Miksi kilttti mies pillastuttaa?
Jotenkin kun kaltaiseni killti mies astuu kuvioihin, alkaa hirveä hormoni myrsky joka kieltää olemassaolon oikeutuksen.
Sellainen 185 cm laatikko leuka ei koskaan saa samanlaista osakseen.
Kommentit (39)
Ei ole kiltteyttä, ettei ole vielä tehnyt henkirikosta.
Kiltteys on normaalia, joten sitä erikseen mainostava on oletettavasti teeskentelijä. Lisäksi sinä jankutat eli todennäköisesti olet autisti.
Hanki toimintaterapeutti ja opettele olemaan.
Vertaisryhmässä saatat törmätä toiseen autistiin, jonka kanssa voit sitten vaikka katsoa leffoja niin, että kumpikin möllöttää kotonaan ja viestittelette siitä leffasta.
Ainakin tällä palstalla päivystävät "kilttimiehet" ovat vähintäänkin rasittavia jankkaajia ja pahimmassa tapauksessa heistä paljastuu naisviha, kun pintaa vähän raaputtaa. Palstakilttikset ruikuttavat vuosikymmenestä toiseen, miksi "jännät" tytöt eivät koskaan kutsuneet heitä bileisiin, ja jos vähän kyselee lisää, niin heistä olisi han oikein jos se "jännä" tyttö joutuis vaikka r*iskatuksi, ihan oma syynsä, mitäs lähti jännämiesten matkaan.
Minulla on oikeasti kiltti mies, sellainen joka ei tekisi pahaa kärpäsellekään ja haluaa pelastaa orpoja kissanpentuja. Sellaiset miehet ovat ihan eri asia.
Miksi sairasmieliset, jankuttavat, pillua kerjäävät kusipäät eivät herätä miellyttäviä tuntemuksia ihmisissä. Mikä kumma siinä voi olla?
Yhyy, miksei kiltti nainen kelpaa byhyy?
Luulen että jotkut naiset pillastuu kun kokevat syyllisyyttä. Syyllisyyttä omista huonoista valinnoista miesten suhteen ja toisaalta epäuskon fiilis siitä, että olisi olemassa myös kilttejä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Joo kannattaa mennä psykiatrille jos suree ettei löydä ketään, siinä vasta Oiva nyrkkisääntö.
Ei siksi, vaan siksi että ap kuvittelee ihmisen raivoavan hänelle koska hän on kiltti.
Aloitus on mielestäni trollaus, mutta paljastaa kyllä karulla tavalla että itse asiassa on kyllä vähintään totuuden jyvänen, kun tätä ketjua lukee. Joku laumaeläinvietti tässä ihmisissä selvästi herää.
Epäusko. Ei uskota että voisi olla kiltti mies. Ja sitä ei saisi mainita vaikka ihan oleellinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Epäusko. Ei uskota että voisi olla kiltti mies. Ja sitä ei saisi mainita vaikka ihan oleellinen asia.
Itseään kiltiksi luonnehtiva mies ei 99.99% varmuudella ole kiltti lainkaan.
Mihin kuvioihin olet astunut, kun huomiota on tullut niin paljon? Tarkoitatko näitä ainaishäirintätrollauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En tiedä, mikä meissä on niin erilaista. Monesti herätän naisissa suoranaista raivoa. Joku rupesi huutamaan että tää on ihan täyttä ajanhukkaa, toinen murjottaa vihaisesti ja kolmas kirjoittaa kypsänä että joo kattelin vähän ja ei todellakaan kiinnosta, tuhahtaen että hyvää kevättä nyt sitten (vaikka olenkin tehnyt sen snteeksiantamattoman synnin kuin ollut kiinnostunut itseäni laadukkaammasta naisesta, sori vaan kaikille)."
Mikä saa sinut kuvittelemaan että se raivo johtuu kiltteydestäsi?
