En halua miehen tuhlaavan rahoja(mme) äitienpäivä- tai synttärilahjoihini. Olenko outo?
Kyse on siitä, että koska olen ollut jo aika pitkään kotona, elämme käytännössä miehen palkalla ja minun kotihoidontuella. Joka vuosi mies " pähkäilee" mitä haluaisin äitinpäivä -ja synttärilahjoiksi (ovat lähekkäin). En mitään! Jotenkin tuntuu hullulta, että koska en tarvitse mitään, miksi tuhlata rahoja minuun kun silläkin rahalla voisimme esim laittaa pihaa! Tai maksaa laskuja, käydä kerran enemmän ruokakaupassa...
Jos mieheni olisi multimiljardööri, kyllä minä toiveita keksisin (rakastan koruja, sisustamista jne) ;)
Mutta mieheni on ihan tavallinen perheenisä, joka elättää perheensä keskituloisena duunarina.
Kommentit (23)
Vierailija:
Materiako se ainostaan on väline kertoa välittämisestä ja arvostuksesta?
Tiedän, että mieheni rakastaa ja arvostaa minua vaikkei timantteja joka vuosi antaisikaan.
ap
Vierailija:
Vierailija:
Materiako se ainostaan on väline kertoa välittämisestä ja arvostuksesta?Tiedän, että mieheni rakastaa ja arvostaa minua vaikkei timantteja joka vuosi antaisikaan.
ap
Toisaalta taas ostan lahjoja myös kavereilleni, enkä mä niitä rakasta. Ei lahjojen ostamisella tai jättämättä ostamisella ole välttämättä mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Ja sitten se että, on myös muita kivoja lahjoja mitä voi ostaa naiselleen, kuin vaan timantit tai korut. Jotenkin musta tuntuu että, sä ap kuitenkin haluaisit niitä.
Mitä se lahja muuten kuvastaa? ei mitään, vain sitä että joku kauppias taas rikastui. Materiako se ainostaan on väline kertoa välittämisestä ja arvostuksesta?