Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauanko oysissa joutuu olemaan toissynnyttäjä???

Vierailija
18.05.2007 |

elikkä kun ainakin ensisynnyttäjille on se 3 vuorokauden sääntö, niin päteekö se kaikkiin synnyttäjiin? vai voiko päästä esim. 2 päivällä? (tokihan se synnytyspäivä lasketaan nollaksi mutta kuitenkin). mulla on vaan sellanen tilanne että mies joutuu lähteen helsinkiin useammaksi päiväksi ja mua pelottaa että synnytys sillon käynnistyy. esikoinen 2,5v. on kotona hoitajan kanssa jolla ei ole ajokorttia ja meiltä korvesta hankalaa linja-autolla kulkea. huolettaa esikoisen puolesta mitenköhän pärjää kun ei ole ilman äitiä tai isää ollut kun maksimissaan yön yli.... ja oysissahan ei ollut käsittääkseni mahdollisuutta synnyttää poliklinisesti?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, saatko vauvan sairaalasta mukaasi on toinen juttu. Itse synnytin kakkoseni kätilöopistolla enkä saanut synnytyksessä naarmuakaan ja kun vauvakin oli kunnossa saimme lähteä synnytystä seuraavana aamupäivänä pois (synnytin aamulla klo 6.00)

Toin vauvan toki muutaman päivän kuluttua jälkitarkastukseen vielä, mutta muuten minusta kotona sujuu paremmin kuin sairaalassa.

Vierailija
2/2 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle neuvolassa sanottiin esikoisen kohdalla että ei sieltä noin vaan lähdetä...tai siis itse tietenkin voisi lähteä mutta vauva jäisi sisään siksi 3:ksi päiväksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi