Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos on pessyt hiuksia vesipesulla
04.05.2026 |
Ja pesee sitten kerran shampoolla, pitääkö aloittaa alusta?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä ihmettä sä oikein menit tekemään! Nyt äkkiä sairaalan päivystykseen. Nyt on kiire!
Mä en ymmärrä ihmisjoukkoja, jotka ei käytä shampoota, saippuaa ja dödöä.
Olette luolaihmisiä ja apinoita 🦧🦍
Miten niin vesipesulla? Eihän päänahan rasva irtoa mihinkään pelkällä vedellä. Jos hieraiset päänahkaasi ja haistat sormiasi, niin takuulla haisee härskiintynyt rasva sormissa. Shampoo, saippua ja deodorantti on ihan minimi henkilökohtaisen hygienian hoidossa. Ei ihme, miten kaupoissa tulee vastaan ihmisiä, joista haisee pesemättömyys pitkältä.
Alue: Aihe vapaa
Tuon virheen jos on mennyt tekemään, niin ei auta kuin ajaa kaljuksi.