Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen kokoajan miestäni? mikä avuksi

Vierailija
04.05.2026 |

En halua olla tämmöinen. Kokoajan epäilen että mieheni pettää minua vaikka mies kaikinpuolin vannottaa ettei näin minulle tee (aikaisempia naisia pettänyt).. mies on minua kohtaan tosi ihana, ollut jo useita vuosia.

En vain tiedä miten opin luottamaan? vaikkei mitään oikeita syitä epäilyyn edes ole. Mikä avuksi?! Mikä mua vaivaa?

Edellisissä suhteissani on ollut uskottomuutta, mutta ajan saatossa viimeisemmässä suhteessa päästiin asioiden yli ja vuosikausia suhde oli ihan hyvä ja olisi vieläkin, ellen olisi lähtenyt sen vuoksi että tajusin että meitä ei oltu tarkoitettu yhteen. Nykyistä miestäni rakastan ja haluaisin luottaa. Neuvoja anyone?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on raskasta minulle ja raskasta myös miehelle tietenkin. Kuka jaksaa todistella kokoajan uskollisuuttaan. Etsin kokoajan merkkejä petoksesta ja kuvittelen kaikenlaista. En jaksaisi loppuelämää käyttäytyä näin.

Vierailija
2/81 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap edellisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kokoaja kokoaa?

Vierailija
4/81 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoajan anteeksi!

Vierailija
5/81 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti pettää, mutta ei siitä pidä välittää. Jos todella rakastat miestäsi, haluat hänelle parasta.

Vierailija
6/81 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mielisairas. Hae apua mielisairauteesi.

Vierailija
7/81 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan vaan. Mustasukkaisuudesta on kyllä käsittääkseni vaikeaa parantua.

Vierailija
8/81 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään lipsuttaa pillua ja kouria samalla pyllyä. Muusta en tiiä.

Vierailija
9/81 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkini on: eroa ja ole itseksesi niin kauan, kunnes kohtaat miehen johon luotat ennen rakkautta ja himoa. 

Vierailija
10/81 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen että en halua että mies tekee minulle samoin, onko se sitten terapian tarve tai mielisairautta? Olen niin paljon laskenut miehen varaan että pelkään että kaikki menee pilalle jos joskus mulle jotain tekee.

Vierailija
11/81 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkini on: eroa ja ole itseksesi niin kauan, kunnes kohtaat miehen johon luotat ennen rakkautta ja himoa. 

Ei tule kuuloonkaan, miten voisin erota ihmisestä joka on lapsieni isä ja jota rakastan

Vierailija
12/81 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen että en halua että mies tekee minulle samoin, onko se sitten terapian tarve tai mielisairautta? Olen niin paljon laskenut miehen varaan että pelkään että kaikki menee pilalle jos joskus mulle jotain tekee.

On ihan normaalia ettei halua puolison pettävän, mutta ei ole normaalia epäillä sitä jatkuvasti. Jälkimmäiseen ongelmaan terapia saattaa auttaa.

Vierailija
13/81 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset terapiaa tms käsittelyapua. Etsi pakkoajatuksiin liittyviä ohjeita, esim https://www.mielenterveystalo.fi/fi/omahoito/pakko-oireiden-omahoito-oh…;

Vierailija
14/81 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitääkö minun vain antaa olla ja lopettaa epäily ja käy miten käy

Vierailija
15/81 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus ansaitaan. Ei se hetkessä ikinä synny. Et sinä ventovieraaseen ihmiseen voi heti 100% luottaa, mutta kun olette seurustelleet 10 tai 20 vuotta, ja mies on ollut luottamuksesi arvoinen, niin et sinä tuollaisia asioita edes mieti. 

Mielestäni on ihan luonnollista ja tervettä olla luottamatta mieheen, joka on pettänyt aiemmissa suhteissaan ja kun sinua on aiemmissa suhteissa petetty. Mustasukkaisuus on myös rakkautta. Et sinä ole mustasukkainen naapurin ukosta, koska et hänestä välitäkään. Eli älä suotta soimaa itseäsi. Luottamus syntyy ajan kuluessa ja mies ansaitsee sen jossain vaiheessa, jos on sen arvoinen. 

Vierailija
16/81 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pitääkö minun vain antaa olla ja lopettaa epäily ja käy miten käy

Juurihan näin sinua neuvottiin, vai hetkinen..?

Et taida käydä ihan täysillä.

Vierailija
17/81 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottamus ansaitaan. Ei se hetkessä ikinä synny. Et sinä ventovieraaseen ihmiseen voi heti 100% luottaa, mutta kun olette seurustelleet 10 tai 20 vuotta, ja mies on ollut luottamuksesi arvoinen, niin et sinä tuollaisia asioita edes mieti. 

Mielestäni on ihan luonnollista ja tervettä olla luottamatta mieheen, joka on pettänyt aiemmissa suhteissaan ja kun sinua on aiemmissa suhteissa petetty. Mustasukkaisuus on myös rakkautta. Et sinä ole mustasukkainen naapurin ukosta, koska et hänestä välitäkään. Eli älä suotta soimaa itseäsi. Luottamus syntyy ajan kuluessa ja mies ansaitsee sen jossain vaiheessa, jos on sen arvoinen. 

Kiitos <3 en tunne olevani mielisairas. En vain halua että minua enään satutetaan enkä halua että tämä liitto menisi sen vuoksi pilalle, koska tunnen itseni ja en voi enää jatkaa sitten.

Vierailija
18/81 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapeellä on miehensä kanssa jo useampi lapsi.

Vierailija
19/81 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyykö se sun mies luottamuksen arvoisesti? Suhteessahan ei tarvitse salailla mitään, ja jos mies laittaa perheen etusijalle, niin poikien reissut jää. Ihminen joka on rehellinen, ei salaile, eikä valehtele, ja toisaalta haluaa viettää vapaa-aikansa puolisonsa kanssa, niin sellaiseen ihmiseen on helppo luottaa.

Jos mies taas katoaa poikien reissuun, tulee kännissä kotiin, salailee asioita ja jää valheista kiinni, niin ei sun siihen tarvitse luottaa. Sanoisin, että älä luota sellaiseen mieheen. 

Vierailija
20/81 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on pettänyt aiemmissa suhteissaan, niin menneet teot ovat tulevien tärkein ennuste. 

Plus miehet pettävät aina.

Plus sinua on jo petetty.

Et todellakaan ole mielisairas. Olet oppinut elämästä jotakin. Nyt kun vielä opit sen, että omaa elämäänsä ja onnellisuuttaan ei saa ikinä rakentaa miehen varaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän