Hyvä mies haluaa pitää naisestaan huolta
Muuten kyseessä on luuseri eikä mikään mies. Valitettavasti näitä on paljon.
Provider ei siis välttämättä tarkoita että mies on rikas, vaan kyseessä on mies joka haluaa pitää naisesta huolta. Se on mentaliteetti.
Provider mies ei ole epämääräinen vaan johtaa. Miten hän toimii esim. ennen treffejä? Hän ei sano että "no katsellaan joskus viikonloppuna" eikä kysele että "öö öö no mitä sä haluaisit?" Provider mies ilmoittaa että haluaisin viedä sut treffeille päivänä x. Sopiiko/miltä kuulostaa? Miehellä on jo suunnitelma.
Jos mies pistää naisen päättämään ja organisoimaan, hän ei ota silloin maskuliinista roolia.
Provider miehellä ei edes ole aikaa mihinkään katsellaan -meininkiin, koska hänellä on visio itselleen ja elämälleen.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvä nainen haluaa olla itsenäinen ja voimaantunut. Aika paska diili miehille, eikö sinustakin?
Ei, nainen haluaa tehdä hyvän miehen onnelliseksi. Mies saa kaiken haluamansa naiselta.
Puhut nyt satujen yksisarvisesta eikö totta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos nainen antaa miehelleen hyvää ja usein.
No varmasti tyydyttää hyvän miehen mielellään!
On tullut kohdattua muutaman tuollaisella asenteella varustetun, mutta lopulta olen joutunut joka kerta kysymään, olivatko todella tuota mieltä, koska paljastuu, että mm. haluavat minut maksamaan vähintään 50 prosenttia kaikesta ja hoitamaan kodin ja potentiaaliset lapset 99,9 prosenttisesti.
Yhden kohdalla olen varma, että halusi vain minut hallintaansa. En suostunut hänen armoilleen muuttamalla hänen luokseen ja alkamalla loisia hänen lompakollaan. Yritti sitten muita kontrollointikeinoja, mutta kun näin nekin kilometrin päähän ja kerroin, että ei tule onnistumaan, ymmärsi lähteä etsimään jonkun muun.
Nykyään pidän tiukkaa linjaa alussa kaikenlaisen rahaa vaativan huolehtimisen suhteen. Jos haluaa osoittaa huolenpitoa, on paljon asioita, jotka eivät maksa yhtään tai juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaavaa että ketju kääntyi heti vain siihen, mitä miehet VAATIVAT naiselta. Yksikään ei kertonut miten itse pitää huolta naisesta tai mitä haluaa tarjota naiselleen.
Suuri osa suomi-miehistä on vain näitä ottajia, jotka eivät euron kahvia tarjoa, mutta kaikki pitäisi saada ja suhteesssa yhteiset (ja miehen) kulutkin maksatetaan naisella.
Tuollaiset miehet eivät ansaitse naista, älkää ikinä sietäkö huonoja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu feminiininiseltä hi väljyy naiselta
:D
Vierailija kirjoitti:
Mies olin naiseen verrattuna ylempi auktoriteetti joka vahtii että nainen siivoaa, pesee ja silittää pyykit, laittaa ruuan sekä hoitaa lapset. Hän pitää huolen ettei naisella ole vääränlaisia ystäviä.
Jos nainen haluaa mennä jonnekin, niin kysyköön luvan mieheltään ensin.
Naisella on oikeus käpertyä turvallisen miehensä kainaloon.
Tämänkin sadun kertoo mies joka runkkaa itsensä uneen.
Vierailija kirjoitti:
Muuten samaa mieltä, paitsi tosta johtamisesta sillä tykkään itse tehdä päätökset enimmäkseen :D en halua miehen vievän minua paikkaan johon en halua mennä :D
Te jotka haluatte miehen päättävän mitä tehdään ja missä syödään, taidatte olla tosi joustavia ihmisiä? :D yksi mies halusi viedä minua museoon, sanoin ihan suoraan että ei käy :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten samaa mieltä, paitsi tosta johtamisesta sillä tykkään itse tehdä päätökset enimmäkseen :D en halua miehen vievän minua paikkaan johon en halua mennä :D
Te jotka haluatte miehen päättävän mitä tehdään ja missä syödään, taidatte olla tosi joustavia ihmisiä? :D yksi mies halusi viedä minua museoon, sanoin ihan suoraan että ei käy :D
Minusta on parempi että mies on se joustavampi osapuoli!
Vierailija kirjoitti:
Most women have no idea how much power they hold in the presence of a man.
The feminine both awakens him and terrifies him, and when he feels unworthy of her, he will try to reduce her to something smaller so he does not have to feel his own inadequacy.
This is why so many men posture, objectify, or use bravado. It is not confidence.
It is fear.
When a woman understands her value, she stops personalizing a man’s insecurity and starts recognizing her influence.
"If she truly understood what her presence, her energy, her time, and her body meant
to him, she would never allow herself to be conquered easily.
She would make it sacred.
She would hold herself as the highest gift. It's not that she's a prize to be won.
It's that what she offers is worth everything to a man.
And when everything is given easily, it becomes cheap and common."https://www.instagram.com/p/DXMdgo2Da0d - viisaita sanoja!
Tämän takia in-celeille on niin kova paikka kun eivät saa naista.
Nainen ei ole mikään lapsi. Olen sitä mieltä että riittää tasa-arvoinen ja hyveellisyyteen perustuva suhde.
Taaaaaaaaaaaas tällainen aloitus, joka saa pysymään sinkkuna. Ah, mikä rauha ja siisteys kotona!
Vierailija kirjoitti:
Taaaaaaaaaaaas tällainen aloitus, joka saa pysymään sinkkuna. Ah, mikä rauha ja siisteys kotona!
Niimutta kuka sun auton renkast sitten vaihtaa?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisää pissapojan nesteen?
Tai vaihtaa sulakkeen? Pölynimuripussin?????
Kuka??????
Nainen o täysin kykenevä huolehtimaan itsestää niin ei se ole miehen velvollisuus. Vai väitätkö että tasa-arvo on huono asia kun naiset ei todellisuudessa kykene huolehtimaan itsestään?
Muutenkin lopulta aika harva mies etsii huollettavaa lasta vaan mihet etsii puolisoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisää pissapojan nesteen?
Tai vaihtaa sulakkeen? Pölynimuripussin?????
Kuka??????
Mä ainakin tartten miestä putsaamaan rännit talosta, kuka ne sulla putsaa?
Taasko sun yritykset on torpattu Tinderissä. Vai miks sä näitä satuja kerrot.
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvä nainen haluaa olla itsenäinen ja voimaantunut. Aika paska diili miehille, eikö sinustakin?
Mies haluaa äitihahmon, terapeutin, kodinkoneen ja panoalustan. Ja tämä kaikki vain halpaan kävelytreffien hintaan! Kunnon mies hakkaa tatti ojossa Suomi24 -treffisivustoa (ei tinderiä, se maksaa) ja huutaa ilmaista pillua, koska se on kaikkien naisten velvollisuus antaa ilmaiseksi kunnon miehelle (joka määritelmä ei ole vieläkään selvinnyt).
Onneksi naisille näitä hyviä diilejä pursuaa ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaavaa että ketju kääntyi heti vain siihen, mitä miehet VAATIVAT naiselta. Yksikään ei kertonut miten itse pitää huolta naisesta tai mitä haluaa tarjota naiselleen.
Suuri osa suomi-miehistä on vain näitä ottajia, jotka eivät euron kahvia tarjoa, mutta kaikki pitäisi saada ja suhteesssa yhteiset (ja miehen) kulutkin maksatetaan naisella.
Kahvia ei haluta tarjota, mutta toki kodin-ja lastenhoitopalvelut seksipalveluineen kelpaa.
Naisten pitäisi kollektiivisesti keskenään päättää hakeeko perinteisiä sukupuolirooleja vai modernia tasa-arvoa. Molemmat ei ole mahdollista saman aikaisesti
Ei, nainen haluaa tehdä hyvän miehen onnelliseksi. Mies saa kaiken haluamansa naiselta.