Kelan sivu täynnä virheitä yleistuen tultua voimaan: Summat aivan mitä sattuu, tai jätetty kokonaan maksamatta, tai maksettu puoliksi
Varmaan lämmittää vuokranantajaa kun vastikkeet pitäisi edelleen tilittää.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on vaihtoehtona hankkia omia tuloja niin ei tarvi itkeä kun pummiminen ei tuota tulosta. Ei muuta kun muuttamaan tuöperässä sinne missä on töitä että saa tuloja. Mikään ei estä sitä
Muuta itse vaikka Kanadaan. Tervemenoa, kukaan ei jää kaipaamaan.
Tukipummit voi muuttaa aivan vapaasti .Ei jäädä kaipaamaan.-eri
Tänään hain eikä ollut ongelmia. 19 päivältä tulee työmarkkinatuki ja yhdeltä päivältä (1.5.) yleistuki. Molemmat maksetaan keskiviikkona.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset menettävät yöunensa ja osa riistää henkensä viranomaisten sekoilun takia, osa joutuu kodittomaksi, ja sinä voivottelet vuokranantajaa jolle se on sijoitusasunto.
Jokainen voi maksaa asumisensa ihan itse niin ei tarvitse menettää yöuniaan tukien takia.Näin me muutkin tehdään.
Ahneet vuokraloordit saa mitä ne tilaa
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä nyt kai vuokranantajiin vaikuta mitenkään? Jos vuokra tulee hiukan myöhässä niin ei se ole kovin vaarallista kunhan vuokralainen ilmoittaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla olisi asunto vuokralla, niin olisitko silloin porvari tai ahne, jos et pärjää itse ilman sitä vuokraa? Asunto menee silloin alta. Hassua, että aika moni tuntuu ajattelevan, että yksityiset vuokranantajat ovat kaikki rikkaita. No ei todella ole, eikä myöskään ole kokoomuksen äänestäjiä, niin kuin joku sanoi.
Kai sinä ymmärrät, että osan yksityisen vuokranantajan takia osa asunnoista on niin halpoja?
Pääomatulot vähentävät yleistukea ja omaishoidon tuki myös.
Tälle huhtikuu maksetaan vanhan tavan mukaan verot pois,ainakin niin näytti..Sitten 1,5 kun korvaus muuttuu tueksi muutos , maksettu lisää siitä oli miinustettu jtn kyllä..ja verot Tänään 5,5 piti tehdä ilmoitus.
Sama täällä.
Yksi päivä puuttui (yleistuki).
Pitäkö sitä hakea erikseen omalla hakemuksella?
Hommaa sinäkin asunto ka ala vuokraamaan sitä niin ei tarvitse kadehtia muita.