Mä tulen jo ihan hulluksi mua ramasee ahdistaa ja turhauttaa iso velkakierre ja velkani
Kaikki kokeiltu ei saa yhdistelylainaa et maksaisin vain 1 lainaa, nyt maksan 3 lainaa ja velkaa on kohta 50 tonnia ja töitä vakituisesti on, mutta tää tilanne vaikuttaa mun elämään niin että ihmisetkää ei jaksa mua enää, en tiedä mitä tehdä enää, haluaisin vaan velkajärjestelyyn.
Kommentit (854)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listaa muut menot. Millainen sähkösopimus? Millaiset puhelin/nettimaksut?
Onko muita säännöllisiä maksuja? Onko lehtitilauksia? Käytkö ravintoloissa tai baareissa. Noihin saattaa mennä niin paljon ylimääräistä että vuoden tai parin kituuttamisella säästät useita tonneja.
Baareihin voi mennä 200 euroa kk
Ei mene, kun maksat tilipäivänä sen 200 lainanlyhennykseen. Tollo, sulla on nyt kaksi ongelmaa: juoppous ja velkaisuus. Juoppous hoituu samalla kun lyhennät sitä lainaasi 200 eurolla. Mieti, 5 kuukaudessa se pienenee tonnilla ja korot laskee samassa suhteessa. Sitten kasvatat lyhennystä lisää ja velkapääoma kutistuu 2500 euroa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole niin isot tulot että saisin velkaa maksettua pois enempi.
Kas, Alluhan se täällä taas keskustelee itsensä kanssa. Mainostat jatkuvasti tekeväsi kahta työtä. Mitä saatanan suojatyöpaikkoja tai ilmaistöitä ne siis oikeasti ovatkaan kun vingut lähes päivittäin ettei velka lyhene?
"... haluaisin vaan velkajärjestelyyn."
Täällä pääset alkuun siinä asiassa:
https://www.oikeuspalveluvirasto.fi/talous-ja-velkaneuvonta/palvelumme/…
Palvelu on maksutonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu: Sun käteen jäävät nettotulot - lainanlyhennykset ja korot = X.
Asumismenot +työmatkakulut = Y.
Kerro X-Y niin katsotaan, paljonko lisää sulla on vara lyhentää velkoja. ja sitten lyhennät tilipäivänä ylimääräistä alkaen kalleimmasta lainasta.
Helvetti, Allu kävi kiinnostavaksi kun alkoi jankuttaa oikeaa asiaa eikä aina pillupulastaan! Tätä miestähän pystyy auttamaan ja sen suurin ongelma nyt on velat.
Tulot noussu noin 2400 nettona. Vuokra 730. Muut kulut 100. Ruoka 200..bensat 70. Lainat 700 e kk
2300 noin nettona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muita säännöllisiä maksuja? Onko lehtitilauksia? Käytkö ravintoloissa tai baareissa. Noihin saattaa mennä niin paljon ylimääräistä että vuoden tai parin kituuttamisella säästät useita tonneja.
Ei mene, kun maksat tilipäivänä sen 200 lainanlyhennykseen. Tollo, sulla on nyt kaksi ongelmaa: juoppous ja velkaisuus. Juoppous hoituu samalla kun lyhennät sitä lainaasi 200 eurolla. Mieti, 5 kuukaudessa se pienenee tonnilla ja korot laskee samassa suhteessa. Sitten kasvatat lyhennystä lisää ja velkapääoma kutistuu 2500 euroa vuodessa.
Niin siis velka kutistuu lyhentämällä.
Nythän sä lyhennät vain sen minimisumman jonka luottoehdot määrää. Ja juot satasilla kuussa vaikka voisit lyhentää niillä velkaa. Niin on elämä omilla valinnoilla pilattu.
Vierailija kirjoitti:
"... haluaisin vaan velkajärjestelyyn."
Täällä pääset alkuun siinä asiassa:
https://www.oikeuspalveluvirasto.fi/talous-ja-velkaneuvonta/palvelumme/…
Palvelu on maksutonta.
Olen ottanut yhteyttä en tiedä pääsenkö
Ans ku mä arvaan, naistakin pitäisi saada, kouria vähän pyllyä, vai mitä? Mikä on kun naisia ei kiinnosta, ei vaan tajua....
