Miksi varsinkin nuorille miehille on nykyään niin vaikeaa ymmärtää jos nainen ei heti halua seksiä?
Nyt wanharouva Tyhjäpää tuhosi itse ulisemansa ketjun, miksi?
Kommentit (17)
Voisitko jo hankkia lääkityksen noihin harhoihisi. Kukaan ei jaksa enää tuota sun wanharouva-spämmmäystä.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Tinderissä sanon aina aluksi että suosin pikaista tapaamista koska ihmissuhteet solmitaan tosielämässä enkä ole siellä etsimässä kirje- tai chattikaveria. Tuo ei tarkoita sitä että haluan seksiä heti kättelyssä.
Kiva kun ei juttele kunnolla alkuun niin ei edes tiedä mitä toinen haluaa ja minkälaista asioista on kiinnostunut, ylipäätään onko aihetta tavata ja tutustua paremmin. Tätä en ymmärrä. Itse olen monia naisia tavannut niin että on nimenomaan tiedetty ennen treffejä niin paljon toisistamme että esimerkiksi halutaan samoja asioita. Sitten kun vielä livenä se kemia mätsää niin aivan mieletöntä ollut. Seksiähän pyytää aina nainen. Mies tekee vain vaikutuksen. M41
Yleensä miehet, minkä tahansa ikäiset, ymmärtävät parinvalintatreffien ihan alussa että nainen on pihtari eli treffihuijari. Pitkät housut, löysä paksu paita, peittävät jalkineet, ja se tervehtiminen - korkeintaan käsipäivää, ei koskaan tisulihali saati kokovartalohali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Tinderissä sanon aina aluksi että suosin pikaista tapaamista koska ihmissuhteet solmitaan tosielämässä enkä ole siellä etsimässä kirje- tai chattikaveria. Tuo ei tarkoita sitä että haluan seksiä heti kättelyssä.
Kiva kun ei juttele kunnolla alkuun niin ei edes tiedä mitä toinen haluaa ja minkälaista asioista on kiinnostunut, ylipäätään onko aihetta tavata ja tutustua paremmin. Tätä en ymmärrä. Itse olen monia naisia tavannut niin että on nimenomaan tiedetty ennen treffejä niin paljon toisistamme että esimerkiksi halutaan samoja asioita. Sitten kun vielä livenä se kemia mätsää niin aivan mieletöntä ollut. Seksiähän pyytää aina nainen. Mies tekee vain vaikutuksen. M41
Hohhoi näitä sun fanatsioitasi.
Naisille voi sanoa että soita tai laita viesti sitten kun haluat seksiä. Näin välttyy turhilta tapaamisilta.
Nuoret miehet harrastavat nykyään vähemmän seksiä, kuin koskaan aiemmin mittaushistorian aikana. Eli en nyt näe ongelmaa tässä.
Vierailija kirjoitti:
Naisille voi sanoa että soita tai laita viesti sitten kun haluat seksiä. Näin välttyy turhilta tapaamisilta.
Miksi kukaan haluaisi sinun kanssasi seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Tuolla suljet pois kaikki täysjärkiset ehdokkaat. Varsinkin naisten kannattaa turvallisuussyistä tunnustella turvalliselta etäisyydeltä eli siinä chatissä mitkä vibat miehestä lähtee. Pahimmat kahelit tunnistaa jo siitä miten kirjoittaa. Se että juttelet jollekin chatissä ei tarkoita että solmitte ihmissuhdetta, eikä kuule vielä sekään että tapaatte ensimmäistä tai toista kertaa. He eivät ole sinulle ihmissuhteen velkaa sillä että puhuvat sinulle tai suostuvat tapaamaan.
Jos joku kieltäytyisi juttelemasta minulle netin välityksellä ja vaatisi heti tapaamaan, ja vielä perustelisi noin.. niin, kuten sanoin: Pahimmat kahelit tunnistaa jo siitä miten kirjoittaa. 😬
Koska nuoret miehet tietävät nykyään, että jos se komea ja pitkä unelmien prinssi uljas sattuu kohdalle, niin ollaan valmiita hyppäämään lakanoiden väliin vaikka heti. Mutta jos mies on tavis ja epäröidään niin sitten sanotaan, että pitää vielä tutustua paremmin.
Jos säännöt olisivat samat kaikille, niin ei olisi ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen sanelu-tyylinen teksti on todella luotaantyönhävä. Valtaosa haluaa viestitellä jonkin verran, jotta tietää, kannattaa edes tavata. Jokaista matchia kun ei ehdi eikä voi tavata, vaikka matcheja olisi vähänkin. Ja kohteliasta on kysyä toiselta, haluaisiko tämä nähdä, eikä esittää asiaa niin että "minä suosin nopeita tapaamisia".
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni on se, että näistä nopeista tapaamisista ei IKINÄ tule jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Koska nuoret miehet tietävät nykyään, että jos se komea ja pitkä unelmien prinssi uljas sattuu kohdalle, niin ollaan valmiita hyppäämään lakanoiden väliin vaikka heti. Mutta jos mies on tavis ja epäröidään niin sitten sanotaan, että pitää vielä tutustua paremmin.
Se ei ole epäröimistä, vaan nainen roikottaa löysässä hirressä miehiä, kunnes tarjokkaita ei enää ilmesty lisää, ja sitten vasta valitsee varakkaimman hirressä kiikkujan.
Miksi hakeudut tuollaisten miesten seuraan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen sanelu-tyylinen teksti on todella luotaantyönhävä. Valtaosa haluaa viestitellä jonkin verran, jotta tietää, kannattaa edes tavata. Jokaista matchia kun ei ehdi eikä voi tavata, vaikka matcheja olisi vähänkin. Ja kohteliasta on kysyä toiselta, haluaisiko tämä nähdä, eikä esittää asiaa niin että "minä suosin nopeita tapaamisia".
Noin on. Tuo "minä suosin nopeita tapaamisia" muuten lemahtaa siltä että tapailumiehiä on jo jätetty vino pino laskuja makselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Säännöt? Todellakin kaikilla, myös naisilla, on oikeus valita seksikumppaninsa just millä kriteereillä ikinä haluaa. Siinä ei ole kenelläkään mitään velvollisuutta olla tasapuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säännöt? Todellakin kaikilla, myös naisilla, on oikeus valita seksikumppaninsa just millä kriteereillä ikinä haluaa. Siinä ei ole kenelläkään mitään velvollisuutta olla tasapuolinen.
Niin justiinsa, ilman miestäkin saa olla.