Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäiti tekee jo kahta työtä eli hoitaa lapset ja kotityöt, sen lisäksi pitäisi käydä töissä?

Vierailija
06.05.2026 |

Onko järjettömämpää vaadittu, ei ennenvanhaan tarvinnut kolmea työtä hoitaa, no lehmät ja vanhukset vielä. Mutta pelastakaa nyt edes äidit työelämältä, silloin kun lapset on pieniä!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan jonkun lehtijutun. Tästä on kyllä aikaa. Siinä eri kulttuurin naiset pitivät hulluna ajatusta, että heidän pitäisi lastenhoidon ja kotitöiden lisäksi vielä käydä töissä.

Sen takia syntyvyys on laskenut länsimaissa niin alas, koska se todella on hullua. 

Jos verot eivät olisi niin kovat niin voisi palkata kodinhoitajan tai lastenhoitajan. Suomessa on tilanne, että elätetään liikaa laiskoja niin kaikki kärsivät lopulta.

Vierailija
22/23 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vie lapset päiväkotiin, itse haen heidät klo 16:30, arkisin lapset menevät nukkumaan n.klo 20. Tosi vähän jää aikaa olla lasten kanssa. Ja koti pysyy siistinä, kun siellä vain käydään nukkumassa. 

Toista se oli kotiäitinä. Kaksi pientä touhusi koko päivän, pyykkiä, ruokaa, siivoamista, leikkimistä ja kaikkea mahdollista. Huh, mikä helppous, kun pääsi taas töihin. Mies ihan uupui puolen vuoden aikana koti-isänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan jonkun lehtijutun. Tästä on kyllä aikaa. Siinä eri kulttuurin naiset pitivät hulluna ajatusta, että heidän pitäisi lastenhoidon ja kotitöiden lisäksi vielä käydä töissä.

Esim. -ulkomailta

Perheen äiti...töissä suuressa, kansainvälisessä firmassa esihenkilötehtävissä. Hän joutuu tekemään useita muihin maihin suuntautuvia työmatkoja, jotka kestävät jopa viikon tai vähän ylikin. Lapsen isällä  (työnsä ohella) on mahd. tällöin hoitaa perheen pienintä, nyt 1,4 vuoden vanhaa *pikku prinsessaa*; hän on 8 kk ikäisestä asti ollut päiväkodissa (6 tuntia /päivä) Ns turvaverkostoa ei ole...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän