Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mitenkään estää somekanavissa tuttuja löytämästä sua???

Vierailija
04.05.2026 |

Ärsyttävää kun haluaisin vertaistukimaisesti käyttää somea ja jakaa sinne sisältöä mutta en samalla halua että tutut/lähiomaiset löytävät mut. Mutta tietysti juuri  nämä yleisimmät kuten insta, tiktok jne,  niin niissä oikein erikseen on mahdollisuus etsiä omia jo olemassa olevia yhteyshenkilöitä puhelinnumeron tmv. kautta. Mutta kun itse en missään nimessä kaipaa tällaista. 

Aikoinaan minulla oli instassa tili ja pidin myöskin blogia, mutta ärsytti kun siskoni ja tätini löysivät mut sieltä ja sitten myöskin useampi tuttu ja puolituttu...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan ole instassa puhelinnumeroa, ei naamakuvaa ja nimikin on joku parkkipirkko nimimerkki. Kukaan ei löydä minua jos en sitä halua.

Mietin samaa. Olen somessa salanimellä tyyliin Teija Toivonen, kaikki mahdolliset tiedot on salattu eikä kukaan instan tai tiktokin tms. kautta saa puhelinumeroani selville. Sitä varten niillä alustoilla on asetukset, että niitä käytetään ja muokataan halutunlaisiksi.

En jotenkin täysin pidä noita luotettavina koska jotain kautta noihin pitää kirjautua ja yhdistää jokin oma henkilöllisyys. esim. jos käytät eri sähköpostia mutta sun salainen s-posti on yhdistetty johonkin sun laitteeseen/s-postiin tmv

Harva mun tuttu ryhtyy laitteitteni IP-osoitteita setvimään, joten vaikka hakkeri tai viranomainen minut löytäisi, niin kaverit ei. Ja siitähän tässä kaiketi nyt oli kyse?

Vierailija
42/44 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen omalla nimellä ja naamalla, mutta tili on yksityinen ja kylmästi blokkaan ne, keitä en sinne halua. Se on mun some ja minä päätän. Jos joku loukkaantuu, niin sitten loukkaantuu. Oikea elämä on muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sisältöä jaat jos pelkäät että sinut löydetään? Lettua?

Vierailija
44/44 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai naista taaass ärrsytttääää.   🤭🤣

Eikö sulla ole jotain paiskattavaa? Pedo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä