Hesarissa hyvä juttu rumista miehistä
Jotka ovat jääneet ilman naista ja ovat katkeria.
Kommentit (35)
Eli miehet kiusaa miehiä, miehet kiusaa naisia, miehet keksii että pelkästään naisten huomiolla voi ihminen olla onnellinen, miehet nirsoilee siitä kenet kelpuuttavat ystävikseen. Miehet myös sabotoi omaa onnellisuuttaan uskomalla sokeasti mitä toiset miehet sanovat vaikka siitä olisi itselle haittaa.
Ja joku ajattelee että sehän on naisten vika kun miehet on niin onnettomia.
Hesari ei ole tässä asiassa puolueeton.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä incellien kirjoituksia voi lukea, kun ei ole koskaan törmännyt?
Vauva-palstalta.
Kukaan ei ole vaan kertonut tätä miehille, mitä naiset oppii jo ala-asteella. Muistutetaanpa siis tännekin, mitä pitää laittaa kuntoon ennen kuin voi tulla rumuudesta valittamaan:
- päivittäinen liikunta
- ruokavalio
- riittävä uni
- ihonhoitorutiinit
- hiukset ja parta leikattu ja hoidettu oman tyylin mukaan
- vaatteet istuvat ja kunnossa oman tyylin mukaan
- iloinen hymy naamalla ja pilke silmäkulmassa
Jos näitä juttuja, mihin itse voi vaikuttaa, ei oo hoitanut kuntoon, niin se rumuudesta valittaminen on pelkkää vastuunpakoilua ja laiskuutta. Ja näistä pitää siis huolehtia jollain tavalla joka ikinen päivä. Se ei ole edes mitään erityistä, vaan ihan normaalia elämää. Mutta sillä saa ruminkin sen normaalin viehättävyystason, jonka kautta mahdollistuu normaalit suhteet ellei mielessä sitten ole jotain pahasti vialla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä incellien kirjoituksia voi lukea, kun ei ole koskaan törmännyt?
Ei niihin ole törmännyt muut kuin nämä feministiset tutkijat, jotka taitavat olla niistä turhankin kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole vaan kertonut tätä miehille, mitä naiset oppii jo ala-asteella. Muistutetaanpa siis tännekin, mitä pitää laittaa kuntoon ennen kuin voi tulla rumuudesta valittamaan:
- päivittäinen liikunta
- ruokavalio
- riittävä uni
- ihonhoitorutiinit
- hiukset ja parta leikattu ja hoidettu oman tyylin mukaan
- vaatteet istuvat ja kunnossa oman tyylin mukaan
- iloinen hymy naamalla ja pilke silmäkulmassa
Jos näitä juttuja, mihin itse voi vaikuttaa, ei oo hoitanut kuntoon, niin se rumuudesta valittaminen on pelkkää vastuunpakoilua ja laiskuutta. Ja näistä pitää siis huolehtia jollain tavalla joka ikinen päivä. Se ei ole edes mitään erityistä, vaan ihan normaalia elämää. Mutta sillä saa ruminkin sen normaalin viehättävyystason, jonka kautta mahdollistuu normaalit suhteet ellei mielessä sitten ole jotain pahasti vialla.
Ei mun mies edes noudata kuin kolmea ekaa ja "rumakin" hän on yleisillä standardeilla (epämuodostuma kasvoissa), vaikka kroppa kuosissa. Lyhyehkö myös ja autistinen. Inkhelien mukaan siis hänen tulisi suu vaahdossa raivota oikeutettua naisvihaa.
Mutta ei. On semmoinen oman elämänsä metsänpeikko, jämptisti hoitaa hommansa ja ÄO:n puolesta todella älykäs, vaikka sosiaalisesti ei aina sitä kuvaa saa. Ei ilkeile muille mutta katselee pitkin seiniä ja ääntelee vääriin kohtiin ja usein vaan jumittaa niin...
