Täällä asuu Suomen mulkuimmat ihmiset
Kommentit (43)
Ikävimmät asuu Järvenpäässä. Se on aina ollut sielultaan kyräilevä maalaiskylä mutta kuitenkin vähän liian lähellä Helsinkiä että se olisi kovin oman laisensa. Nyt sekin vähä omalaimaisuus ja tunnistettavuus on kadonnut ja se on kuin mikä tahansa pääkaupunkiseudun onelmalähiö. Ja kuten aina, ongelmalähiöistä kaukaisimmiat on neliöhinnaltaan halvimpia. Täällä ei rikkaisiin törmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Pori.
2. Järvenpää
3. Koko Lappi
Porista löytyy myös erittäin mukavia ihmisiä! Porilaiseen v.ittuiluun täytyy vaan osata suhtautua oikealla lailla!
Porilaisen umpimielisyys, epäluulo ja pessimistinen maailmankuva täytyy olla geeneissä. Kokemäenkoen vesi ei ainakaan paranna tilannetta.
Metsä vastaa niin kuin siihen huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
Metsä vastaa niin kuin siihen huudetaan.
Jestas ! No sitten ei kannata huudella metsään ettei mulkut tule näkyville
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin että ne asuu tällä palstalla.
Haista .....
Kyllä ne on täällä palstalla ja asuvat eripuolella suomea, joten mulkkuja on siis joka paikkakunnalla.
En osaa sanoa onko suorastaan mulkkuja, mutta minulla on kokemusta muutamasta suvun kautta tutuksi tulleista (ovat avioituneet tai seurustelevat jonkun minun sukulaiseni kanssa) ja heitä on muutama jotka ovat kotoisin ihan suomen pohjoisosista (enkä sanoisi, että Lappi, vaan sen pohjoisosa) ja yhteistä heille on se, että valikoivat kovin tarkasti henkilöt, joille ovat ystävällisä ja sitten on ne henkilöt, joihin päättävät heti, että en halua tutustua ja sen jälkeen olet heille ilmaa. Ja tämä valikointi tapahtuu jotenkin omituisesti, eli on tehty jo ennekuin henkilöt ovat vaihtaneet sanaakaan keskenään.
1. Lappeenranta (Ai mukavia, puheliaita ja avoimia? Salli mun nauraa. Niin sisäänpäinkääntynyttä ja umpimielistä porukkaa ei ole missään muualla)
2. Järvenpää
3. Orimattila
Lauttasaari.
Missään ei kytätä ja juoruta kanssaihmisistä niin paljoa, kuin Onnellisten saaressa.
Vierailija kirjoitti:
Lahti Valittajien mekka !
jaa miten niin muka? mun mielestä lahtelaiset on aina ollut mukavia ja rentoja juttelemaan kun olen törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Pori.
2. Järvenpää
3. Koko Lappi
Porista löytyy myös erittäin mukavia ihmisiä! Porilaiseen v.ittuiluun täytyy vaan osata suhtautua oikealla lailla!
Mä oon tavannut mukavimmat
ihmiset koskaan koko Suomessa
Porissa. Turku taas on kokemukseni
perusteella koleahenkinen.
En välitä erityisesti. Heillä on
aivan oma vibansa ja tapansa.
Toki arkkitehtuuri viehättää.
DBTL kesäfestarit ovat tuttua pirtaa.
Olen Ahvenanmaan fani myös.
Uskomaton vieraanvaraisuus,
lämpö, lojaalius, huumori.
Tämä oli porilaisilla omaa
luokkaansa.
Helsingin ihmiset ovat cocktail
muualta tulleita - vaikea heitä
siinä mielessä arvioida. Hki on
joka tapauksessa minun ykköspaikkani
kotimaan kaupungeista.
En nyt tässä kohtaa
analysoi muita paikkoja. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jaa miten niin muka? mun mielestä lahtelaiset on aina ollut mukavia ja rentoja juttelemaan kun olen törmännyt.
Moni kakku päältä kaunis ja et taida olla paikkakuntalainen ?. Ainakin paikalliset kerrostalohelvetit joissa hallituksen jäsenet tekee omia sääntöjään muuttaa asuntosi sääntövankilaksi jossa pienikin ääni johtaa isännöitsijälle valittamiseen Paikallislehden näppisosio kertoo loput
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni kakku päältä kaunis ja et taida olla paikkakuntalainen ?. Ainakin paikalliset kerrostalohelvetit joissa hallituksen jäsenet tekee omia sääntöjään muuttaa asuntosi sääntövankilaksi jossa pienikin ääni johtaa isännöitsijälle valittamiseen Paikallislehden näppisosio kertoo loput
* Unohdin vielä sen että paikallisbusseissa on tunnelmaa kun kuljettajalle raivotaan milloin mistäkin ja etenkin iltapäivävuorot
Suurimmalla osalla suomalaisista ei ole mitään perusteita arvioida jonkun kaupungin asukkaiden luonteita. Ei siihen riitä esim. pelkät vierailut, jotka antavat pintapuolisen arviointimahdollisuuden ehkä parista tai muutamasta ihmisestä. Vaatii pitempää asumista, jotta kokemusperäiselle mielipiteelle on paremmin perusteita. Mielikuvat tietysti ovat eri asia, niitä voi muodostua nopeasti ja jopa käymättä ko. kaupungissa edes vierailulla, mutta niillä ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
Pk-seutu on poikkileikkaus koko Suomesta.
Ovatko suomalaiset siis mulkku kansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin että ne asuu tällä palstalla.
Haista .....
Kyllä ne on täällä palstalla ja asuvat eripuolella suomea, joten mulkkuja on siis joka paikkakunnalla.
Kaikki me miehet ja aika suuri osa naisistakin on mulkkuja niin kyllä niitä riittää ihan joka paikkaan. Tasa-arvo on toteutunut tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Pori.
2. Järvenpää
3. Koko Lappi
Porilaisten kanssa ei heikot pärjää :D Ei se ole porilaisen vika.
eivät ne mielestään ole edes suomalaisia.
suomalaisten veronmaksajien tukirahat niille kyllä kelpaavat.