, mutta hoitavat asiansa ja kaikilla pitkäaikaiset kumppanit. Eli nää ilman jäävät valittajat täällä on jotenkin sekopäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni omien lasteni, näiden kavereiden ja kavereiden vanhempien perusteella olen itse aika positiivisella mielellä. Kaikki tavallisia nuoria miehiä, kuka mitäkin tekee, mutta hoitavat asiansa ja kaikilla pitkäaikaiset kumppanit. Eli nää ilman jäävät valittajat täällä on jotenkin sekopäitä.
Ja niitä on ollut maailman sivu AINA. Edelleen tavalliset, kunnolliset miehet löytää kumppanin ilman mitään provaider-sössötystä.
Ei mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin myös mun tyttäreni (25) ikäluokassa. Tavikset menevät ja rakastuvat ja yksinäisillä oudokeilla on teorioita miksi he ovat yksin. Niin kai se on aina ollut, ei vain näkynyt missään ennen nettiä.
V—-tu mitä paskaa.