Miten tulkitset, jos Tinder-profiilissa lukee 'avoimin mielin'?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni luulee että kyseessä on miehen profiili. Naiset näin kirjoittaa.
joo. miehistä en tiedä, mutta naisten profiileissa on usein tämä teksti.
Tuuliviiri. Miksi kukaan haluaisi panostaa tuollaiseen ihmiseen?
Vierailija kirjoitti:
Ap oikeastaan kitetyttää sen, miksi deittisivustolla nainen saa pelkkiä vonkausviestejä, ihan sama mitä siinä profiilissa oikeasti lukee. Kun kaikki mitä siellä profiilissa lukee on tulkittavissa niin, että nainen hakee pelkkää seksiä tai irtosuhteita.
En ole koskaan saanut deittisivustolla vonkausviestejä. Aina miehet olleet asiallisia esim. Tinderissä.
T: nainen
tarkoittaa sitä, että on nirso ja katkeroitunut, kun ei löytänyt haluamaansa ja nyt on siellä ylimielisellä asenteella: "en olis mitään halunnutkaan, mutta kattellaan, jos teistä luusereista on edes johonkin"
Ota löysin rantein, älä jännitä. Ota vastaan mitä tarjoo elämä.
Kannattaa käyttää kumia. Pidempäänkin. Tiivistettynä.
Yleensä, vaikka Tinderissä en ole ollutkaan, on se että ollaan ystäviä. Sitten vältteleviä vastauksia harvakseltaan. Kiva ystävyys. Joitain kuukausia ja tahdotko nähdä? Varalla.
Hakee vain seksiä. Sitoutumiskammo, ei halua seurustella
Vierailija kirjoitti:
Haluaa munaa mutta ei poissulje suhdetta
Varsinkin miehillä tämä. "Kaikkiruokainen" sopii samaan kategoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Otetaan vastaan avoimmin mielin se mikä vastaan tulee, eikä rakennella mitään pilvilinnoja.
Näin mäkin ajattelen janole itse tarkoittanut. Ei mitään pakkoa parisuhteelle, mutta jos kehkeytyy niin ok. Fiiliksen mukaan. Ei epätoivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oikeastaan kitetyttää sen, miksi deittisivustolla nainen saa pelkkiä vonkausviestejä, ihan sama mitä siinä profiilissa oikeasti lukee. Kun kaikki mitä siellä profiilissa lukee on tulkittavissa niin, että nainen hakee pelkkää seksiä tai irtosuhteita.
En ole koskaan saanut deittisivustolla vonkausviestejä. Aina miehet olleet asiallisia esim. Tinderissä.
Sitten sinun ulkonäkösi ei riitä herättämään niitä, jotka juoksevat pelkän seksin perässä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa munaa mutta ei poissulje suhdetta
Varsinkin miehillä tämä. "Kaikkiruokainen" sopii samaan kategoriaan.
Oletko lukenut paljon naisten tinderprofiileja? Vai mihin perustat väitteesi? Hyvin yleistä nimittäin naisilla myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten sinun ulkonäkösi ei riitä herättämään niitä, jotka juoksevat pelkän seksin perässä.
-eri
Kyllä mä arvelisin, että fuckboyt lähestyy, eihän se tuohon liity. Yleensähän ne osaa käyttäytyä.
Huono käytös on huonoa käytöstä, eikä liity mitenkään siihen mitä ihminen on hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Kyllä mä arvelisin, että fuckboyt lähestyy, eihän se tuohon liity. Yleensähän ne osaa käyttäytyä.
Huono käytös on huonoa käytöstä, eikä liity mitenkään siihen mitä ihminen on hakemassa.
Lisäys: toki miehissä on myös paljon samanlaisia kuin minä olen aina ollut, eli avoimin mielin ja kattellaan mitä tulee vastaan. Että kiinnostaako millä tasolla vai kiinnostaako ollenkaan.
Sellainen Vivianna Eksymä -look mulla ei ole tippaakaan, eli sillä tavalla ulkonäkö vaikuttaa varmasti myös (ja se, minkä tyyppisistä miehistä pitää - minun makuni on sellainen, että osaavat yleensä käyttäytyä hyvin).
Vierailija kirjoitti:
Hakee vain seksiä. Sitoutumiskammo, ei halua seurustella
Sarjamonogamistit yleensä hakee aina uutta parisuhdetta, ja kirjoittavat pitkät pätkät Tinder-tekstiin mitä hakevat jne.
Sitten heti unelmointi päälle, kun jonkun kanssa tulee edes match ja juttelua. Vaikka eivät ole edes vielä nähneet!
Ihmisiä on niin monenlaisia, ja toisille se parisuhde on suorastaan pakkomielle.
Harrastaa kinkyä seksiä.