Paras seksikokemus
Kertokaas parhaita seksikokemuksia! teittekö suuseksiä?
Kommentit (7)
Sain nuolla ja nussia paljaalla naapurin kaunista yh-äitiä. Ainoa kerta, kun olen päässyt nauttimaan aidosta lypsypillusta.
Se ihan ensimmäinen. Teki niin mieli tanssiessa limudiskon viimeisiä hitaita. Suudeltiin nuorisotalon pihalla nurkan takana silloin niin kaunis tytön vartaloni seinää vasten. Ensimmäinen ja ainut kokemus tähän mennessä seisaaltaan kasvotusten. Kaikki se tunnelataus, uuden viehätys, kielletyn teon viehätys, mieletön kiihotus, kiihkoileva nuori mies kimpussani. Ekalla työnnöllä orgasmi molemmille. Koskaan ei ole toistunut samalla tavalla, kihelmöi vieläkin ihan mielettömästi kun muistelen miten jatkettiin suutelua vaikka kuinka kauan sen jälkeen siinä samassa paikassa.
Tehtiin suuseksiä ja oltiin anaalia kymmenen tytön kanssa
Yksi parhaista kokemuksistani oli teininä, kun tyttö oikeasti tekikin mulle suuseksiä, ja olin siihen asti luullut, että suuseksin tekeminen on vain kaupunkilegendaa.
Yksi elämäni mies, jonka kanssa naimme usein autossa ja hiljaisilla julkisilla paikoilla asunnon lisäksi. Hän oli niin estoton ja himokas, pani mua kovaa. Tehtiin suuseksiä ja usein. Rakastin sitä miten hän nuoli. Hänen kullinsa seisoi niin pystyssä, että mun piti aina taivutella se suuhuni. Häneltä tuli spermaa tosi paljon, kaikki tuollaiset yksityiskohdat ovat jääneet mieleen.
Sidoin nuoren, himokkaan ja kauniin neidon napakkaan pakettiin, ja leikin hänellä halujeni mukaan: suuseksiä, sormetusta, satisfyer, ja pari dildoa erilaisina yhdistelminä. Noin viiden orgasmin jälkeen avasin sidonnan, ja laukesin kuusysissä hänen suuhunsa kuudennen kerran sykkivä litimärkä pipari tiukasti kasvoillani.
Tämä on minulla videona tallessa, ja sitä tulee aika usein yksinäisinä iltoina katseltua vielä kolme vuotta myöhemminkin. M54
En tehnyt suuseksiä! Annoin suuseksiä!