200 kuussa ryyppäämiseen, helvetin tollo :D
Laitapa se raha ylimääräisenä lainanlyhennyksenä luottotilille niin kas kummaa, laina alkaa lyhentyä ja korot pienentyä.
Ja sitten jatkossa lyhennät toistakin lainaa ylimääräisillä lyhennyksillä, koska sulle jää maksuvaraa.
Korot pienenee kun pääoma pienenee. Aika tyhmä jos et tuota ole tajunnut tehdä vaan olet hassannut sen 200 kuussa kurkusta alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän sä lyhennät vain sen minimisumman jonka luottoehdot määrää. Ja juot satasilla kuussa vaikka voisit lyhentää niillä velkaa. Niin on elämä omilla valinnoilla pilattu.
1000 tuli velkaa lisää. Autoremontti ja vuosipäivä naisenkaa meni 280 e lisää. Olen juonut jo 200 euroa
S-tanan pummi mitä tänne tulet vinkumaan. Itse olet velkasi hankkinut.
Vierailija kirjoitti:
200 kuussa ryyppäämiseen, helvetin tollo :D
Laitapa se raha ylimääräisenä lainanlyhennyksenä luottotilille niin kas kummaa, laina alkaa lyhentyä ja korot pienentyä.
Ja sitten jatkossa lyhennät toistakin lainaa ylimääräisillä lyhennyksillä, koska sulle jää maksuvaraa.
Korot pienenee kun pääoma pienenee. Aika tyhmä jos et tuota ole tajunnut tehdä vaan olet hassannut sen 200 kuussa kurkusta alas.
Koska mä haluan juoda ja viihdyn baareissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1000 tuli velkaa lisää. Autoremontti ja vuosipäivä naisenkaa meni 280 e lisää. Olen juonut jo 200 euroa
Naisenkaa meni 280 € tajuatko ja auto remontti renkaay öljyt 460!!
Turhake, parasiitti, loinen.
Hyppää jo kiikkuun niin päästään kaikki tästä pahasta.
Valitettavan yleistä tuo miehillä: ei tajuta miten omia asioita voi hoitaa ja edistää vaan ryvetään itsesäälissä ja ryypätään.
Ex veti kurkusta alas koko sovitellun päivärahansa ja pienen palkkansa, joten heitin hänet pihalle. Hän oli luvannut maksaa puolet asumismenoista, vaan mieluummin ryyppäsi ja sauhutteli kaiken minkä tienasi.
Ei tollaisia miehiä kukaan katsele. Juopot on kalliita elättejä eikä tuo mitään hyvää naisen elämään.
Mä en ole juoppo käyn viikolla töissä en ees tissuttele
No mä haluaisin myös että nainen juo myös munkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä neuvot ovat ihan turhia. Allu ryyppää kaksi kertaa viikossa ihan vain siksi kun ahistaa ja ramasee ja hän HALUAA JUODA.
Ja koska hän ei tajua laittaa tilipäivänä maksuun ylimääräisiä lainanlyhennyksiä, vaan käyttää ne rahat ryyppäämiseen. Haloo, jos lyhentäisi lainaa, se lyhenisi. Sensijaan hän mieluummin kännää. Voi luoja noita monien Y-kromosomillisten täysin käyttämättömiä aivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaa aika psykologille. Vaikka työterveyden kautta. Sano syyksi ahdistus.
No en mä saa totoa velkaa lyhennettyä millään
Olet ottanut velkaa ajatuksena maksaa takaisin, mieli nyt muuttunut?
Lyhennät ja lyhennät ja lopulta ne on maksettu.
Tsemppiä.
tajuatko maksan pelkkiä korkoja pääoma niin pieni ei se lyhene
Sä et siis mitä ilmeisemmin velkaa tehdessäsi tajunnut että siitä pitää maksaa korkoakin. Voi voi. Mitä kaikkea järjen ja elämänhallinnan puutos saakaan ihmisen tekemään, pelkkiä typeryyksiä.
Vierailija kirjoitti:
No mä haluaisin myös että nainen juo myös munkaa
Sinun ikuisesti ulottumattomissasi olevat naiset eivät todellakaan halua käyttää rahojaan juomiseen, kuten kaltaisesi luuserit joiden elämä pyörii viinan ympärillä.
Tulot noussu noin 2400 nettona. Vuokra 730. Muut kulut 100. Ruoka 200..bensat 70. Lainat 700 e kk