No en tiiä. Mistä se voi johtua? Jou sanoi, että oon aika pelottava toisaalta. Lyhyt, mutta tykkään voimanostosta ja raamit on aika leveät. Naiset vaihtaa monesti kadun puolta kun tulen vastaan. Vähä tällaisen katutappelijan oloinen, vaikka totuus on muuta.
Okei, tykkään mä vapaaottelussa käydä myös mut ihan sääntöjen mukaista ja vapaaehtoista se kaikki siellä.
Eli suomennos: ukko steroidipäissään huitoo menemän kaduilla ja tinderissä ja ihmettelee kun naiset kiertää kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En tiedä, mikä meissä on niin erilaista. Monesti herätän naisissa suoranaista raivoa. Joku rupesi huutamaan että tää on ihan täyttä ajanhukkaa, toinen murjottaa vihaisesti ja kolmas kirjoittaa kypsänä että joo kattelin vähän ja ei todellakaan kiinnosta, tuhahtaen että hyvää kevättä nyt sitten (vaikka olenkin tehnyt sen snteeksiantamattoman synnin kuin ollut kiinnostunut itseäni laadukkaammasta naisesta, sori vaan kaikille)."
Mikä saa sinut kuvittelemaan että se raivo johtuu kiltteydestäsi?
No en tiiä. Mistä se voi johtua? Jou sanoi, että oon aika pelottava toisaalta. Lyhyt, mutta tykkään voimanostosta ja raamit on aika leveät. Naiset vaihtaa monesti kadun puolta kun tulen vastaan. Vähä tällaisen katutappelijan oloinen, vaikka totuus on muuta.
Okei, tykkään mä vapaaottelussa käydä myös mut ihan sääntöjen mukaista ja vapaaehtoista se kaikki siellä.
Eli suomennos: ukko steroidipäissään huitoo menemän kaduilla ja tinderissä ja ihmettelee kun naiset kiertää kaukaa.
Vetää suomalaisetkin viinaa kuin sieni mitä valitat
Ap
Sain haukut naiselta koska en lainannut sille 500 euroa. T: kiltti mies
Mä tunnen mielestäni kilttejä miehiä, joista moni on ihan naimisissa. Auttavat vanhempiaan, tekevät vapaaehtoistyötä, ovat luotettavia ja kaikin puolin reiluja.
Mutta entä sinä, palstan kiltti mies, kuvaile, miten kiltteys näkyy arkielämässäsi?
En ymmärrä tätä incelien ulkonäköteoriaa ollenkaan.
Ei sitä tartte mennä kun kauppaan niin huomaa selvästi, että ihan kaiken näköisiä miehiä on parisuhteessa.
Silmälaput silmilläkö kävelette?
Vierailija kirjoitti:
Sain haukut naiselta koska en lainannut sille 500 euroa. T: kiltti mies
Sähän et edes tunne yhtään naista. Annat jonkun ääliön somessa kertoa sulle millsisia he ovat. Ja tässä tulos.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen mielestäni kilttejä miehiä, joista moni on ihan naimisissa. Auttavat vanhempiaan, tekevät vapaaehtoistyötä, ovat luotettavia ja kaikin puolin reiluja.
Mutta entä sinä, palstan kiltti mies, kuvaile, miten kiltteys näkyy arkielämässäsi?
Asun yksin. Kerään jossain puolen päivän maissa keittämään kahvit, ja kunnon punttitreenitnpäälle niin lihakset saavat kokoa ja joku nainen ehkä huomaa.
Sitten massaswauppaan kaikki tinder-deitit oikealle ja katson, mitä on jäänyt haaviin illalla. Yleensä ei mitään
Sitten juon kaljaa ja tumputan näytön ääressä jos naista ei saa, kuten melkein aina. Laulean korahdellen siinä 01:30 aikaan jonka jälkeen menen nukkumaan. Turvallinen, moderni, lihaksikas mies.
Ap
"Roimaa alkumiejen voimaa,.kanna minut puuhun apinamies", lauloi jo Kikka. Sellainen sytyttää.