Konala Airways aloittaa lennot ensiviikolla
Reitti on Konala - Keskisen kyläkauppa - Konala
Matkalla tarjotaan ilmaiset kahvit sekä ohjelmana bingo ja mustavalkoinen suomalainen elokuva.
Tervetuloa!
Kommentit (48)
kånala airways? koonala airveis? keskisellä taitaa mennä hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Kone on saanut vaikutteita Epsteinilta. Baby-Lolita Express.
Älä viitti. Se on Lenita -lento tietty. Ei mikään Lolita, senkin hupsu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka toimii lentokapteenina?
Laatikkoleuka kirurgi tietty!
Hoitaa kauneusleikkaukset välilaskun aikana edulliseen hintaan. Otatteko lommoposket vai vaan faceliftingin? Tissitkin saa, jos on omat silikonit mukana.
Onnistuuko myös paluu matkalla? Jos hankein muutaman silikoon tötterön Keskisen remontti osastolta?
Onko lennolla riittävä leikkelevalikoima (haluaisin vähintään 3ea erinlaista)?
Toimiiko Konalankaari kiitoratana?
Vierailija kirjoitti:
Kone on saanut vaikutteita Epsteinilta. Baby-Lolita Express.
Konalan reittilento on kylläkin Tukevasti keski-iässä-Mamma-Express.
Tarjoillaanko lennolla banaanimegistä vodkan sekä jäiden kera?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista. Keskustelusta hävisivät hauskat tekstit ja jäljelle jäi lapsiin sekaantumiset yms.paska. Mitä se kertoo moderoinnin tasosta?
Ei se erikoista ole. Ilmiantoja antavat samat jotka kirjoittavat sairaimpia tekstejä täällä
Ikävä kyllä näin juuri. Ei tämä ole ainoa keskustelu missä sairaat "läpät" jäävät ja harmittomat poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoillaanko lennolla banaanimegistä vodkan sekä jäiden kera?
Miten on? Täytyis tietää ennenkuin laittaa liput varaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako lisämaksusta oikein laihaa jauhenlihakeittoa?
Lento on niin lyhyt, ettei ehditä tarjoilla kuin raikkaita voileipiä ja kahvia.
Voileivillä leikkeleitä? Montaako sorttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako lisämaksusta oikein laihaa jauhenlihakeittoa?
Lento on niin lyhyt, ettei ehditä tarjoilla kuin raikkaita voileipiä ja kahvia.
Voileivillä leikkeleitä? Montaako sorttia?
Niin, tarkempaa tietoa nytten.
Pystyykö lennon aikana tilaamaan mittatilauksena Munsalan kansallispuvun? Tax freenä tietysti.
Eksyyköhän lennolle paljon charmikkaita hopeakettuja? 🤤
Melkoista, ettei aiemmin maakuntien ihmiset olleet kuulletkaan Konalasta, tuosta laitakaupunkiin kuuluvasta kaupunginosasta, mutta nykyään sinne kuulemma eläkeläisryhmät tekee bussilla turistimatkoja. Toki käyvät samalla siinä viereisellä Malminkartanon Jätemäellä katsomassa maisemia.
Sitä joskus miettii, miksi kukaan normaali ihminen asuu Konalassa? Sehän on käytännössä teollisuusaluetta. Mikä saa ihmisen asumaan Konalassa? Ehkä ainoastaan ilmainen perintökämppä, mut en usko et sieltä kukaan omalla rahalla asuntoa ostais. Koska miksi ihmeessä? Ei mitään järkeä.
Joskus muinoin oli lyhyt matka Konalasta Myyrmannin Carrolsiin Club-burgerille.
Mä oon aina halunnut olla lentoemäntä. Saanko olla, pliis?