Ja minä olen sporttinen, iloinen ja sosiaalisesti taitava, mutta muuten myöskin oman elämäni metsänpeikko :D
Nyt asutaan yhdessä keskellä metsää ja hyvin menee, täydennämme toisiamme. Minua ennen miehellä oli ollut yksi lyhyt seurustelusuhde ja parit treffit jotka ei johtaneet mihinkään. Minulla oli ollut yksi pitkä suhde ja yksi teini-iän seukkailu. Tavattiin kun olin kolkyt ja mies 36 ja rakastuttiin. Ei olla kumpikaan rikkaita, mutta toimeen tullaan. Ennen kuin joku keksii että minut on houkuteltu rahalla.
Mutta sanoisin siis että kun on sinut itsensä kanssa niin pääsee pitkälle. Vähintään on hyvä olla yksinkin ja tarvitsee sitten surra vain sitä yksinäisyyttä, eikä vihata ihmisiä tai kuvitella että unelmien prinssi tai prinsessa muuttaisi kaiken.
Joistain incel-identifioituvista joiden kanssa olen puhunut, tulee nimittäin olo, etteivät he välttämättä edes pärjäisi parisuhteessa? Siis että jos on paljon nepsyhaastetta ja tarvitsee 99% omaa aikaa niin se tyttöystävä tai naisystävä saati ura ja lapsiperheen pyöritys eivät oikeasti edes sopisi. Kyllähän noista livistää tavallisetkin miehet, joskus joku nainenkin.
Ei kukaan jää ilman naista. Seksiä voi ostaa helposti. Thaimaasta saa naisen rumakin mies.
Miehen pitää mennä baariin iskemään naisia. Ei se sen kummempaa ole naisen iskeminen. Olen nähnyt miten rumatkin lihavat miehet saa naisia. Kaverini painaa reilusti yli 100 kg ja sillä on nainen ja lapsi. Monet tuntemani miehet on lihavia ja ovat lapsia saaneet. Baarissa naisia tapaa niin minäkin olen tyttöystäväni saanut. Pitää tietty osata olla kohtelias ja asiallinen eikä vonkata heti seksiä. Jos haluaa heti seksiä niin menkää ostaa maksullinen nainen.
Olen minäkin ruma nainen ja ollut kiusattu miesten toimesta ja ilman parisuhdetta kun miehet/pojat rakastuneet kavereihini, en silti ole katkera koska mitä se auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää mennä baariin iskemään naisia. Ei se sen kummempaa ole naisen iskeminen. Olen nähnyt miten rumatkin lihavat miehet saa naisia. Kaverini painaa reilusti yli 100 kg ja sillä on nainen ja lapsi. Monet tuntemani miehet on lihavia ja ovat lapsia saaneet. Baarissa naisia tapaa niin minäkin olen tyttöystäväni saanut. Pitää tietty osata olla kohtelias ja asiallinen eikä vonkata heti seksiä. Jos haluaa heti seksiä niin menkää ostaa maksullinen nainen.
Reps*
Vierailija kirjoitti:
Moni on koulukiusattu mutta miksi se aiheuttaa naisvihaa, kun useimmiten kiusaajat oli samaa sukupuolta? Heidän suurin ongelma on toiset miehet, ei naiset.
Ja hesarin toimittajien mielestä on tosi hienoa jatkaa sitä kiusaamista? Tosi hieno veto hesarilta ja varmaan lisää jotain.. Onko toimittaja itse joku koulukiusaaja?
Oli outo juttu. Jokin palikka ihmiseltä puuttuu päästä, kun heittää vastuun itsestään muiden ihmisten päälle.
Vierailija kirjoitti:
Oli outo juttu. Jokin palikka ihmiseltä puuttuu päästä, kun heittää vastuun itsestään muiden ihmisten päälle.
Joo mut niin ne koulu yms massamthaajatkin syyttää muita ihmisiä omista teoistaan joten miksei incelitkin...
Kyllä ne tytötkin kiusasivat. Suunnilleen yhtä paljon kuin pojat.
Lisäksi yllyttivät kiusaajia ja puolet luokan tytöistä oli ihastuneita siihen pahimpaan kiusaajaan.